|
Post by Lucia Aglaia on Dec 1, 2006 10:00:35 GMT 1
fredag den 1. december kære dagbog! de sidste dage er jeg kommet i kontakt med tre rigtig søde personer. Jeg er kommet tæt ind på dem alle og er kommet i fysisk kontant med dem. Dette er aldrig sket for mig før for mig for jeg har altid været meget sky. Jeg har erfaret at når jeg har det godt sammen med en anden person så trives min krafter også! den anden dag hvor jeg var sammen med Warren kunne jeg først ikke udløse mit kraftfelt, men da han kom og holdte ved mig kunne jeg lave det smukkeste kraffelt. Jeg ville ønske at jeg kunne styre det bedre, men er glad for at jeg har lært en metode til hvordan jeg kan udløse det. Såååå stolt Kærlig Hilsen Lucia Aglaia
|
|
|
Post by Lucia Aglaia on Dec 2, 2006 23:34:19 GMT 1
Lørdag den 2. december
Kære dagbog!
I dag var jeg sammen med Yondaime <3 soooo in love with him! Vi tog ud og ud og svømmede sammen ud ved springvandet, det var fantastisk. Hvad der skete derefter vil jeg ikke skrive her i frygt for at nogen kommer til at læse dette. Men jeg kan fortælle at jeg nu er hans og han er min o__o det er så skønt!
Jeg håber at ham og jeg kan være sammen i lang tid fremover for han gør mig hel!
Kærlig hilsen Lucia
|
|