Kenneth Kief
Elev
Evne: Skabe ubehagelige f?lelser og tankegange
|
Post by Kenneth Kief on Jan 3, 2007 17:49:12 GMT 1
Har hørt rygter om, at siden vil lukke?! Er det sandt! Det må bare ikke ske!
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 17:55:46 GMT 1
Hvorfor skulle den lukke? Der er da lige kommet et plot og der kommer da også stadig en del nye medlemmer... Det ville da være dumt at lukke den, ikke?
|
|
Kenneth Kief
Elev
Evne: Skabe ubehagelige f?lelser og tankegange
|
Post by Kenneth Kief on Jan 3, 2007 18:09:55 GMT 1
Det var noget med, at Admin både ikke har tid og pågrund af den der rejse. Men jeg har fået det af vide gennem andre, så jeg ved jo ikke, om det er sandt ..
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 3, 2007 18:13:23 GMT 1
Det ville da være en skam, hvis den lukkede :/ Det er, trods alt, en ret god side ^^
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 3, 2007 19:17:10 GMT 1
Interesant rygte, det kunne også være interesant at vide hvor det er fra men pyt, der er ingen grund til at side her og trække folk ud i lyset.
Nok om det, hvis grunden er at de ansvarlige ikke har tid/evner/overskud eller ligende til at kører siden vidre vil jeg anbefale at de lader ansvaret gå vidre til nogle andre.
En anden sjov ting der er, hvis spiller syntes at siden er fed nok, og at de andre spiller også er fede nok, kan siden jo stadig spilles på efter at de ansvarlige har forladt den sålænge den ikke er lukket, der er dog en ulempe ved dette. Da der ikke er nogen admin, mangler vi adgang til en række funktioner, hvilket muligvis kan betyde at nogle vil udnytte situationen, eller at folk der ikke er blevet godkendt ikke kan se hele boardet (kan dog ikke huske om det er lavet sådan)
|
|
Jake Kayhan
Elev
Evne: Manipulere med Glas
Jake Kayhan, 19 ?r... I am not a hero, I am not an angle. I am just a man!
|
Post by Jake Kayhan on Jan 4, 2007 11:05:44 GMT 1
Altså lad mig slå det fast... Sider bliver ikke lukket før admin siger til. Alt hvad alle andre går rundt og siger til hinanden, er ikke andet end løse rygter som enten bliver fundet på for at drille, eller fordi man er godt dum... Sådan er det bare. Hodk var engang ved at lukke, men admin kom tilbage og gjorde det godt igen, så selvom det er sandt, så er det ikke noget man skal bekymre sig om før siden er slettet
|
|
|
Post by Yo Faa on Jan 4, 2007 20:24:54 GMT 1
tror jeg altså ikke lige at den gør...og der er jo også fundet en ny "Raktor" og mange medlemere kommer til siden.. hvorfor skulle den også lukkes bare fordi Maja og hendes søster skal på ferie??? der er jo stadig admin der kan godkende karaktere
|
|
|
Post by Emolica Zippow on Jan 4, 2007 20:40:17 GMT 1
Hør her, Min søster vil nok højst sandsynlig få en god ven til at passe siden. Når vi er på ferie. Desuden for hun ikke lov til at lukke siden så længe jeg er her
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 4, 2007 20:43:03 GMT 1
Talliho ^^
|
|