|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 15, 2008 17:42:18 GMT 1
Nightmare så stadig helt rolig ud, men med et lignede han som havde fået en grim smag i munden. Hans øje så igen op på hende. " Det er en lang historie " sagde han bare og så lidt rundt for at se om nogle begyndte at kiggede på ham eller havde overhørt deres samtale. Grunden til at han gjorder det var at han følte en masse øjne imod ham.
|
|
|
Post by Yo Faa on Apr 25, 2008 12:09:14 GMT 1
Yo kiggede på ham og smilte kort. "Jamen jeg elsker at høre historier. Kom nu fortæl mig det." sagde hun og smilte stort. Pliiz" sagde hun og kiggede på ham med hunde øjne.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 29, 2008 11:56:30 GMT 1
Nightmare smilende for sig selv over hendes nysgerrighed. Den mindede ham om 'hende'. Han tog et dyb suk og vidste ikke rigtig hvor han skulle starte, men startede med begyndelsen. "Jeg har ikke altid set sådan her ud.." startede han og så på hende, inden han forsatte. "Jeg havde ingen katteører, hale, klap for øjet eller de to blå striber i håret.. Jeg så ganske almindelig ud.. Men jeg kom til at se sådan her ud da jeg var omkring de 8 år.. Jeg var forelsket i hende og ville sige det til hende, men da jeg blev alene med hende og skulle til at fortælle hende hvad jeg følte, skete dette.. Jeg blev selvfølgelig mobbet med denne forændring, selv mine forældre var imod mig, og jeg endte med at slå mit ene øjne slemt og går nu med en klap over det.." Nightare holdte en kort pause for at se om hun var med på historien og trak vejret dybt igen inden han forsatte. Man kunne mærke på ham det var hårdt for ham at tale om det, men han lod sig fortælle det. "Pigen fik ondt af mig til sidst og prøvede at stå op for mig og hjælpe mig. Hun prøvede også at lærer mig af kende og vi fandt sammen.." Han holdte en pause der og smilte over minderne som kom til ham. " Hun begik selvmord af mobning fra de andre, da hun forsvarede mig " færdig gjorder han til sidst og så på Yo, for at se hendes reagtion om hun overhovedet havde fanget hvad han havde forklaret.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 19:07:14 GMT 1
Yo kigged på Nightmare og vare helt oppe at køre over det hun hørte. "Ej det er da sødt." sagde hun og lyttede til hvad han ellers sagde. "Du skal da kun være glad for at hun hjælp dig. det tyder jo bare på at hun også godt kan lide dig. Eller har kunne. Eller kan, eller ja det er lige meget. Sagen er at du var sød imod hende og det samme var hun med dig." sagde hun og kiggede blot på ham. "Det er frygteligt hvad mobning kan gøre. Jeg forstår slet ikke dem som kan få folk til at mobbe. Det er jo slet ikke sjovt. Der kommer kun grimmeting ud af det. Man kan da bare se nu. Det er jo kun gået op i hat og briller. Jeg akn bare blive så sur over sådan noget. Jeg bliver ikke mobbet. Og hvorfor mun? Kun fordi jeg er så skide populær! Du skal ikke ønske dig at være populær!" sagde hun og kiggede ned i bordet. Hun sukkede kort og kiggede på ham. "Men jeg er da ked af det på dine vejne. Hun var sikkert et godt menneske." sagde hun og kiggede blot på ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 19:19:49 GMT 1
Han lyttede til hendes forklaring og nikkede bare til hvad hun sagde. Men han havde aldrig tænkt sig at blive populær, det havde aldrig været , så heller outsidder og outcast. "Tak for forståelsen" sagde han roligt og smilte en smule.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 19:26:17 GMT 1
Hun smilte kort til ham og kiggede så ned i bordet. "Det var så lidt. Skulle det være en anden gang?" spurgte hun og grinte kort. "Jeg kan da sagtens gøre det igen på et eller andet tidspunkt. Men self. Nogen mobber også på skolen men det skal du ikke være ked af. Sådan er skoler men der er sjovt at når jeg kommer så bliver der bare helt stille. Næsten får stille." sagde hun og sukkede kort. "Men skulle tro jeg var en eller anden bølle."
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 19:33:37 GMT 1
Nightmare grinte lidt over hendes måde at se sig selv på. "Jeg synes nu jeg ligner mere en bølle end du nogensinde kommer til" sagde han og smilte grinende. Da hun måtte da give ham ret. Piercing og klap over det ene øjne? ikke lige små søde ting?.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 19:54:52 GMT 1
Yo grinte kort og kiggede på ham. "Man skal aldrig sige aldrig. Det ved du godt ikke?" sagde hun og grinte kort. "Du vil helst ikke vide hvad jeg har lavet med byen efter hånden." sagde hun og grinte kort. "Så lidt bølle er man vel altid."
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 20:01:07 GMT 1
Nightmare smilte bare, lidt halv grinende. og lige da hun havde sagt at han ikke ville vide hvad hun gik rundt og lavede i byen, kunne han ikke lade vær med at se lidt alvorlig ud og sige: "Prøv mig?"
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 20:21:16 GMT 1
Hun kiggede på ham med et løftet øjnbryn. "Hvis du virkelig gerne vil vide det så kan du da bare høre her." sagde hun og kiggede på ham. "Fint fint. Lad mig se hvor skal vi starte henne. Jeg har faktisk ødelagt hele stationen med flere tonadoer og uvejr 4 gange tror jeg snart det er. Eller er det kun 3 nå lige meget der omkring. Så har jeg også ødelagt et diskotek 2 gange. Hvad har jeg mere ødelagt. Jo jeg har lagt byen under frys midt om sommeren." sagde hun og kiggede på ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 20:27:02 GMT 1
Nightmare så overrasket på hende, havde han ikke forventet af hende. "stort nok" sagde han og små grinte lidt af overraskelse. Hans hale svingede og hans ører stod bare op.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 20:38:06 GMT 1
Hun grinte kort og kiggede på ham. "Så lidt bølle er jeg vel. Men det var ikke min skyld. Folk kunne jo bare lade hver med at gøre mig vred." sagde hun og grinte kort. "Mener du ikke også det?"
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 20:55:09 GMT 1
Nightmare kom med et lidt hadefuldt smil inden han svarede. "De mennesker bliver sgu aldrig klogere.." det var mere mumlen end snak, men det var nok til at Yo også ville kunne høre det.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 5, 2008 21:14:24 GMT 1
Hun smilte kort. "Det var nu ikke menneskernes skyld. De er flinke nok. Eller nok ikke helt. Men det skal nok blive bedre. Der er jo ikke noget galt med at de tror at vi gør dem fortrad når der er folk der gør dem bange og sådan noget." sagde hun og smilte ganske kort. "Nu mente jeg faktisk også mutanter. Men nogen mennesker går over på mutanters side. Jeg aner bare ikke hvorfor." sagde hun med et kort smil.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 5, 2008 21:22:46 GMT 1
Nigthmare rystede bare på hovedet og hadet var begyndt at vise sig tydeligt i hans øje. "De mennesker havde sgu ikke fortjent at leve" sagde han i en lidt hadefyldt stemme og kunne se billed af hans første kærlighed hænge fra loftet i rebet, omkring hendes hals. Han rejste sig fra bænken. "Undskyld, men jeg trænger til frisk luft" sagde han, uden at se på hende og forsvandt ud af døren, nogle få tårer kunne ses. Han kunne ikke styre billedet i hans hovedet.
// Out
|
|