|
Post by Yo Faa on Jun 12, 2008 11:55:57 GMT 1
Navn: Yo Faa Kunstnernavn: Weathergirl Evne: Manipulere med vejret Tid: Næsten hver torsdag plus nogle andre dage. Online: i 4 eller 5 timer ca xD
|
|
|
Post by adrian on Jun 12, 2008 12:05:23 GMT 1
Navn: Adrian Anderson Kunstnernavn: Angel of death Evne: krops tråde Tid: alle dage undtagen hver anden mandag og tirsdag Online: hmm om aftenen i hverdagene i et par timer (hele dagen om weekenderne normalt (grund: bor på en K ø der er intet at lace XD))
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 21, 2008 16:42:32 GMT 1
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 21, 2008 23:10:48 GMT 1
Navn: Angelina Nicole Lauritzen Kunstnernavn: Har intet lige pt, men det kommer nu nok XD Evne: udvidede psykiske evner Tid: om formiddagen Online: så meget som muligt. (men det bliver kun fra jeg vågner til at min mor kommer hjem, til at jeg får mig et arbejde og får min egen pc XD )
OBS: men kunne forstille mig at Angel skulle have privat timer (nogle dage) sammen med Kate XD
|
|
|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Jun 21, 2008 23:21:23 GMT 1
hmm du er godt nok lidt sent på den, nu er holdene lavet.. Men kan vidst godt lige kleme dig ind et sted.. XD
|
|
Sammy Reich
Elev
Evne: Skabe portaler
The cake is a lie!
|
Post by Sammy Reich on Jun 21, 2008 23:33:45 GMT 1
Ups. Viste ikke engang den her tråd fandtes! Oh well..
Navn: Sammy A. Reich Kunstnernavn: Intet endnu Evne: Skabe portaler Tid: Uvist (løst arbejde, drama), men er generalt på fra 1200 til 0100 (nat) Online: Hver dag, hvertfald et par timer (generalt).
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 2:15:45 GMT 1
Er måske lidt sent ude, men det kan vel ikke skade at skrive alligevel? xD
Navn: Kyrie Eleison Kunstnernavn: Intet, og føler ikke at han gider havde et Evne: Kan manipulere med sand Tid: Tirsdag - Torsdag - Fredag og i weekenden.. Nogen gange lidt onsdag, men Mandag er jeg helt væk Online: Mandag er jeg ikke på.. Tirsdag er jeg på indtil omkring aften, onsdag er jeg på indtil omkring aften, og det samme med torsdag. Fredag, lørdag og søndag, afhænger lidt af om der er fest et sted osv... Hvor længe jeg er på af gangen afhænger lidt at aktivitetsniveauet på pågældende tidspunkt
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Jun 22, 2008 10:01:20 GMT 1
Navn: Dominic Johnson Kunstnernavn: Immortal Evne: usårlig, + symbiot Tid: skifter Online: skifter efter behov
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 11:38:05 GMT 1
Jeg laver lige en tråd til de langsomme så.. XD Ej bare for sjov, det er intet problem, jeg har alligevel ikke andet at lave lige nu..
Eller jo, har nu fire undervisninger, hele tre karakterer og en side der skal op at køre igen.. o.O Så sig til hvis jeg glememr noget, da jeg af ren forvirring og stres, kan komme til at glemme noget.. XD
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 22, 2008 12:17:08 GMT 1
Navn: Mirage Nerrissa Carlson. Kunstnernavn: Night Shaddow Evne: Hel og halv forvandling til sort kat. Tid: Alle ugens 7 dage om eftermiddag og aften. Online: se ovenover.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 12:43:58 GMT 1
Tre karaktere?? Troede kun man måtte havde 2 xD? Så du føler dig bare højt hævet over alle medlemmerne, fordi du er rektor *hmpf*! Ej det gazz
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 13:05:49 GMT 1
Hehe ja kan godt se det.. Men det sjove er faktisk at jeg kun ville havde haft én fra start af! Men så gik lærestablen i stå med deres undervisning og jeg lavede Jack, for at få lidt gang i det igen. Så var siden ved at gå ned og jeg endte med at lave Kate også..
Men der står heller ikke at man kun må have to, der står at med særlig tilladelse kan man godt få tre.. Men kun ved særlig tilladelse.. XD
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 13:07:52 GMT 1
Og så har du lige givet dig selv særlig tilladelse Youre very smaaart xD Må jeg ikke også få tre så ;D
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 15:12:34 GMT 1
hehe hvor var det tydeligt at det var det du tiggede om.. Men hvad er din særlige grund for det..? Jeg skal have grund til at overveje det, ellers kan du ikke..! sorry.. Du skal også kunne være lige meget på dem alle og gerne ofte. Så hvis du tror at du kan det, mangler jeg bare en god grund.. XD
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 22, 2008 15:51:08 GMT 1
Well.. Jeg kan sagtens være lige meget online på alle tre, for jeg er en nedern person uden liv...
Grunden..
1. Jeg har ideer til flere personer xD
2. nogen gange kan jeg gå lidt død i en person, fordi jeg tråder for meget med den char, og så er det godt at havde noget at veksle imellem
3. Fordi jeg er nede på mine knæ (kan du så ikke se) og tigger dig om det med hundeøjne
xD
|
|