|
Post by Alicia Ambrose on Dec 30, 2006 22:30:48 GMT 1
Tjah.. Gyserfilmen Pulse.. Er der nogen der har set den?
Kan sige at den handler om en slags virus der vandre rundt og suger livet ud af unge. Og efter det føler de sig ensomme og elendige og de begår selvmord. Argh er sgu ik god til det med at forklare. Men kan sige at den er PISSE god.. Den er ikke Meeega spooky. Men håene rejser sig da nogen gange på armene ;b Gyser skala fra 1-10 får den 6 spæning skala fra 1-10 får den 9 og i sig selv skala fra 1-10 får den 10. Men det er jo kun min mening.. Hvis nogen har set den.. S¨åå skriv da hva i mener om den ^^
Eller hvis i har set andre gysere.. ;D
Selv har jeg også set... arg kan nu ikke huske hva den hedder. Men den handler om en dreng der dør i en ulykke som 8 årig.. Forældrene er knust og pisse kede af det. De for så en tilbud fra en doktor om at få sønnen tilbage - hvilket de acceptere forde de er så kede... Men da kloning er mega ulovligt cutter de ALLE bånd til familia og venner og flytter. Drengen blir født, og opfører sig som sig selv indtil han passere sit 8. år. Han ændre sig mere og mere og blir til det værre og værre ''menneske''.. Men.. Den anden blev jo også kun 8 ..?
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 31, 2006 18:22:31 GMT 1
haha XD den er totalt fed. Downloadede for et års tid siden... Har endda lavet en char på et board som kan give andre den der virus O___o
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Jan 1, 2007 2:38:30 GMT 1
link til board ?.. og har også set den hhehe.. den er ret så fed måske lidt kedelig vis man kun vil have gysere.. men der er jo også spændning.
|
|
|
Post by Steve Leonard on Jan 1, 2007 4:47:29 GMT 1
yesyes freja. Boardet er godt nok på engelsk men hva gør det? det er totalt fedt ^__^ TOKYO TOWER FOREVER!
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 2, 2007 19:53:16 GMT 1
Det lyder faktisk lidt a la filmen Godsend...? Har dog ikke set Pulse...
|
|
|
Post by Shinobi Jitzuma on Jan 13, 2007 21:45:27 GMT 1
Når vi taler gysere alligevel vil jeg gerne fortælle om en gyser der altid har haft konge status i mit sind.. Den er ved at være rigtig gammel, men hvad fanden, den er god.. Den er bedst kendt under "IT" Eller "Pennywise" Den handler om en gruppe børn der bliver stillet op imod "det onde" I form af en klovn. Der kommer blod op af håndvaske, skelletter op af søer, og den har mange gode momenter.. Så den første gang da jeg var 11 og har elsket den lige siden.. Den er kommet i 2 udgaver, en med børn, og en 50 år senere. Synes bedst om den første Gys: Genial! Spænding: Genial Min mening: 9 Ved ikke om andre kender den, men jeg synes den er så fed
|
|