|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Jan 21, 2008 11:25:50 GMT 1
Det går ikke for godt med kamp og forsvars undervisningen, så jeg vil forsøge at gøre noget andet! Der en ny tråd hver anden uge. Så vær sød at huske at svare i trådene. De først tråde bliver nok en anelse kedelige, men når Jack kommer til at lære eleverne, bliver det mere spændende. Så hold ud folkens.. Jeg starter den første tråd her D. 01.02, så hvis i eventuelt lige kunne tilmelde jer her under. Så laver jeg hold der passer nogenlunde sammen!
I skal udfylde dette skema:
Navn: (karakters navn) Alder: (din karakters alder) Evne: (hvad består din karakters evne af. Husk at nævne om den er pasiv, nogenlunde kontroleret, eller om den generelt er farlig, osv..) Hvor ofte er du på denne side: (det er bare regnet sådan Ca. Sådan at jeg kan sætte hold sammen, som mener at de vil være her ofte og så et andet hold, som.. ja i ved hvad jeg mener.! )
I sætter bare skemaet herunder denne tråd og så ordner jeg resten. Sørg for at få lavet skemaet gerne lidt før trådens dato (01.02) så jeg lige har lidt tid til at sammensætte holdene! På forhånd tak folkens og husk lige at tjekke lektierne, der er kommet lidt fra mig af!
|
|
|
Post by Kira Angel on Jan 21, 2008 11:57:29 GMT 1
Navn: Kira Angel Alder: Hun er 14 nu. Evne: Hun er formskifter. Den er ikke pasiv, hun kontrolere det nogenlunde og den er generelt ikke farlig. Med mindre at hun altså ønsker at den skal være det! Hvor ofte er du på denne side: Jeg er på ca. hver dag!
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 21, 2008 14:44:03 GMT 1
Navn: Lillith le Fay. Alder: 17 år. Evne: Farlig evne (ukontrolleret, altså). Is manipulator. Hvor ofte er du på denne side: Hver dag.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Jan 21, 2008 14:58:27 GMT 1
Navn: Mike Dylanski Alder: 17 år. Evne: ukontrolleret. absorbere energi Hvor ofte er du på denne side: Hver dag.
|
|
Mark Forster
Elev
Evne: Tegninger/skulpture p?f?rt signatur bliver virklige
|
Post by Mark Forster on Jan 23, 2008 16:55:25 GMT 1
Navn:[shadow=white,left,300] [glow=white,2,300]Mark Forster [/glow] [/shadow] Alder: 16 år. Evne: Kreation - Tegninger/skulpture påført signatur bliver virklige/levende. Mark kontrolere det han har skabt. "objektet" forsvinder så snart Mark ikke længere er i fysik kontak med tegningen / noget fra skulpturen. Disse ting skal Mark først lære at mestre, i øjeblikket har han kun en svag anelse om hvordan det hænger sammen. Erko hvis læren kommer slæbbene med en eller anden kæmpe uhyggelig statue / robot ting, og beder ham gøre den levende.. Så er det ikke sikkert der sker en pind, da mark ikke er helt sikker på hvad han skal gøre -og hvis der sker noget kan det blive ret farligt da han ikke ved hvordan han kontrolere tingene endnu.. med hensyn til tegninger og malerier ved han nu hvordan han får tingen frem, men han ved ikke om han overhovedet kan kontrolere den.. og han ved heller ikke hvordan han kan få den levende tegnings figur væk igen Hvor ofte er du på denne side: Jeg er på hver dag, mén fortiden har jeg problemmer med at udtænke nogen geniale svar.. eller bare sådan nogen uddybende-ikke-onliners-svar.
|
|
B751...NAT
Elev
Evne: Manipulation med sten
|
Post by B751...NAT on Jan 23, 2008 17:08:27 GMT 1
Navn: Gargak Alder: 16 Evne: manipulere alle former for sten
jeg er på så tit så muligt
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 23, 2008 17:12:06 GMT 1
syntes nu ikke det står så slemt til med den anden tråd
Navn: Maxwell Lovecraft
Alder: 17 Evne: Imunitet (og telekinese når jeg bliver anerkendt som vinder af novelle skrivning)
Hvor ofte er du på denne side: tja....cirka et par gange om dagen, det er der jeg kigger ind forbi for at se hvad folk har skrevet skriver nok cirka 1-2 poste dagligt, måske mere varriere.
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Post by William Quiles on Jan 23, 2008 22:17:03 GMT 1
Navn: William Quiles Alder: 18 Evne: Forvandling til føniks, besidder en føniks' egenskaber også i menneskelig form, dog ikke i samme grad som når han forvandler sig. Kontrolleret evne. (Er også mester inden for aikido, bushido, og sværdets kunst, selvom det ikke er evner, så er det hvad han mest bruger i kamp.) Hvor ofte er du på denne side: Prøver at komme på hver dag, men er ikke altid det lykkes.
|
|
|
Post by gabriel on Jan 24, 2008 15:37:52 GMT 1
Tada jeg melder mig også... ^^
Navn: Eva Cash Alder: 16
Evne: ikke anden måde at forkalre det på end at hun er Rigger. har bare en sjette sans når det kommer til elektronik... Hun opfinder, reparere, og forbedre alle slags ting. hendes evne er passiv, og kontrolleret er den ikke, men heller ikke på nogen måde farlig, da hun skal lave det farlige først.
Hvor ofte er du på denne side: Tja... Ja.. Eh... Det var et rigtig dumt spørgsmål... Jeg prøver at komme hverdag, men ellers rimelig tit...
|
|
|
Post by Yo Faa on Jan 25, 2008 17:09:13 GMT 1
Navn: Yo Faa Alder: 16 nu Evne: Manipulering med vejret. Hun kan kontrulere den men dog ikke helt når hun er vred og ked af det på samme tid. Men ellers kan hun kontrulere den og har ikke noget problem. Hvor ofte er du på denne side: Tjaa... Jeg er på sådan ca. hver anden dag eller når jeg kan komme på en com det er sådan lidt forskelligt.
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Jan 25, 2008 18:49:26 GMT 1
Navn: Arrai Tsumo Alder: 17 Evne: forvandling til sølvræv, fuldstændig ufarlig, men yderst nyttig alligevel. Han har okey kontrol over evnen. Hvor ofte er du på denne side: hver 3 dag mindst.
|
|