|
Post by Eclipse Veritas Knightly on Jan 1, 2007 20:10:40 GMT 1
Her er så alle læserbrevene
|
|
|
Post by Zach Freeman on Jan 1, 2007 21:40:15 GMT 1
Hey redaktør. Igennem den lille periode hvor jeg har været her på skolen har jeg lært en del at kende, nogle for det gode andre for det dårlige. Men vi alle har nu det fælles problem at præsidenten går ind for vi mutanter eller som vi selv vil sige det os med evner af vejen. Det er meget frustrerende men ejg er ikke sure på mennesket. Jeg er sur over at der er mutanter der øger en fryt for os i mennesket som var der i forvejen. mennesket har altid været bange for det fremmede men det er gået over. Men at der er så nogel der ødeligger det og gør det hele være kan jeg ikke tage. Der for vil jeg sige at vi alle istedet skulle vise vi er fredlige og ikke er farlige over for dem.
Men nu efter et stykke tid høre jeg der er en klna der har nogle planer imod mennesket. Jeg kan ikke se hvad de vil op nå ved det og jeg sys de gør den samme fejl som mennesket, de tror de er over os ander og kan gøre som det passer dem. Jeg vil sige de ødeligger det for os som kæmper for at øge freden med mennesket. der findes fredlige løsninger, så jeg opfordre alle til at give denne klan modstand, og ejg indrømmer det måske vil koste bold, men man kan ikke i denne situation rede liv uden at tage dem, men det er dem der ødeligger det for os der bestemmer, der fidnes andre metoder.
Så alle os med evner, hjælp freden så menensket og os med evner kan leve sammen istedet at udryde hinanden.
|
|