|
Post by Rektor (Angel) on Jun 9, 2008 17:18:24 GMT 1
Da læreren i dette fag er temmelig fraværende (helt væk), vil jeg påtage mig det ansvar at lære mine kære elever at bruge deres evner. Så jeg vil bede alle interesserede om at melde sig på herunder, ved navn, kunstnernavn og evner. Sådan at jeg vil kunne tilmelde jer ordentligt og sætte jer bedst muligt sammen i grupper.
Brug eventuelt dette skema:
Navn: (karakterens rigtige navn) Kunstnernavn: (hvad karakteren bliver kaldt, mutant navn?) Evne: (hvad er din evne?) Tid: (hvornår kan du bedst være på at svare og i tråde?) Online: (hvor ofte er du på og hvor længe?)
Fra Rektor.
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 17:21:51 GMT 1
Navn: Nigle Loveless Kunstnernavn: Nightmare Evne: Katte Fury Tid: Er ligegyldigt Online: Hver dag, undtaget i weekender, hvis der er nogle andre dage hvor jeg ikke kan giver jeg besked under fravær
|
|
ZamiaLillium
Elev
Evne: Synge sange, som manipolere med vejret
|
Post by ZamiaLillium on Jun 9, 2008 17:31:07 GMT 1
Navn: ZamiaLillium Sentillio Melai Kunstnernavn: Øhm... Hun har vist ikke rigtigt noget XD Evne: Vejrmanipulation via sang Tid: Hmm... Øm... Hverdags eftermiddagen og/eller aftener^^ Online: Næsten alle hverdage - sommetider i weekenden også, men det er ikke altid - og sådan rimeligt længe, for det meste
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 17:49:27 GMT 1
Kælenavnet er da Zamia.. XD
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 17:51:51 GMT 1
Navn: Kira Angel Kunstnernavn: Wildfire. Evne: Formskifter. Tid: Jeg er på det meste af dagen, nogen gange mere end andre. Online: stortset hver dag, dog ikke altid i weekenderne.
Nogen der har et godt kælenavn til hende..? Og nej Nightmare, det er ikke bavian.. XD
|
|
ZamiaLillium
Elev
Evne: Synge sange, som manipolere med vejret
|
Post by ZamiaLillium on Jun 9, 2008 17:55:37 GMT 1
Hvis vi siger, Zamia er et kælenavn, bliver listen lang XD
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jun 9, 2008 17:56:44 GMT 1
så skal det bare gå udover mig T__T CAT DANCE
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 17:58:58 GMT 1
Hehe ja da.. Du er sjov at drille.. XD
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Post by William Quiles on Jun 9, 2008 18:23:07 GMT 1
Hvorfor ikke bare bruge Wildfire som kunstnernavn, ligesom i dit signatur billede?
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 9, 2008 19:52:17 GMT 1
Ja det tænkte jeg også på at jeg ville bruge, men ville lige høre om i havde andre bud og så fik jeg jo startet en samtale..
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
Se minder, ?ndre hukommelse og f? person til at glemme. Kan ikke fjerne
Happiness is not having what you want, is wanting what you have..
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Jun 10, 2008 10:45:30 GMT 1
Navn: Yuki Cross Kunstnernavn: Rosemind Evne: "styring" af hukommelse/minder Tid: Ses under Nigle Online: Kan ses under Nigle
x Nightmare
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jun 10, 2008 10:51:06 GMT 1
Navn: Sai Mardek Kunstnernavn: intet (forslag søges) Evne: Konstant molekylær udvikling Tid: for tiden svinger det en del men omkring kl 11 - 15 måske længere Online: hver dag hvis jeg kan komme til det
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 10, 2008 12:36:33 GMT 1
hehe kyllingeben..? XD
|
|
Elicia Hawkins
Elev
Evne: Skygge Manipulation
I'm never alone. I have my brother with me
|
Post by Elicia Hawkins on Jun 10, 2008 14:04:06 GMT 1
Navn: Elicia Hawkins Kunstnernavn: Hun har intet den lille stakkel XD Evne: Skygge maninpulation Tid: Lige for tiden har jeg læseferie og masser af muligheder for at komme på Online: Svinger meget, men har som sagt læseferie så er derfor meget på nu XP
|
|
|
Post by Kira Angel on Jun 10, 2008 15:55:39 GMT 1
|
|