Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 4, 2007 17:01:52 GMT 1
Hey, jeg vil lige prøve at starte et eksperiment, man starter ud med at skrive et til tre link, og en lille beskrivelse af de sider, plus grundne til at nye folk skulle starte derinde, og en grund til at lade være med at gøre det (OBS! her vil jeg ikke se folk der bare sviner til) Dette gør vi så på skift, dog er der en ting, man må ikke skrive et link der allerede er skrevet. På den vis håber jeg at vi finder nogle af de sider der "gemmer" sig der ude og som ikke er en af de steder alle har været. _______________________________ Jeg vil selv starte ud blot som et eksempel. hopechildren.proboards98.com/index.cgiHope Children, en skole side om dem der er anderledes, altså børn med specielle evner. Hvorfor bør man tage ind og se på siden?Fordi den aligevel virker en smule anderledes end alle de andre skole sider, og her er nogle folk der har tænkt en karakter af propationer igennem. Hvorfor bør man ikke tage ind og se på siden?hehe...fordi siden næsten er uddød, vi er to spiller, tilbage, derinde og en admin, som har nogle problemer med sin internet forbindelse (vi krydser fingre for at det bliver ordnet)
|
|
Jacinthe N. E. N. Lerche
Elev
Evne: Bryde ind i folks tanker og sind
Who knows what a little love could do to me?
|
Post by Jacinthe N. E. N. Lerche on Jan 4, 2007 17:11:21 GMT 1
Så vil jeg da også linke til min yndlings side ^^ www.z14.invisionfree.com/zecterneHvad handler siden om? Den handler om hjemløse unge, og to klaner der burde være kommet op og skændes, men så langt er vi ikke kommet i spillet. Dette sker dog snart ^^ De to klaner går ud på at de gerne vil hjælpe hjemløse og give dem venner og noget hjælp, men lederne er kommet op og skændes, så klanerne lever i foragt med hinanden. Hvorfor bør du tage derind; Fordi spillet er godt og realistisk, og spillerne er gode, og vi har/havde et internt (offgame) fællesskab som gjorde det sjovere, hygligere og nemmere at spille derinde. Desuden er vi rimelig seriøse når vi er ingame, og ikke så meget pladder i trådene, derfor er der en c-box som egentlig ikke er skabt til det praktiske men for at spillerne kan hygge mens de spiller. Dog er spamming IKKE at hygge sig Hvorfor bør du ikke tage derind; Den har været inaktiv i meget lang tid nu, men jeg er helt helt sikker på at vi kan få Faith(Offgame leder) mig(ingame leder af klan) og Sly(Ingame leder af klan, som ikke har en bruger her) og Sissela derind og spille igen. Jeg kan evt. tale med Faith om at få Sly derind igen Men det er nok også den eneste grund efter min mening.
|
|
|
Post by Faith Elizabeth o'Connor on Feb 23, 2007 13:39:49 GMT 1
Jeg støtter fuldstændig op om Jachintes indlæg (Som admin derinde ) Det er en super fed side, der bare venter på at blive som den var engang..
|
|