Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 16, 2006 23:44:16 GMT 1
Ja...her kommer min kritik af smilysne så. Hvad skal vi lige med dem? som om udvalget af smilys ikke var slemt nok uden vi ændrede det så har vi nu grønne ting (kan ikke huske hvad den hedder) og bananer! det giver jo ingen mening og passer jo ikke ind i spillet, eller er det nærmere hensigten at bruge det alle steder uden for spillet?
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Dec 17, 2006 12:03:02 GMT 1
Hvor mange steder i INGAME trådene har du set folk bruge smileyer? ..
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Dec 17, 2006 14:40:26 GMT 1
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Dec 18, 2006 13:30:15 GMT 1
Jeg mener også at smileys er unødvendige på et rpg board og hvis der endelig skal være smileys behøver det ikke at være gule bananer, så hellere de normale stilfærdige typer.
|
|
Charlie Scott
Elev
Evne: Skabe illusioner der g?r fysisk skade
|
Post by Charlie Scott on Dec 18, 2006 13:31:58 GMT 1
smileys er fede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <--------------- for sej
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 18, 2006 13:38:47 GMT 1
Smiley'er er da fede !
DER SKAL VÆRE SMILEYS PÅ ET BOARD ! .. synes det er flot at rektor har fundet sådan nogle fine smileys..
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Dec 18, 2006 13:48:34 GMT 1
Syntes de burde forbydes >.< Smileys hører til ARto og Msn ikke RPG-boards
|
|
Charlie Scott
Elev
Evne: Skabe illusioner der g?r fysisk skade
|
Post by Charlie Scott on Dec 18, 2006 14:03:59 GMT 1
nooo fred over de smilende små!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!! *griner ondt og skyder med.. sardiner!!* : ^the hær^
|
|
|
Post by Kira Angel on Jan 12, 2007 11:32:27 GMT 1
Jeg kan godt lide smileys, nogle af dem er ret søde og så kan man jo selv vælge at bruge dem eller lade være.. Jeg syntes heller ikke at de skal være med Ig, men offgame har jeg ikke noget imod det, for det hjælper folk til at udtrykke sig bedre og det giver så folk bedre mulighed for at forstå hinanden.. fx: "f... hvor er du dum!" "f... hvor er du dum! " Ved den første tror man med det samme at vedkommende mener det alvorligt og det kan så ende med et skænderi eller lign. og ved dem anden sætning kan man tydeligt se at det bare er for sjov og at det faktisk er kærligt ment..
|
|