|
Post by lioness on Dec 1, 2006 11:57:45 GMT 1
Så... Endnu engang har du gjort noget uden at ane hvad du går ind til... DU ER FLYGTET DIN TORSK!!! Hvad tænker du på Men på den anden side hjalp Hun mig med at flygte med de desert eagles, det må vel give hende en fair rettergang... en hurtigt og smertefri død, så hun ikke opdager så meget... et lille farvel, og jeg vil være smuttet... Men de andre... jeg kan huske den første dag jeg overhovedet dukkede op på denne skole... For jeg mødte nemlig rektorens niece, og utroligt men sandt, så er hun ikke meget yngre end mig... Hun er 6, og er ret cute, på en irreterretende måde... Vi tog et bad sammen, og jeg kunne simpelthen ikke lade være med at lære hende at svømme.. eller i hvetr fald prøve på det, for hun plasker ud til alle sider... Jeg er sikker på at vandstanden faldt en halv meter!!! Jeg har mødt en masse folk, og de kommer da også bare på de mærkeligste tidspunkter og steder... Det er lidt utroligt nu hvor jeg er hjemme, at jeg har taget mig selv i at stå og overveje at storme ind i det hvide hus, om aftenen, og nakke hele regeringen... Eller... Bare præsidenten, og senere hele regeringen... Godt ham fyren kom som stadig ikke har fortallt sit navn, for ellers havde jeg nok gjort det... Jeg er jo ikke ligefrem den tænksomme type...
|
|