|
Post by al on Dec 1, 2006 13:45:48 GMT 1
Ja som overskriften siger. Hvad høre du aller mest af for tiden?? min er enkel og meget simpel alt på voice tv, mtv og det der køre på de foreskellige diskoteker (jeg arbejder som fotograf i nattelivet, lidt lige som DKBN, (hvis nogle af jer kender det) det hedder bare www.glows.dk (nej dette var ikke min salgs tale, derfor ikke en reklame )) men hvad høre DU for tiden ??
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 1, 2006 13:48:08 GMT 1
Nightwish, diverse rock/heavy numre, techno og thin lizzy og iron maiden
|
|
|
Post by Kiny Chirre on Dec 1, 2006 13:51:09 GMT 1
Nightwish , Lordi , alt der minder om det.
|
|
|
Post by Lucia Aglaia on Dec 1, 2006 21:15:52 GMT 1
jeg er bare helt vild med alt musik man kan synge med på og musik med gode tekster. tekster man kan blive inspireret af
|
|
|
Post by al on Dec 1, 2006 21:50:45 GMT 1
uh ¨sådan har jeg det også, men kæresten ka ikke lide at jeg har det med at høre den samme sang (for tiden when you believe) om og om og om og om og om igen.. eeeeelsker den ^^
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 1, 2006 22:41:52 GMT 1
kender det godt, er der en sang jeg bliver bidt af så hører jeg den om og om og om og om og om igen
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Dec 2, 2006 0:32:24 GMT 1
Altså.. Jeg må nok sige at jeg hører alt musik man kan høre hvad de synger.. Jeg hader det hvor man ikke kan høre det. Hvor det bare er en mumlen..
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 2, 2006 0:37:01 GMT 1
Hmm... normalt hører jeg nightwish, raunchy, slipknot, og stonesour... men for tiden hører jeg mest KoRn, System of a down, Rammstein, og lidt blandet heavy
|
|
|
Post by lioness on Dec 3, 2006 0:40:21 GMT 1
nightwish... rrrgh... *savle savle* Within tempation, Linken Park, med mere i den genre, stort set og kort fortalt.. ALT... Techno næsten KUN når jeg er til fest... Ellers alt hvad der er værd at høre på.. Ergo. Rihanna ikke inkluderet...
|
|
Garret Whiteman
Elev
Evne: Fysisk St?rkere
Still burning heretics under our skies, relegion still burning inside
|
Post by Garret Whiteman on Dec 3, 2006 0:45:44 GMT 1
Ahh, fantastisk spørgsmål! Jeg er Iron Maiden fan med krop og sjæl, men lytter ellers til mange andre metal-bands ( mest Motörhead, KoRn, Cradle of Filth, Deathstars og Entombed). Jeg må indrømme at jeg hader pop og techno som pesten, og ville være i spidsen af et korstog imod det, hvis nogen kunne tage sig sammen til at lave sådan et...
|
|
|
Post by Logan on Dec 3, 2006 13:00:01 GMT 1
jeg høre stort set kun hip hop og rab... men der er da også sneget sig noget linken park og noget marilyn manson ind på min playlist... og et enkelt nummer fra panik at the disco er der da også... og har mærkeligt nok også et nummer med nik og jay på den (AAAAAAAAAAARGH hader det skidt) men er for doven til at slette det, så jeg nøjes med at drykke skip når det kommer
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 3, 2006 13:28:56 GMT 1
Hmm hører lidt forskelligt. men det bliver sku nok til noget rock, punk og nogle gange noget pop og tecno. og som nogle andre herinde også gør har jeg det med at høre den samme sang igen og igen vis jeg er blevet bidt af den. men så til sidst når jeg har hårdt den lidt for mange gange vil jeg ikke høre den mere.. ikke engang i radioen eller noget.. argh !. men så vis der er gået ½ eller mere siden jeg ikke har hørt den syndes jeg for det meste at den er blevet god igen..
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 3, 2006 13:33:31 GMT 1
Hør thirsk... det med et korstog... ér det noget du kunne tænke dig at hjælpe mig med?
|
|
|
Post by Khalida "Claw" Bahim on Dec 3, 2006 13:46:47 GMT 1
LOC!!!!! (og det er ikke kun for tiden) Rammstein (altid), Nightwish, Within Temptation, Panic! At the disco, gamle klassikere...
|
|
Garret Whiteman
Elev
Evne: Fysisk St?rkere
Still burning heretics under our skies, relegion still burning inside
|
Post by Garret Whiteman on Dec 3, 2006 14:13:24 GMT 1
Gerne Steve! Gerne! Jeg hjælper hellere end gerne til rensningen af den globale musiksmag! Du kan regne med mig!
|
|