|
Post by Mss. Megan Lytz Shien on Dec 11, 2006 21:23:47 GMT 1
Hej Alle Elever. - Som har meldt sig til Kunst og Drama. Det er mig en stor ære at skulle undervise jer 'idag' Det er som sagt vigtigt at møde til tiden. Jeg har desværre ikke haft tid den tirsdag det rigtigt skulle have været, men nu er jeg her da og det er det vigtigste.
Den første time kommer til at lyde sådan.
I dag. (1) Time i Kunst og Drama
Det skal siges at vi mødes i Teatersalen. Og at Jeg opretter en tråd som i skal hoppe med på. Det sker om cirka. 10 min.
V.H: Mss Megan Lytz Shien
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 11, 2006 21:31:53 GMT 1
kommer vi til at have nogen orden eller satser vi på at stjernerne er med os og vi ikke ender i chaos?
|
|
|
Post by Jin Kazama on Dec 11, 2006 21:37:07 GMT 1
vil jeg enlig også gerne vide, (håber det er i orden at jeg joiner)
|
|
|
Post by Mss. Megan Lytz Shien on Dec 11, 2006 21:38:07 GMT 1
Man bestemmer selv, der er ikke nogen rigtigt række følge .. Da det ville feks. være problematisk hvis man havde et svar eller noget. Og man så ikke måtte svare.. Ved godt det andet også kan være problematisk. Men lad os satse på at man selv bestemmer hvornår man skriver så der ikke er nogen række følge i det. Det kan jo altid laves om, da det jo er første time. V.H; Lytz Shien
|
|
|
Post by Mss. Megan Lytz Shien on Dec 11, 2006 21:39:16 GMT 1
Desuden kan vi jo altid lave en række følge, hvis det bliver mere problematisk end regnet med. Men vi prøver bare uden række følge idag. Hvis det skulle ske kan jeg jo altid sende PM
|
|
|
Post by Jin Kazama on Dec 11, 2006 21:39:23 GMT 1
det tager jeg som at jin godt må deltage
|
|
|
Post by Mss. Megan Lytz Shien on Dec 11, 2006 21:40:41 GMT 1
Er Jin meldt til? han kan stadig nå det..
|
|
|
Post by Jin Kazama on Dec 11, 2006 22:06:02 GMT 1
nej han er ikke meldt til, men kan jeg nå at melde mig til/dumpe ind i timen i morgen, for jeg trænger snart til at komme i seng
|
|
|
Post by shadowcat on Jan 5, 2007 16:20:44 GMT 1
Jeg vil også gerne have undervisning i kunst & drama. [:
|
|