Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Evner
Nov 29, 2006 16:33:25 GMT 1
Post by Cessily Flynn on Nov 29, 2006 16:33:25 GMT 1
Heyya, til alle bruger, jeg har studset over noget på det sidste og det er den regl vi har vedr. at folk kun har en evne
"Ingen, absolut ingen må eje mere end over 1 evne, da vi ikke vil have folk til at være bedre end alle andre. "(Taget fra regler)
Dog syntes jeg at der er en del folk der er telpather og telekinetikerer, er dette fordi folk ikke adskille de to evner? eller? ligeledes er der også en del der er telepather og kan skabe illusioner, dog er der ikke noget galt i det, da hvis man kan pille ved folks sind kan man vel også pille ved hvad de tror de ser.
Mit spørgsmål er så, er reglen om en evne stadig i kraft? og mener folk den bør ændres?
Min mening den bør forblive dog skal der lige sorteres i de folk der har taget healing, telekinese eller telepathi som en "bonus", da det ofte er dem der er
|
|
|
Evner
Dec 3, 2006 14:35:59 GMT 1
Post by Jin Kazama on Dec 3, 2006 14:35:59 GMT 1
jeg kan se at du har lavet denne post inden jeg oprattede bruger på dette board. men jeg håber at jeg har haft fat i alle de profiler som har haft for mange evner. men hvis du forsat er utilfreds, med antalet af evner på visse karakter, så er du velkommend til at skrive til mig i en pm. hvilke karakter det drejer sig om, og hvorfor
|
|
Cessily Flynn
Elev
Evne: Kviks?lv + overmenneskelig styrke.
Sparkling Angels
|
Evner
Dec 3, 2006 15:54:15 GMT 1
Post by Cessily Flynn on Dec 3, 2006 15:54:15 GMT 1
korrekt opserveret og alle problemerne er også blevet løst efter at du gik igang med at luge ud i dem, og jeg vil med glæde "melde" hvis jeg finder mere af denne slags.
PS keep up the good work
|
|
|
Evner
Dec 3, 2006 16:33:10 GMT 1
Post by Jin Kazama on Dec 3, 2006 16:33:10 GMT 1
tak for rosen. og jeg vil selvfølgelig prøve at forsætte lige så godt
|
|
|
Evner
Dec 3, 2006 22:55:19 GMT 1
Post by Khalida "Claw" Bahim on Dec 3, 2006 22:55:19 GMT 1
Hvis man nu vælger at leve i gaderne, så kan man overhovedet ikke blive stærkere og bedre til at kontrollere det?? Kan det virkelig passe? Jeg ville da mene, at det burde være muligt?
|
|