|
Post by Kira Angel on Feb 4, 2008 14:04:58 GMT 1
Jeg sad i timen og kedede mig virkelig meget. Vores lærer i religion har en sløv og meget, og der mener jeg rigtigt meget, langsom stemme. Han syntes selv at han er underholdende og morsom, hehe men vi andre er ved at falde i søvn af hans stemme. Så jeg besluttede mig for at undgå min sadvanlige dvæle og lavede så et par digte. Skriv eventuelt hvad i syntes om dem og hvilket af dem i bedst kan lide og så hvorfor netop dette!
Nr. 1: Stjernestøv. Vindens kærtegn på min kind, et skrig i natten af smerte, kragens mystiske dragt, et sekund af sorg og smerte og så et sidste åndedrag!
En morders kolde øjne, en sitrende krop i mørket, et våbens spor ad fryd, et sekund, et hjertes sidste slag, en morders gerninger er rene!
Skovens ensomme labyrint, himlens uendelige univers, et tæppe af stjerner og måne, et skrig, stilheden brydes, et sidste håb, en sjæl tabt og borte!
Nr. 2: Død og ødelæggelse! Et skrig i natten, angstens tårer, et hav af åndenød, en sitren i kroppen.
Kolde blå øjne, et skævt smil af is, ophidselsens greb, en lyst af død og ødelæggelser.
Nr. 3: Fred? Fred er min skæbne, mit levebrød og vand, mit hjerte banker for fred, et land af krig, af ødelæggelser, vil stræbe efter utopia.
Fred er min skæbne, skæbnen er min fred! [/center]
|
|
|
Post by Kira Angel on Feb 4, 2008 22:32:55 GMT 1
Jeg har hørt fra en at digtene er lidt svære at forstå, så her kommer lige en meget meget kort beskrivelse..
første digt, første vers: det er helt mørk og mystisk, der er en forsvarsløs kvinde der bliver angrebet og drabt..
og sådan er de andre vers også, men bare beskevet på forskellige måder og med forskellige synsvinkler.. altså dem i først digt..
i andet digt: Først følger man et offers sidste tanker og følelser. I anden vers, følger man så moderens..
og tredje og sidste digt, handler om fred.. som overskriften fortæller..
- ønskes der yderligere forklaringer, så sig endelig til..
|
|
Jarlo Cario Greger
Elev
Evne: Shapeshift ulv.
Er ikke elev. Evne: shapeshifter war wolf
|
Post by Jarlo Cario Greger on Feb 4, 2008 22:34:03 GMT 1
til...
|
|
|
Post by Kira Angel on Feb 4, 2008 22:39:09 GMT 1
hehe okay, forklaringer gives i morgen..
|
|
|
Post by Yo Faa on Feb 5, 2008 11:45:27 GMT 1
Hmm.. Jeg tror jeg siger det først. Ved ikke helt hvorfor men det lyder bedst synes jeg.
|
|