|
Post by Steve Leonard on Nov 27, 2006 21:46:10 GMT 1
Yes, jeg ville lige høre om der er nogen her der kan finde ud af javascript. det jeg prøver at lave, er en mini medieafspiller pop-up. den fungere sådan at der kommer et lille pop-up vindue, hvor der er tre knapper. pause, afspil, og stop. der er også en linie, som viser hvor langt sangen er nået. det jeg har svært ved er, hvordan laver man en mini playliste i siden af pop-up'en?? hvordan skal man fra den side hvor linksne ligger, komme dem ind på det pop-up vindue? hvis folk har nemmere ved det hvis de ser koden, skal de bare sige til, og så vil jeg få koden fra den computer hvor den ligger
|
|
|
Post by Logan on Nov 29, 2006 18:16:17 GMT 1
uden at jeg skal gøre mig klog på det (har ikke arbejdet så meget med programering som jeg gerne ville) men ville det ikke være lættere for dig hvis du laver det i enten java eller flash???
øhhh glem hvad jeg skrev... trode det var php, asp eller ligende du ville lave det i... min fejl...
men du kan prøve javabog.dk
|
|
|
Post by Steve Leonard on Nov 29, 2006 21:34:40 GMT 1
ok. Det er nemlig noget jeg har prøvet at finde ud af i MEGET lang tid men det giiider ikke virke. men jeg prøver javbog.dk
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Nov 30, 2006 10:34:19 GMT 1
Steve du kan jo bare kigge på det Nek lavede på Eragihr
|
|
|
Post by Steve Leonard on Nov 30, 2006 16:56:49 GMT 1
Jamen det skal være en del anderledes. desuden er det der et eller andet bestemt program, og ikke noget han selv har kodet så vidt jeg ved XD
|
|
|
Post by Michael Smith on Dec 9, 2006 19:56:47 GMT 1
HVORFOR FANDEN TROR DU JEG IKK SELV HAR LAVET DET?!?!?!?!?!
|
|
|
Post by Steve Leonard on Feb 15, 2007 14:40:16 GMT 1
Ehm... Jeg vidste ikke at du kunne sådan noget O.o
|
|