Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 15, 2008 20:08:00 GMT 1
Hvis der nu fandtes den "perfekte" RP side, hvordan skulle den så se ud i din verden?
Det er tilladt at skrive "pink, og uden lillebrødre" hvis det lige er det du er vild med, men hvis i istedet har en hemmelig ide til "plot" setting eller andet så prøv at del den med os andre.
ligeledes må man også skrive ønsker om admin, spiller gruppe (jeg vil dog ikke se nogen navne) mere typer og måde, evner og forstand.
|
|
|
Post by gabriel on Jan 16, 2008 10:30:01 GMT 1
hmm.. Den er jo svær... Jeg vil sige at det skal være et godt koncept... og en historie der fanger og giver mening... Dvs, ikke noget med lyserøde feer der virker onde men sådan set ikke er det, eller historien bare ikke hænger sammen...
Admin skal være næsten umulig at slå i gulvet, og bare ikke give op på siden for nemt, og samtidig selv være aktiv... hvis admin ikke selv har 100 plots liggende, som er meget normalt, skal han i det mindste få fat på folk der er villige til at have bare nogle småplot kørende... Ikke hele tiden men en gang imellem, så man ikke bare render rundt og laller hele tiden...
Der skal være et rolig men fedt design, og medlemmerne og her kommer det bedste... Alle medlemmer skal med et trylleslag blive super seje til at skrive, så der ikke kommer oneliners som bare ødelægger det hele...
Det skal selvfølgelig være et aktivt board, og der skal være masser af fantasi, så det er en glæde hver eneste dag man logger ind, og gøre sit bedste... ^^
Og nu kommer der noget i alle sammen vil hade mig for... jeg kan ikke komme på mere lige nu andet end at det perfekte board bare ikke eksistere og det er et faktum... Men der er en masse gode board, og rigtig gode board, det perfekte board kommer bare aldrig til at eksistere...
Men tak for at jeg måtte bralle ud med alle mit dårlige karma.. ^^
Det var faktisk godt... hvad med andre??? heriblandt dig Max...^^
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Post by Cessily Flynn on Jan 16, 2008 17:00:05 GMT 1
Nu er jeg vildt tarvlig og vil ikke svare dig, men istedet spørge igen! Hvad mener du når du siger plot.
Vil begynde at skrive min vision om en side så kommer den måske op i morgen aften eller noget i den stil.
|
|
|
Post by gabriel on Jan 16, 2008 17:06:39 GMT 1
Ja.. Det var tarveligt.. ^^ Men når jeg siger plot så mener jeg små events der gør at man som spiller ikke føler man er overladt helt til sig selv, og føler at man faktisk er med i en historie der ikke bare er en sødsuppe roman som "det lille hus på prærien" eller hvad ved jeg, hvor det største højde punkt er når man møder sin rival (for 8. gang) og har en lille kamp med personen....
Det er DET jeg mener når jeg siger plot...
Jeg siger heller ikke det skal være altid eller hele tiden, men bare sådan at det sker en gang i mellem... Og ja.. Og så skla det være medlemmer der er villige til at give boardet en chance... For dem kan jeg godt se meget få af...
|
|