|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Jan 9, 2008 20:42:58 GMT 1
((Jeg har en dårlig erfaring med at når der sætte en detline for en undervisning, så er det ofte kun halvdelen der tropper op. Så jeg har besluttet mig for bare at starte den emd det samme og så kan folk efterhånden springe ind i timen. Ingen kommer for sent, altså emd mindre at der går to dage efter at den er startet. Alle er velkommen, lige meget om ens evne er pasiv elelr ikke. Alle skal trods alt lære at forsvare sig selv i krittiske situationer.))
Jack bevæggede sig hen imod tavlen hvor de forskellige beskeder var fastgjort. Han skimtede hurtigt den og placerede så sit blå papir der. Han havde med vilje valgt at gøre sedlen alamerende blå, for at fokl skulle lægge mærke til den. Så han placerede den midt på og skimtede så hurtigt lige sedlen, for at tjekke at alt var kommet med derpå:
Alle elever er hermed inviteret til en obligatorisk undervisning, det vil sige ingen sygemeldte i mine timer. I skal troppe op med trænings -eller letbevæggeligt tøj på og være forberedt på en lærerig time. Vi starter ud med lidt fysisk arbejde, så i skal ingen skoletaske eller papirer tage med. Undervisningen foregår i morgen (nu) ved den udendørs kamp arena. Medbring lysten til at yde sit bedste.
Fra Professor Jack Fox.
Jack nikkede kort, smilte muntert og bevæggede sig så imod køkkenet for at spise aftensmad..
((link: 1mindofxmen.proboards99.com/index.cgi?action=display&board=kamparenaudendrs&thread=1199908575&page=1#1199908575 ))
|
|