Post by bighoetubephu on Mar 14, 2022 8:55:59 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ BLeBRiTY ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BLeBRiTY IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge penge hack ▞▞▞
▞▞▞ BLeBRiTY 2022 version ▞▞▞
Jeg giver den en 3, fordi det er et spil for os ✊1. off. For det andet bliver det ved med at stoppe, og jeg har betalt for abonnementet. Jeg føler, at jeg har spildt mine penge. Min familie og jeg har spilleaften hver fredag, og fejlene var meget skuffende..
Masser af sjov. Fantastisk familiespil.
Elsker dette spil. At prøve at finde nyere måder at holde min familie beskæftiget i disse (Corona-virustider) har været udfordrende under karantæne. dette spil har været så SJOVT! Jeg elsker, hvordan emnerne er relaterbare! Jeg er fra BROOKLYN NEWYORK 🗽 OG DETTE SPIL ER IGEN, ER SÅÅÅÅ RELATABART!
Mere frit spil! Bedste trivia-spil til rådighed! Mest relevante kategorier!
Fremragende spil til at fordrive tiden og huske 90'erne
Sjovt spil, dog lidt for mange fejl. Det er lidt for meget ligesom heads up med hensyn til leg, men det er sjovt.
Fortsætter med at gå ned, og jeg har betalt mit abonnement og kan ikke spille det. ETA: Jeg har sendt en e-mail, og efter et par e-mails holdt du bare op med at svare.
Troede det ville have været mere en kulturoplevelse
Jeg er ikke sort, men det her var sjovt! Den eneste kategori, vi kendte til, var sport... Jeg kunne ikke lide at skulle købe tilføjelser.. Jeg købte på grund af The View-showet, og Braxton spillede med Joy fik ingen af dem...
Kan ikke engang komme forbi tilladelserne. Prøvede at teste det, da præmissen lyder fantastisk. Men det med at gå forbi tilladelserne trods tilladelse. Det blev bare ved med at vise, hvad der skulle være tilladt. 🤷🏾♀️ **Opdatering** Ser ud til endelig at virke efter min OS-opdatering. Ved ikke hvad problemet var før. Ret cool dog. Ligesom kategorierne, temaerne og farverne. Jeg har selv leget med det og et par venner. Håber snart at kunne bruge det til en virtuel sammenkomst.
Jeg elsker det! Fantastisk isbryder til familie og venner! Fantastisk SORT SJOV!!! ✊🏽
Familiesjov for alle aldre! Min familie nød at spille dette spil! Nem opsætning, fantastiske kategorier, og jeg elsker også videoindstillingen! Så sjovt!
BLeBRiTY เบ็ดเตล็ด pkzu
Downloadede spillet, da det skulle være gratis 3/18, mit kort blev opkrævet $1,06 😳👀
Masser af sjov! God kamp!
går ned som en gal, stinker at du køber spillet og så skal købe kategoripakker. Jeg ville gerne have vidst det på forhånd, men det er endnu mere fornærmende, da spillet går ned efter hver runde.
Det er et sjovt spil, men det fryser meget, og det springer nogle gæt over, som vi ikke sprang over. Jeg var nødt til at lade min telefon falde på en bestemt måde, for at den ikke skulle fryse.
Eneste ulempe er, at du skal betale for hver kategori ud over at betale for selve appen.
Sjove tider og store grin ved at spille dette spil!!
Sjovt. Nostalgisk. Fantastisk måde at engagere min familie på..forskellige generationer. Vi dansede, sang og grinede.
Spillede i baren med 2 venner, næste gang vi ved, at andre lånere kom til. Så sjovt
Et par fejl, men ellers super
Dette ville være fantastisk, men der er for mange fejl og nogle svar grænser op til sorte stereotyper. Den fryser midt i spillet. Hvis I alle ordner dette, kunne det være meget sjovt for os og lukrativt for jer. Du har også brug for børnekategorier, så dette er multigenrationelt.
Går ned. Kan ikke åbne.
Fænomenal, og du kan spille HVOR som helst!
det er så sjovt! det er rettet mod oplevelser, som vi har som sorte mennesker, så fantastisk til familiebegivenheder
De fleste af disse er ikke engang relateret til sort kultur, hvorfor hedder spillet dette?
Fryser, springer svar over, når du folder ned eller op. Ellers fantastisk koncept bare ikke udført særlig godt.
Ret sjovt spil. Jeg testede stadig, at det havde en lille forsinkelse på et tidspunkt, men jeg opdaterer, efterhånden som jeg spiller mere.
Min søn siger, at det er BEDRE end Headz Up. Som helhed elsker vi spillet!!! Bare brug for flere GRATIS kategorier!!!
Et par mindre fejl, spillet lukker nogle gange ud midt i spillet, men bortset fra det er det fantastisk og sjovt!
Godt spil nogle gange roder buzzer op, men ellers så godt
God kamp. Jeg ville bare ønske, det var en engangsbetaling, ikke et abonnement.
Går altid ned, har brug for mere indhold. Ok $1 er fint at betale, men at opkræve $1 pr. kategori er latterligt. Der er mange gratis versioner, der har mere udvalg.
Jeg ville foretrække at have en årlig faktureringsmulighed. Det bliver meget irriterende, når jeg skal betale månedligt.
Ville elske flere kategorier, der ikke bliver ved med at gentage de samme svar i samme emne
Турски Език За Начинаещи! Образование xadp
Kun spillet én gang. Ret godt.
Kun prøvet én gang, men jeg kan lide det indtil videre!!!
Det er rigtig buggy
Det er sjovt, men jeg har problemer med, at spillet fryser og ikke kan gå videre til det næste ord efter at have vippet det.
sjovt familie ven spil ville ønske mere var gratis n hvis du skulle betale ville det være for et andet niveau
Jeg elsker spillet, men jeg er ekstremt skuffet over den seneste ændring. Jeg gav den oprindeligt 5 atar for omkring 10 måneder siden. Jeg har købt op mod 10 tilføjelseskategorier i løbet af de sidste par måneder. Men nu, efter denne nye abonnementstjeneste, har jeg meget adgang til de købte spil og er nu nødt til at købe dem igen. Det giver ingen mening for mig. Mit mål var at købe hver kategori over tid, men jeg nægter at købe kategorier, jeg allerede har købt.