Ceri Reyes
Elev
Evne: Manipulere med objekters udseende
|
Post by Ceri Reyes on Dec 27, 2006 12:44:19 GMT 1
FØRSTE DAG
Endnu et nyt sted og nye mennesker. Var total nervøs. Var ude og tømme maven 2 gange. Du kender mig. At flytte plejer ikke at være det helt store. Måske var det fordi jeg selv havde valgt det. Eller næsten. Måske var det fordi at Hanna og Timothy ikke så det store problem i at deres barn fravalgte dem. Hvad siger det lige om dem som forældre? De ringede heller ikke for at høre hvordan det var gået eller om jeg var nået sikkert frem. Men det gik godt. Jeg mødte rent faktisk en jeg kunne snakke med fra starten af. Det sker ikke så tit. Hendes fortid bekymrer mig dog lidt, men tror ikke der er så mange der kender til det, så det er helt fint. De er ret strenge i USA, så jeg har taget et lille forråd af sprut og andet med, hvis der nu skulle komme noget. Det gør der selvfølgelig ikke, så jeg tager nok det hele med igen når jeg rejser, men man ved aldrig. Desuden kan jeg jo klare det og jeg har boet i lande med løsere regler, så jeg burde godt kunne drikke når det passer mig. Men alt i alt har det været en ok, lidt kaotisk, flyttedag.
|
|