Jacinthe N. E. N. Lerche
Elev
Evne: Bryde ind i folks tanker og sind
Who knows what a little love could do to me?
|
Post by Jacinthe N. E. N. Lerche on Dec 24, 2006 22:02:35 GMT 1
Nu har det jo været jule aften Så spørgrsmålet er enkelt (Og står faktisk også i overskriften ) Hvad har DU fået ? Jeg kan jo starte med at liste op; En ring, et armbånd, to halskæder(Ikke sådan noget 'femi' noget, neh neh. ) en taske, handsker, en CD , en ny mp3 og sæbe XD Og så min yndlings gave En gennemsigtig pose med luft i XD Det passer faktisk, jeg fik sådan en. Og får mere i over morgen, og d. 6 februar. Forhåbentlig! Xb Anyways.. Hvad har DU fået ? (Hvor mange gange jeg mon har skrevet det.. Nåh, once again; Hvad har DU fået? )
|
|
|
Post by Sissela Wellave on Dec 24, 2006 22:15:04 GMT 1
Et DVD/brænder drev, tomme DVD cd'er, Plastick lommer til alle mine tegninger, Logitech QuickCam, The Phantom of the Opera (DVD), Gode tegne blyanter, viskelæder, blyantspidser, en mascara. Og så får jeg mere igen i over morgen, og vidst nok også den 6. januar. Lærke det er altså januar og ikke februar, vi får dem Nåh jo og så også en gennesigtigt pose med luft inden i XP OG et stykke blåt silkepapir XD Så jeg er meget tilfreds med de ting, jeg har fået.. ind til videre (;
|
|
Garret Whiteman
Elev
Evne: Fysisk St?rkere
Still burning heretics under our skies, relegion still burning inside
|
Post by Garret Whiteman on Dec 25, 2006 1:29:01 GMT 1
En mængde CD'er (Jeg hører en af dem når skriver dette), en Dokumentar/Musik DvD med Judas Priest, En masse Iron Maiden fan-skrammel, noget tøj, penge, gavekort til Fona og en Mp3 afspiller (Juuhu)
Derudover lå mandelgaven på den mest geniale bog nogensinde: Scotts originale samling af uundværlig viden! Bogen med så helt utrolig meget ligegyldigt skrammel at man tror det er løjn (Slå op på en tilfældig side og find de ti bud og startopstillingerne til cricket på samme side)
|
|
Ceri Reyes
Elev
Evne: Manipulere med objekters udseende
|
Post by Ceri Reyes on Dec 25, 2006 1:38:48 GMT 1
en halskæde og et par øreringe fra Pilgrim. bogen Jeg anklager af Ayaan Hirsi Ali. mascara, creme og et gavekort på 300 kr til matas, et webcam og en fjollebog fra lillesøster der hedder Sister og så penge.
|
|
|
Post by Aella Harmonia on Dec 25, 2006 12:06:34 GMT 1
Hmm.. Fik en del dvd'er og en drillegave fra min veninde der stod på en ladyfinger hvis der nogle der ved hvad det er.. Så fik jeg et nyt fladejern og kryllejern, en mp3er og penge som jeg kan bruge på min nye mobil jeg skal købe. Såååå fik jeg en del undertøj mest fra Hunkemöller men også en fed butik på strøjet jeg ikke kan huske navnet på.. Og jeg fik vidst mere men jeg har svært ved at huske det... xD
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 25, 2006 12:11:33 GMT 1
Aella.. kunne den butik du fik dit undertøj fra evt. hedde Paradiss ? xD
og ja.. jeg fik bare en masse tøj og noget andet ting og sager..
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 25, 2006 12:26:32 GMT 1
hmm...
Min mor gav mig: all womans, og endnu en læder jakke (har 6 nu XD) ... hmm?
Min far gav mig: 1 nyt pandora led, all womans 2.
Min storebror gav mig: x-men filmen (nr 1 vel og mærke) og the sims 2... indstruktionsbog.
Bodil gav mig: hummel sæbe og deodorant.
Sara gav mig: en sød lille bamse i et hjerte, en leopardt halskæde og en nøglering.
Daniel gav mig: en halskæde, et armbånd, en ring og et sæt øreringe. (må helre se at få huller i ørene så XD ikke osse Caim/Riku?!)
Therkel gav mig: 1 japansk skolesæt (mega nuttet OwO)
Dekse gav mig: en halskæde fra glitter, formet vinger guld.
og af Magarat og Elsie fik jeg: 2 poser slik og 2 ridetimer på Robertino.
og jeg er total glad for alt jeg har fået ^^
|
|
Dina McCaggan
Elev
When you call me spikey.. it's because you don't know the real me.
|
Post by Dina McCaggan on Dec 25, 2006 12:29:45 GMT 1
1 japansk skolesæt (mega nuttet OwO) GIVE GIVE GIVE GIVE!! GIVE ME!! Xb
|
|
|
Post by Arrai Tsumo on Dec 25, 2006 15:31:54 GMT 1
1 japansk skolesæt (mega nuttet OwO) GIVE GIVE GIVE GIVE!! GIVE ME!! Xb glem det! ÒwÓ det er mit! Mwahahahaha
|
|
Dina McCaggan
Elev
When you call me spikey.. it's because you don't know the real me.
|
Post by Dina McCaggan on Dec 25, 2006 15:33:25 GMT 1
*Cry* Waaaaah.. >_<
|
|