Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Dec 3, 2006 15:16:46 GMT 1
Navn: Angelina Nicole Lauritzen
Alder: 15
Køn: pige.
Evne: udvidede Psysiske evner,
det er at kunne gå ind i andres hjerne, læse tanker, se følelser som de ikke viser, manipolere med dem, altså lege deres lille samvitighed osv
Forhold til mennesker: da hun er Psykisk syg, (hun lider af en sygdom kaldet PTSD (Posttraumatic Stress Disorder)den sygdom mange af krigerne efter Vietman krigen fik (der er hjemmeside længere nede)) har hun svært ved at forholde sig til nogen
Udseede: Angel har langt lyst hår, som er en lille smule slange krøllet, det er forskelligt sat op, men hun er helt vild med storekjoler og bånd og det er også det man oftes ser hende i. Angel er ikke særlig høj, men hun er utrolig tynd. Hun har mørke blå øjne, og ligner ikke helt vildt meget hendes storebror
personlighed: Angel er psysiks syg, så man ved aldrig hvor man har hende, hun kan være indelukket og kold, men også venlig og så kan man slet ikke se at hun er syg. Det svinger MEGET fra dag til dag. hun skal hele tiden sørge for ikke at åbne for sin vrede eller den evne hun har til at slå ihjel (er ikke en mutant evne, men simpelthen noget hun bare kan med de bare næver)
Angel føler ekstrem meget skyld over at hun ikke dræbte sin far, og mener ofte at det var hendes egne skyld at hendes far brugte hende
Fortid: da Angel blev født var alle glade, alle var glade for den lille ny, bare ikke Matt(som er storebror), men det var der ingen der lagde mærke til. Da Angel blev ca ½ år blev hun syg og foresatte med at være syg til året før hun skulle i skole (ca. 5 års alderen) der omkring flyttede moderen sammen med Matt, ingen ved hvor de flyttede hen, eller hvorfor. Markus (Angels far) vågnede bare op en morgen og Matt, Carmen og halvdelen af huset var væk(altså af tingene i huset)
Fra den dag af blev verden et marerit for Angel. Hendes far begyndte at bruge hende sexuelt. Han voldtog hende fra hun var 6 år, slog hende ofte. hun var faktisk ved at dø af slag allerede af en alder af 7. hendes far kørte psykisk terror på hende, og fik hende til at lå penge af andre, da han var blevet alkoholiker og ikke brugte penge på andet end alkohol, øl og ting i den dur.
Angel var flere gange ved at dø, da hendes far slog hende. Hun var korthåret i den tid, fordi hendes far skar det af med en kniv, og flere gange når hun har siddet i badekarret, har han prøvet at drukne hende. Hun er også vågnet op et par gange og hendes far har stået over hende, enten fordi han ville voldtage hende eller fordi han ville dræbe hende. Hun er nogle få enkle gange blevet brug som skydeskive, med hans knive.
Da Angel var 10 begyndte hendes evne at vise sig og hendes far var ved at dø, heldigvis fik Angel ham på skadestuen i en fart og han overlevede, hvilket ikke gjorde det bedre fordi det hele forsatte, hun troede faktisk at det hele ville blive bedre hvis hun redede hans liv, men nej.. Da Angel blev 13, startede hun på Mutant skolen (håber det er i orden) og da hun var 14 udviklede hun PTSD.
www.netpsykiater.dk/Htmsgd/PTSD.htm
– så folk kan læse om PTSD (man får Flash-backs, sover Ekstrem dårligt osv osv.)
Medbragte ejendele: tøj, Dagbog, PS og en masse spil
Familie: en mor (Carmen, 37), en far (Markus 40) og Matt (bror 17)
___
Fordelling af stats: 60*
Din Evne: Udvidede psykiske evner
Besiddelse af krafter: 20
Fysisk styrke: 10
Historisk Viden:2
Kunst og Drama:22
Fysik og Kemi:2
Psyckologi:2
Vand nærhed:2
Ild nærhed:
Luft nærhed:
Jord nærhed:
Alder: 15
Køn: pige.
Evne: udvidede Psysiske evner,
det er at kunne gå ind i andres hjerne, læse tanker, se følelser som de ikke viser, manipolere med dem, altså lege deres lille samvitighed osv
Forhold til mennesker: da hun er Psykisk syg, (hun lider af en sygdom kaldet PTSD (Posttraumatic Stress Disorder)den sygdom mange af krigerne efter Vietman krigen fik (der er hjemmeside længere nede)) har hun svært ved at forholde sig til nogen
Udseede: Angel har langt lyst hår, som er en lille smule slange krøllet, det er forskelligt sat op, men hun er helt vild med storekjoler og bånd og det er også det man oftes ser hende i. Angel er ikke særlig høj, men hun er utrolig tynd. Hun har mørke blå øjne, og ligner ikke helt vildt meget hendes storebror
personlighed: Angel er psysiks syg, så man ved aldrig hvor man har hende, hun kan være indelukket og kold, men også venlig og så kan man slet ikke se at hun er syg. Det svinger MEGET fra dag til dag. hun skal hele tiden sørge for ikke at åbne for sin vrede eller den evne hun har til at slå ihjel (er ikke en mutant evne, men simpelthen noget hun bare kan med de bare næver)
Angel føler ekstrem meget skyld over at hun ikke dræbte sin far, og mener ofte at det var hendes egne skyld at hendes far brugte hende
Fortid: da Angel blev født var alle glade, alle var glade for den lille ny, bare ikke Matt(som er storebror), men det var der ingen der lagde mærke til. Da Angel blev ca ½ år blev hun syg og foresatte med at være syg til året før hun skulle i skole (ca. 5 års alderen) der omkring flyttede moderen sammen med Matt, ingen ved hvor de flyttede hen, eller hvorfor. Markus (Angels far) vågnede bare op en morgen og Matt, Carmen og halvdelen af huset var væk(altså af tingene i huset)
Fra den dag af blev verden et marerit for Angel. Hendes far begyndte at bruge hende sexuelt. Han voldtog hende fra hun var 6 år, slog hende ofte. hun var faktisk ved at dø af slag allerede af en alder af 7. hendes far kørte psykisk terror på hende, og fik hende til at lå penge af andre, da han var blevet alkoholiker og ikke brugte penge på andet end alkohol, øl og ting i den dur.
Angel var flere gange ved at dø, da hendes far slog hende. Hun var korthåret i den tid, fordi hendes far skar det af med en kniv, og flere gange når hun har siddet i badekarret, har han prøvet at drukne hende. Hun er også vågnet op et par gange og hendes far har stået over hende, enten fordi han ville voldtage hende eller fordi han ville dræbe hende. Hun er nogle få enkle gange blevet brug som skydeskive, med hans knive.
Da Angel var 10 begyndte hendes evne at vise sig og hendes far var ved at dø, heldigvis fik Angel ham på skadestuen i en fart og han overlevede, hvilket ikke gjorde det bedre fordi det hele forsatte, hun troede faktisk at det hele ville blive bedre hvis hun redede hans liv, men nej.. Da Angel blev 13, startede hun på Mutant skolen (håber det er i orden) og da hun var 14 udviklede hun PTSD.
www.netpsykiater.dk/Htmsgd/PTSD.htm
– så folk kan læse om PTSD (man får Flash-backs, sover Ekstrem dårligt osv osv.)
Medbragte ejendele: tøj, Dagbog, PS og en masse spil
Familie: en mor (Carmen, 37), en far (Markus 40) og Matt (bror 17)
___
Fordelling af stats: 60*
Din Evne: Udvidede psykiske evner
Besiddelse af krafter: 20
Fysisk styrke: 10
Historisk Viden:2
Kunst og Drama:22
Fysik og Kemi:2
Psyckologi:2
Vand nærhed:2
Ild nærhed:
Luft nærhed:
Jord nærhed:
*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*x*
OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!
OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!OBS!!
Personligt
~
Navn:
Angelina Nicole Lauritzen
~
Mellemnavn:
Nicole
~
Kælenavn
Angel, Lina, Angela, Nic, Cole, Coco
~
Mutant navn
Mind-Angel
~
Alder
16
~
Højde
160
~
Vægt
omkring 40
~
Skostørrelse
37-38
~
Fødselsdag
14.07
~
Fødsels by
Er hun ikke helt sikker på.
~
Højer eller venstre håndet
Venstre
~
Hårfar
Lyst. Det har det altid været og vil nok altid være
~
Øjenfarve
Blå
~
Bosted nu
X skolen, når jeg ikke er der er jeg på gaden
~
Stemme
Det har jeg da, :-)
~
Personlighed
Det kommer helt an på hvornår du fanger mig, lige for tiden er jeg meget dyster, og kold, men kan også godt være smilende, og imødekommende, samt MEGET genert.
~
Morgen personlighed
Gnaven
~
Beskriv dig selv med 3ord
Stort hoved, smilende, psykisk syg
~
Hvilken uddannelse vil du have
Vil ikke have nogen og tror heller ikke på jeg kan få nogen
Familie
~
søskene
1 halv bror Nigle Loveless
Forældre
En mor som er forsvundet og en far som er ond og meget led, en far som ikke vil kendes ved mig
~
Husdyr
Ingen men ønsker mig en kat.
Oplysninger om skolen
Hvilken klasse går du i
En på x-skolen
Bedste del af skolen
Fritimerne...
Hvad spiser du til frokost
hvad der er på skolen, hvad jeg har, og oftest grønt
Yndlingsfag
Træning
~
Dårligste fag
tal-fag
Hvad er det højeste karakter du har fået
Vi får ikke karakter på samme måde
Hvornår laver du lektie
Altid Kate kan være rimelig overbevisende.
Oplysninger om stil
Ynglings tøjmærke
Øh, hvad skal man bruge sådan noget til? Jeg går i hvad jeg kan lide
Ynglings butikker
Øh. Jeg går ikke i så mange butikker længere, og har aldrig rigtigt gjort det.
~
Yngling sko
Det ikke så ofte jeg går i sko.
~
Hvilken hårstil har du
Det er en smule slange krøllet, og bliver det vådt bliver det mere slangekrøllet, men mest af alt hænger det bare glat ned af ryggen
~
Hvilken shampoo bruger du
Den som jeg kan låne mig frem til på pigesovesalen.
~
Hvilken tandpasta bruger du
Igen er det den jeg kan låne mig frem til
~
Hvilken deo bruger du
En der hedder Kaos
~
Mad
~
Ynglings mad
Skolens salat
~
Ynglings morgenmad
The, da deet er det eneste jeg kan få ned om morgenen.
~
Hvad skal der på din pizza
Salat og ananas
~
Ynglings grønsag
Agurk
~
Dårligste grønsag
Brokkoli
~
Ynglings suppe
Bryder mig ikke om suppe
~
Ynglings dessert
Banan split
~
Ynglings fastfood
Mc Donals
~
Ynglings is
Vanilje
~
Ynglings snack når du ser tv
Gulerødder
~
Ynglings chips
Nogen med tomat
~
Ynglings slik
Karamel
~
Dårligste slik
Chokolade
~
Rejse
Bedste sted at besøge
Kunne godt tænke mig at se Rom
~
Bedste storby du har besøgt
Blev undfanget i Los Angeles, så det er vel lidt som at besøge
~
Bedste feriemål
Har aldrig rigtigt været nogle steder
~
Bedste måde at rejse på
Fly
~
Andre oplysninger
Ynglings farve
sort, og pink...
~
Hobbyer
dans, være sammen med venner/familien
~
Hvad samler du på
Ikke rigtigt noget, har ikke penge nok til at samle på noget.
~
Hvad får du i lomme penge
Hvad jeg kan skrabe sammen, eller hvad jeg får af skolen
~
hvilke pligter har du
Rydde op og gøre rent
~
Ynglings legetøj da du var lille
En klud, og en dukke jeg engang fik, men som min far brændte
~
Hvad bruger du flest penge på
Hmm, det forskelligt hvad jeg engang skal bruge når jeg har pengene