|
Post by al on Dec 1, 2006 13:45:48 GMT 1
Ja som overskriften siger. Hvad høre du aller mest af for tiden?? min er enkel og meget simpel alt på voice tv, mtv og det der køre på de foreskellige diskoteker (jeg arbejder som fotograf i nattelivet, lidt lige som DKBN, (hvis nogle af jer kender det) det hedder bare www.glows.dk (nej dette var ikke min salgs tale, derfor ikke en reklame )) men hvad høre DU for tiden ??
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 1, 2006 13:48:08 GMT 1
Nightwish, diverse rock/heavy numre, techno og thin lizzy og iron maiden
|
|
|
Post by Kiny Chirre on Dec 1, 2006 13:51:09 GMT 1
Nightwish , Lordi , alt der minder om det.
|
|
|
Post by Lucia Aglaia on Dec 1, 2006 21:15:52 GMT 1
jeg er bare helt vild med alt musik man kan synge med på og musik med gode tekster. tekster man kan blive inspireret af
|
|
|
Post by al on Dec 1, 2006 21:50:45 GMT 1
uh ¨sådan har jeg det også, men kæresten ka ikke lide at jeg har det med at høre den samme sang (for tiden when you believe) om og om og om og om og om igen.. eeeeelsker den ^^
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Dec 1, 2006 22:41:52 GMT 1
kender det godt, er der en sang jeg bliver bidt af så hører jeg den om og om og om og om og om igen
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Dec 2, 2006 0:32:24 GMT 1
Altså.. Jeg må nok sige at jeg hører alt musik man kan høre hvad de synger.. Jeg hader det hvor man ikke kan høre det. Hvor det bare er en mumlen..
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 2, 2006 0:37:01 GMT 1
Hmm... normalt hører jeg nightwish, raunchy, slipknot, og stonesour... men for tiden hører jeg mest KoRn, System of a down, Rammstein, og lidt blandet heavy
|
|
|
Post by lioness on Dec 3, 2006 0:40:21 GMT 1
nightwish... rrrgh... *savle savle* Within tempation, Linken Park, med mere i den genre, stort set og kort fortalt.. ALT... Techno næsten KUN når jeg er til fest... Ellers alt hvad der er værd at høre på.. Ergo. Rihanna ikke inkluderet...
|
|
Garret Whiteman
Elev