|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Nov 29, 2006 21:49:20 GMT 1
Dagbog.
Idag har jeg mødt en masse elever der var mutanter ligesom mig. det føltes rigtig godt at møde andre med den samme slags gave som mig selv. det første intryk jeg fik at skolen var perfekt. jeg kom op og tottes med en ved navn steve. og så lærte jeg noget om min evne ved hjælp af det. jeg har også mødt mennesker som Aleena.. hende trænede jeg sammen med og det var ret nice. så mødte jeg også Dartz henne på Laboratoriet og fik fat i en kuglepen som jeg over mig på med min evne. så har jeg også mødt en pige ved navn Alicia og lærte noget om strækøvelser af hende (;.. og til sidst men ikke mindst mødte jeg en pige ved navn Lucia. hun virkede meget genert i starten men jeg er virkelig blevet meget nær ven med hende. jeg tror dog at jeg har fået flere følelser for hende end bare en ven. jeg startede med at komme ind på skolen som en der kun ville lære om min evne og så smutte. men nu er jeg faktisk villig til at tilbringe lang tid på skolen.
Yondiame.
|
|
|
Post by Antonio "Galax" Fuego on Dec 6, 2006 15:13:39 GMT 1
Hmm idag har det været en lidt special dag. jeg gik bare stille og roligt i mit hjem alså gyderne hvorefter jeg pludselig havde lysdt til at gå ind på det gamel motel. så det gjorde jeg. og hvem var det så lige jeg så der ? en mutant pige der kunne få elektrisitet til at springe og Dartz. i starten fattede jeg ikke rigtig hvad de lavede der men så fulgte jeg lidt med i deres samtale og besluttede mig for at deltage i den. nu har jeg og Dartz lavet en aftale om at vi skal få startet et forbund for mutanter der har det ligesom os. det bliver nok lidt af et hård valg. men vi må jo holde sammen.
Yondaime... GalaX
|
|