|
Post by shadowcat on Jan 4, 2007 20:30:03 GMT 1
Kære Dagbog .. I dag er jeg ankommet til skolen .. endelig. Det et meget flot sted .. Da jeg trådte ind mødte jeg godt nok nogen sjove fyre. De så ud til og være oppe og toppes. Whatever, not my problem, men den éne hilste på, bød velkommen .. Han rakte hånden ud, og da jeg ville tage den, røg min hånd lige igennem! Nej! Argh, jeg behøver virkelig at lære at styre min evne. Efter den episode gemte jeg mig på værelset resten af dagen, spiste ikke engang. Det resultérede så i at jeg fik pakket ordenlig ud, hvilket er meget godt, havde jeg aldrig troet jeg nogensinde ville få tid til! Ellers er alt vel meget "normalt", ha-ha!
|
|
|
Post by shadowcat on Jan 7, 2007 12:18:42 GMT 1
Kære Dagbog .. I dag, har været en ret underlig dag. Jeg mødte en totalt sød pige ved navn Katie, fik snakket med én ved navn Jack, og så har jeg konstant mødt en mystisk fyr jeg stadig ikke ved hvad hedder! MÅ jeg finde ud af, for det er seriøst irritérene, sys' jeg møder ham konstant? Men nok om ham.. I dag er der Nytårs Fest, og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal have på! Så adieu![/i]
|
|
|
Post by shadowcat on Jan 13, 2007 18:13:06 GMT 1
Kære Dagbog .. Jeg sider nu her og er ved og falde bagover så træt er jeg! Nu er det et nyt år, og har bare haft den fedeste juleaften! Jeg har tidligere mødt en ved navn Luc i musiklokalet, og så ham igen Nytårs Aften! Jeg tilbragte hele Nytårs Aften med ham! Vi dansede, spillede bordfodbold (hvilket jeg stinker langt væk til), og så så vi fyrværkeriet sammen! Det her er det mest tankevækkende ved den aften, og nok også det mest spændende og bedste øjeblik .. Han tog min hånd! Jeg ved ikke hvorfor, jeg er ret forvirret. Nå jo, og der kom forresten en flyvende megaraket mod os på et tifspunkt! Der brugte jeg .. mine evner. Jeg har stadig ikke vænnet mig til det med og kunne gå igennem alt, men hey, jeg reddede da mig og OLuc ved og holde om ham så han blev forenet med mig, så ingen af os kunne blive ramt begrund af min evne. Så raketten gik lige igennem os! Ret fedt, men alligevel.. Nå, nu sider jeg her, og.. tænker stadig over situationen med Luc .. hvad betyder det og holde i hånd for ham? men i hvertfald, det har været den fedeste Nytårs Aften ever![/i]
|
|