|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 15:57:05 GMT 1
Yo kiggede på ham med et kort smil. "Så er det da også på tide at du begynder at få nogle." sagde han med et smil og kiggede ned på sin salat. Hun tog noget af det i mundne og spiste lidt. Da hun havde spist færdigt tog hun et serviet og tørede munden. Der var gdt nok ikke noget men det var typisk piger at gøre sådan noget. "Jeg vil da gerne være din ven." sagde hun og smilte til ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 16:06:52 GMT 1
Nightmare rejste et øjenbryn. Han over overrasket over hvad hun lige havde sagt til ham. Der var få som ville sådan til ham. Nok pga. den måde han så ud og at han var rigtig god til at ryde sig ud i problemer. Jeg takker for tilbudet, men jeg tror ikke lige at jeg er en ven, som du ville holde af sagde han og smilte venligt, mens han så op på hende.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 16:13:19 GMT 1
Yo smilte kort. "Så vil du ikke vide hvem der har været mine så kaldte venner." sagde hun og sukkede kort ved tanekn om Steve, Zake og mange andre. Mange havde bare udnyttet hende andre havde hun bare snakket med ganske kort. "Men det var et åbent tilbud og det vil altid stå åbent. " sagde hun med et smil og spiste lidt mere af sin mad.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 16:17:36 GMT 1
Nightmare så nysgerrigt på hende og satte sig ordenligt op. Hvilke slags så kaldte venner har du haft? spurgte han og så lidt alvorlig, men meget mere nysgerrigt på hende. Hans øre kom starks op af nysgerrighed og hans hale svingede lidt.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 16:22:39 GMT 1
Yo kiggede på ham med et smil på læben. "Det kan være lige meget. De er det ikke vær alligevel." sagde hun og grinte kort. Hun spiste lidt mere af sin salat og tog servietten og tørede sig om mundne selvom der stadig ikke var noget.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 16:33:35 GMT 1
Nightmare smilte skævt og satte en albue i bordet og lagde hovedet på den. Det ene øre lagde sig ned. Kom nu? Jeg er nysgerrig sagde han roligt og så bare på hende.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 16:36:47 GMT 1
Yo smilte kort og kiggede lidt ned. "Jamen det er altså virkelig ikk noget at snakke om. Der er bare sket en masse." sagde hun og kiggede på ham med et skævt smil.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 16:40:41 GMT 1
Nightmare smilte skævt, men så forstående på hende. I orden var alt hvad han sagde, han ville ikke tvinge hende til noget hun ikke ville, han så lidt ned og så op på hende igen. Jeg har kun været elsket af en enkel person sagde han for at skrifte emnet lidt.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 16:45:27 GMT 1
Yo smilte til ham og lod blikket gå lidt ned på maden og så op på ham. "Nå og hvem var det så?" sagde hun med et smil og kiggede ned på sin mad. Hun ville dårlig nok spise noget men det skulle hun jo. Hun rystede kort på hovedet og mumlede noget til sig selv som var svært at forstå.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 16:48:52 GMT 1
Nightmare smilte lidt og lod sig ikke mærke af hende mumlen. Han satte sin hånd i baglommen og fiskede et billed op og lagde det på bordet. Hende her sagde han og smilte over mindet om hende. Det var en pige i hvide kjole, med sort hår og grønne øjne, hun så lykkelig ud og der var en strand bag hende.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 27, 2008 15:32:44 GMT 1
Yo smilte til ham og kiggede på billedet. "Hvor er det sødt. Det er også godt taget. Var du lykkelig?" spugte hun og smilte til ham. Det var altid godt at vide og det kunne også hjælpe lidt på humøret.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 4, 2008 7:49:19 GMT 1
Nightmare bliver glad for at se hende smile, da alt den tristhed gik ham lidt på. Han ligger billedet tilbage og svare på hendes spørgsmål. Var jeg den gang. Han smilte skævt over sætingen ' den gang ', men det var jo sandt. Pigen levede ikke nu om dage.
|
|
|
Post by Yo Faa on Apr 5, 2008 18:38:27 GMT 1
Yo kiggede på ham med et underligt blik i øjet. "Hvad mener du med det?2 spurgte hun og løftede det ene øjnbryn.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Apr 10, 2008 20:36:03 GMT 1
Nightmare så på hende med et venligt blik, men i hans øjnekroe var der små tegn på tårer. Jeg mener at denne pige ikke lever idag.. Hun begik selvmord siger han roligt, men smerten som han følte ved de ord, kunne høres i hans stemme og hans øre lagde sig ned og langen hang tungt bag ham.
|
|
|
Post by Yo Faa on Apr 15, 2008 13:52:04 GMT 1
Yo tog sig til munden da hun fik det mest grusomme af vide. "Hvad gjorde hun? Jeg har godt nok selv overvejet det. Men alligevel. Det her det er altså for galt. Hvordan kan det ske? Jeg mener, det er da ikke bare noget man går hen og gør. sagde hun og kiggede på ham. Hun kunne ikke forstå at sådan noget virkelig kunne ske. Men det kunne det og det var sket.
|
|