|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Feb 29, 2008 16:02:15 GMT 1
Det var ved at være middag og mange havde trukket sig ind i salen. Nightmare var ikke en undtagelse. Han havde fundet sin mad, men alle borderne var helt fyldt op, så han satte sig over i et højre for sig selv og begyndte at spise. Han spiste en tun sandwish og havde vand stående ved siden af. Nightmare havde en sorte hætter trøje på, så hætte sad over hans ører, så de ikke var synlige. Kun hans hale og hans ene gule øjne vist klart at han var mutant. Hans jeans var mørke blå og hans sko sort og hvide.
|
|
|
Post by Yo Faa on Feb 29, 2008 16:16:17 GMT 1
Yo kom ind af kantinen med et smil på læben. Hun havde blikket ned i en bog, den var faktisk ret så god. Hun kiggede op fra bogen og så alle børnene som kiggede på hend eog var helt stille. Bare fordi at hun var noget populær på skolen fordi hun havde kommet sammen med Steve. Hun var ved at være træt af det. Kunne de ikke bare passe sig selv så ville hun passe sig selv, ja så ville alle jo bare passe sig selv. Hun gik op til kantine damen får at få noget mad. "En salat med drising og noget brød." sagde hun og lagde bogen fra sig. Hun tog en bakke og fik salaten. Hun satte den og kiggede lidt rundt. Der var ikke en eneste plads. Hun vendte sig om og betalte for maden. "Behold bare resten." sagde hun med et smil. Hun kigged lidt rundt på bordene, stille begyndte nogen at fjerne sig fra et bord. *Man kan da heller ikke være et eneste sted uden at de ska være sådan der. Nå jamen så kan jeg jo sætte mig ned der* tænkte hun og gik hen imod bordet. På vejen så hun en dreng sidde nede på gulvet. "Ikke for noget men vil du ikke hellere side sammen med mig ved bordet." spurgte hun og pejede på bordet med et smil på læben. Hun regnede med at han gik efter hende så hun begav sig hen til bordet og satte sig. Hun lukkede bogen i og kiggede igen på drengen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Feb 29, 2008 16:23:27 GMT 1
Nightmare kiggede lyttede op, da hun talte til ham, da han var den eneste som sad på gulvet. Han rejste sig op og hans ører vippede lidt indunder hætten, men det var kort og det var mens hun ikke så på ham, så det var lidt ligemeget. Han gik imod hende, men sin mad med sig.
|
|
|
Post by Yo Faa on Feb 29, 2008 16:31:52 GMT 1
Yo kigged på ham med et smil. Hun kiggede på bakken "Hvor gjorde jeg nu af mit bestik nå ja hvis det skal være sådan." mumlede hun og kiggede hen på vinduet. Hun tog en hånd frem og pegede på vinduet. Vinduet begyndte at blafre og en vind kom farende ind. Hun tog med sin anden hånd og pegede hen på kantine bakkerne hvor der var bestik lige ved siden af. Hun smilte kort til drengen. Vinden piskede ind i kantien og alle holdte på hvad de kunne for ikke at få noget i hovedet eller får at deres mad skulle flyve væk. Et gaffel kom flyvende hen imod Yo og hun greb den. Vinden forsvandt og vinduet luggede sig. Eleverne begyndte at snakke sammen igen som om intet var sket. "Kom nu, kom nu. Du kan da ikek gå meget langsommere." sagde hun og grinte kort. Hun kiggede på drengen som hun havde snakket til. Han gik da ret så langsomt.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 3, 2008 9:51:23 GMT 1
Nightmare stod som en statue over hendes pludselig brug af evner. Han var helt rolig, ligeglad og fulgte bare med hende. Han fulgte ikke med i sladder bladene, da det ikke var andet end noget lort, som folk skriver fordi de keder sig, og over halvdelen kunne jo ikke være andet end løgn. Så hvad skulle man bruge det til. Nightmare satte farten lidt op, mens han gik og spiste samtidig.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 7, 2008 11:46:00 GMT 1
Yo smilte kort og tog en gaflen ned i salaten. Hun prikkede lidt til det men spiste så lidt. Hun kiggede lidt ned på den og så på Nightmare. "Altså hvor lang tig skal du bruge på at komme her hen til bordet?" spurgte hun små grinene. Hun kiggede lidt rundt på de andre elever med et kort smil på læben. *Ja kunne jeg bare ændre på noget af alt det jeg har gjort. Så ville jeg jo ikke sidde her helt alene.* tænkte hun og kunne mærke at en lille tåre trillede ned af kinden. Hun tog sin hånd op og fjernede hurtigt tåren. *Jeg ser aldrig Zake. Så vi er måske ikke sammen mere? Er han taget af sted igen ud og drikke uden jeg ved noget om det?* tænkte hun og kunne mærke at hendes øjne begyndte at blive våde.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 17, 2008 8:51:07 GMT 1
Nightmare kom hen bordet og satte sig roligt ned, først der gik det op for ham at hun havde en tårer løbende ned og at hendes øje så lidt fugtige ud. Han tog et hvidt lommetærklæde op og rakte det til hende. "Her, tør øjnene og snak lidt om til mig, hvis du har brug for det" sagde han i en rolig, lidt venlig stemme, men han regnede ikke med at hun ville snakke om det til ham. Han lignede jo ikke lige frem en, som kunne hjælpe med problemer, men havde dem.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 17, 2008 14:52:48 GMT 1
Yo kiggede på ham med et kort smil. "Tak" sagde hun og tog lommetærklædet. Hun tog det op til øjne og fjernede de væreste tåre. "Det er pænt af dig. Men det er for stort til at kunne snakke med en person om. Den eneste der nok ville kunne forstå mig er Kira" sagde hun og sukkede kort. En tåre tirllede ned af hendes kind igen og landte på hendes hånd som var på bordet. En pige kom over til Yo og smilte venligt til hende. "Bare rolig Yo det skal nok gå alt sammen. Bare find en der er sød og ikke komme sammen med en der er et svin og en anden som drikker som et hul i jorden." sagde hun venligt. Yo kiggede på hende med et lidt vredt udtryk. "Skal du tvære i det? Jeg ved sku godt hvem jeg skal komme sammen med og hvem jeg ikke skal. Men det er jo nok lidt svært.!" sagde hun i et lidt vredt tonefald. "Undskyld det var ikke sådan ment. Men jeg er bare så ulykkelig lige nu." sagde hun og kiggede på hende med et kort smil. Pigen nikkede kort og rejste sig op. Hun gik hen til en af hendes veninder og satte sig. *Straks så sidder man alene igen*" tænkte hun og sukkede kort. Hun lod blikket gå ned på sin mad og så op på ham drengen der også sad her. Hun tørede nogle flere tåre væk og kiggede ned i jorden igen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 17, 2008 17:28:07 GMT 1
Nightmare fik nærmest et chok over alt den råben over hvad dette handlede om, men han smilte kort over da hun sagde Kiras navn. En pige, som han ikke lige ville glemme. Nightmare stirrede nysgerrigt på hende og spiste det sidste af sin sandwish uden at sige noget
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 17, 2008 17:49:17 GMT 1
Yo smilte ganske kort og tørede de væreste tår væk fra øjne. "Nå hvor lang tid har du så været her?" spurgte hun og tog fat i sin gaffel. Hun spiste lidt af sin salat og smilte ganske kort igen.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 24, 2008 18:53:49 GMT 1
Nightmare så ned i bordet og op på hende da hun spurgte til ham. "Ikke ret lang tid.. Hvad med dig?" spurgte han og så nysgerrigt på hende. Han var ikke meget for at være social, men han gjorder det af ren høflighed
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 15:21:25 GMT 1
[coloer=TEal]Yo kigged på ham og nikkede kort. "Tjaa... Et par år tror jeg." sagde hun og tænkte sig lidt om. Hun var ikke helt sikker. Men et par år passede vidst nok meget godt. Hun kiggede ned på sin mad og tog en bid af det og kiggede op på ham.[/color]
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 15:33:30 GMT 1
Nightmare kiggede venligt på hende med sit ene øjne og tog sin hætte ned og to øre kom frem. Katte øre, men det var rimelig svært at se hvor ørerne begyndte, da de var lige så sorte, som hans hår. Det er lang tid.. Så må du ha' mange venner her? spurgte han og så ned i bordet.
|
|
|
Post by Yo Faa on Mar 26, 2008 15:47:44 GMT 1
Yo sukkede kort. "Venner og venner. Det vil jeg ikke lige sige." sagde hun og sukkede kort. Hun så rundt og alle eleverne sad rigtigt nok væk fra dem. "En populær pige plejer de ikke at have mange venner" mumlede hun og sukkede kort. "Du skal kun være glad for at du lige er kommet selvom det kan være svært at få nye venner." sagde hun med et kort smil til ham.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Mar 26, 2008 15:51:14 GMT 1
Nightmare smilte lidt over hendes kommentare. Jeg har aldrig haft venner, så det gør mig ikke noget. Han lagde sine arme på boredet og lagde hovedet ned i dem. Ørerne lagde sig lidt ned. Han var meget træt lige nu, han viste ikke hvorfor, men det var noget som kom til ham mindst 10 gange hver 3. time. Havde nok noget at gøre med hans dna var lige blandet med en kats.
|
|