Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 10, 2007 17:09:49 GMT 1
ja...jeg sad lige og læste karaktere igennem, for inspirationen og underholdningens skyld. Da der pludselig var en ting der slog mig, vi har folk der kan snakke med ånder og en person der har en ulve sjæl. Dette må jo betyde at den verden vi spiller i ikke er ren materialistisk, hvormange af disse fænomener(ånder og.l) er bevist? og er der andre ting vi bør vide noget om? f. eks. at gud er en fysisk størelse...
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 7, 2008 22:48:12 GMT 1
bump!
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 7, 2008 22:54:34 GMT 1
Hvis jeg skal give et bud, tror jeg bare, at der er et 'andet plan' - ligesom når man snakker paranormale evner som telekinese og telepati. Tankelæsning ville jo ikke kunne fungere, uden nogle ekstra sensoriske evner, der burde befinde sig på et andet plan, end det vi almindelige dødelige kan nå.
Gav det overhovedet nogen mening, det der? Nevermind the answer if it doesn't make any sense.
|
|
|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jan 22, 2008 11:39:20 GMT 1
Er enig med Lillith (For det gav mening for mig)
Den evne min karakter er også baseret på en type ekstra sensorik, da det den har med at gøre er at rejse igennem tid/rum og diverse metafysiske plan.. I mit tilfælde Kronokinese (På engelsk Chronokinesis)..
Det er også hvad man kalder en Psykoportisk evne, men hvis jeg skulle gætte på om ånder og den slags er bevist, så er mit gæt at det er ligesom i den virkelige verden..
De er ikke bevist, men heller ikke modbevist, det er forårsaget af at ånder og den slags befinder sig på planer der ikke er mulige at opfange for normale mennesker, men for visse mutanter med bestemte mutationer er det muligt for dem at se/høre ting der befinder sig på dette parallel plan, befolket med ånder og sjæle...
Hvis det ikke giver nogen mening, så sig til xD
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jan 22, 2008 12:51:42 GMT 1
*Glad*
|
|