Thea Valens
Elev
Evne: Manipulere med folks f?lelser
? Thea valens ?
|
Post by Thea Valens on Dec 26, 2006 18:11:48 GMT 1
Nu er jeg en ny member på denne internet rollespils side, og som for mange af jer andre er dette ikke min første. så jeg sidder her og tænker om der er nogle af jer som man kender fra nogle andre sider magen til.
Jeg selv har blandt andte spillet Tilly Valens på Hodk, hvilket nok har værte min størtste rolle, på sådanne sider.
Hvad med jer, det kunne være sjovt at høre.
|
|
|
Post by Steve Leonard on Dec 26, 2006 23:00:06 GMT 1
Nææh hvor sjovt ^^(hurra -__-') Ja jeg har nu en char inde på HODK... kom godt nok aldrig rigtig igang derinde. Men jeg hed(sjovt nok) Steve Leonard. Inde på TDA som jeg ved nogen herinde kender, hed jeg også Steve Leonard. Inde på Tokyo Tower, hed jeg bare Steve. Sååååh... er der Genious Loci og Domingo +++++(ved ikke om de er en del af navnet) hvor jeg også hedder Steve Leonard. Så er jeg på en del andre, mend er hedder jeg ikke Steve eller Steve Leonard så det er ikke værd at skrive
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
Evne: transformere sig til Ulv, hun b?rer en ulve sj?l!
PunkMonster - WolfSoul. Fear!
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Dec 28, 2006 9:32:54 GMT 1
Jeg er så medlem af maange sider... Mehehehe... x3
- Rayla Niol Leonheart på HODK ... Mig husker man da? :] - Admin/ Gotcha! på[url=fulmoontears.proboards56.com[/url]Teriantor.[/url] - Ariél Murdrill på MDAI... - Khaz på FMADK....Men jeg er idet hele store bare Lycan, hah? ;] [/i]
|
|
Jake Kayhan
Elev
Evne: Manipulere med Glas
Jake Kayhan, 19 ?r... I am not a hero, I am not an angle. I am just a man!
|
Post by Jake Kayhan on Dec 28, 2006 10:34:37 GMT 1
Jeg kan også være med ^^ Cedric F. Dezmelza fra hoDK. You may fear me now! Muhahaha
|
|
Kassandra Lycan Clarjio
Elev
Evne: transformere sig til Ulv, hun b?rer en ulve sj?l!
PunkMonster - WolfSoul. Fear!
|
Post by Kassandra Lycan Clarjio on Dec 28, 2006 10:42:03 GMT 1
Jake!.. Du være Reith på Tee!!... x3
|
|
|
Post by James Silverdome on Dec 28, 2006 12:22:51 GMT 1
Chaosmaster er mig...
Men min største rolle er... James Silverdome på dalton city, men gå ind på members på en side og find username Chaosmaster, hvis det er der, er jeg med på siden =D
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 29, 2006 14:08:58 GMT 1
jeg er på mange sider de mest dominerene Char jeg har er: Irk (Ireku)- Ota (Otamaru)- Arrai- Arrai. de andre er: Dun Moon- Atoss- Nosuki- Lea (Leanna)- 666 (Bastian)- Casandra- Muffe- Nardna- Vitur- Sandy- Maja- Klara- Joanes- Vartex (en hest XD)- Blum- Irato- Yati og sidst men ikke mindst Tjaffe XD (min første Char)
|
|
Jake Kayhan
Elev
Evne: Manipulere med Glas
Jake Kayhan, 19 ?r... I am not a hero, I am not an angle. I am just a man!
|
Post by Jake Kayhan on Jan 4, 2007 11:15:04 GMT 1
Hey! Hvor kommer i fra?! Hvis i har nogle boards som i kommer fra, så tilføj adressen til dem. Jeg kommer fra hodk, som Cedric F. Dezmelza Hogwarts DKJa, jeg har også været på Teriantor, samt et par andre der hurtigt døde hen. Nu er jeg også inde på Mithrandir Mithrandir DK som William V. Corvinus
|
|
Melissa Thomsen
Elev
Evne: Forvandling til Tiger
"Hvad er 'normal'?"
|
Post by Melissa Thomsen on Jan 4, 2007 13:16:03 GMT 1
Hvor jeg kommer fra.. Jeg kommer fra mange steder; - Horisont, Kiaz, Jerik og Bledan ( had på det navn) inde på : KL Krystallandet- Chrono på HH HellsinG- Amora på Anci ( godt nok ikek helt så aktiv) Anci- Ruby og Erik inde på KLN Krystalien- Ravene ( og var også en gang Kazil) på TY Tokyo Yaoi- Serafin på Vampyrerne- Shade på ZiberspaceLegna på Aka AkandraKyle på HODK ( Kan bare ikke lige huske mit password *hoost*) Har også nogle flere, men gider ikek til at skrive dem allesammen ned på en liste nu, men ellers kan i tjekke inde på min megaskod og forvirrende hp : Story
|
|
|
Post by Yo Faa on Jan 4, 2007 15:42:19 GMT 1
jeg vil også være med jeg er godt nok medlem på mange sider og gider ikke skrive dem alle sammen ned. Micke Devilmann hedder jeg faktisk på alle sider men ikke dette. jeg hedder det også på den nye hodk side som Mads har været sød at lave
|
|
Jacinthe N. E. N. Lerche
Elev
Evne: Bryde ind i folks tanker og sind
Who knows what a little love could do to me?
|
Post by Jacinthe N. E. N. Lerche on Jan 4, 2007 16:33:12 GMT 1
Okay. jeg har ikke været på så mange bords, men jeg har spillet på dem fra start til slut, såh..;
Zolodor Skolen. Leysilia D'noar. Zecterne; Main char; Shali. Derefter Mouse. Sakura Skolen: Main: Shali. Derefter Professor Aralon Toran. Den femte dimension; Jacinthe N.E.N. Lerche. (Den var jeg ikke på fra starten, men næææsten!)
Og så kommer der sikkert flere snart, kan bare ikke huske dem >_<
Forresten ville det være meget rart at vide om der var andre en Faith, Sissela og jeg der ha rværet på Zecterne eller Zolodor ? Xb
|
|
|
Post by Yo Faa on Jan 5, 2007 12:02:16 GMT 1
jeg har ikke.... kender ikke en gang siden
|
|
|
Post by Nathan Heart on Jan 5, 2007 21:19:20 GMT 1
Hmm.. Mange af jeres 'gamle' bruger navne, siger til min hukommelse, at jeg har spillet med jer før.. Jeg har spillet på så mange forskellige boards efterhånden, at jeg umuligt kan huske dem allesammen.. Langt de fleste af dem er døde nu.. Forresten vil jeg lige anbefale Mithrandir, som Jake nævnte ovenover..
|
|
Thea Valens
Elev
Evne: Manipulere med folks f?lelser
? Thea valens ?
|
Post by Thea Valens on Jan 7, 2007 11:45:38 GMT 1
har i et link til den side, så man kan gå ind og se hvad dte er.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jan 8, 2007 14:13:45 GMT 1
den side kender jeg heller ikke
|
|