Zero Kiryu
Elev
Evne: Hunde Fury
Get Away from Me - Not You Yuki (love ^_~)
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 14:52:06 GMT 1
Zero var gået lidt rundt i byen. der havde ikke været noget specielt han sådan direkte var gået efter. han var bare gået rundt i byen, og da han var startet tidligt om morgen havde han ikke nået at få noget morgenmad så derfor var han blevet rigtigt sulten. Som altid kunne hans øre, eller hale ikke ses. han havde formået at trække dem ind i sig. han havde et par sorte løse bukser på. en hvid t-shirt og en sort jakke med noget hvidt mønster på.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 14:57:14 GMT 1
Kyrie kom roligt gående hen ad gaden, med sine hænder begravet i sine lommer. En gang imellem nikkede han, hvis der kom nogle folk han kendte. Da han passerede et pizzaria smilede han lidt for sig selv og besluttede sig for at gå derind. Hans grønne øjne søgte lidt rundt inden han valgte at bestille en almindelig pizza med skinke, ost, peperoni og annanas. Derefter satte han sig ved et bord i et hjørne hvor han havde udsigt over resten af siddepladserne. Hans tøj var en almindelig rød t-shirt med noget sort print, et par rød/sorte shorts der gik til knæene når han sad ned, og så et par hvide strømper og et par hvide løbesko med marineblå afmærkninger.
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 15:08:47 GMT 1
Zero sad stille og kiggede rundt. han havde sat sig i nærheden af hjørnet. men ikke helt i hjørnet, det var nemlig optaget. Zero kiggede lidt på fyren. han var ikke særlig glad for at den anden fyr havde taget hans plads, men det var der jo intet at gøre ved nu. en servetrice kom hen til ham, og han bestilte to slicer pizza som i alt udgjorde en halv pizza med, skinke, ost, tomat, og salat. han var en hund som bedst kunne lide grønsager og ingen kunne forstå ham. Yuki havde ofte grint af ham, men Zero var ligeglad.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 15:17:32 GMT 1
Kyries grønne øjne betragtede også Zero lidt og da det var gensidigt var der kort øjenkontakt inden Zero igen kiggede væk. Kyrie smilede lidt for sig selv, han vidste godt hvem Zero var... eller han vidste hvordan Zero så ud og hvad han hed.. Selvom Zero var en ny elev havde Kyrie allerede opsnappet det. "Skal du bare sidde og nyde din mad alene?" Lød det lavmælt fra Kyrie... Sådan var hans stemme næsten altid, stilfærdig og afslappet, som om han ikke gad anstrenge sig og ingen bekymringer kunne nå ham. Kort efter kom en servitrice ned med hans pizza og Kyrie takkede med et varmt smil. Som drenge nu var, betragtede Kyrie servitricen bagfra da hun gik igen, for selvom han ikke gad finde sig en kæreste så kunne han jo godt nyde synet. Da den unge servitrice forsvandt, gav Kyrie sig til at spise lidt af hans pizza med de knive og gaffler der fulgte med.
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 15:25:13 GMT 1
Zero brugte hans fingre til at spise, og kiggede på fyren. han trak vejret en enkel gang, kiggede rundt og kiggede så på fyren igen. "det var min intention" sagde han og tog en bid mere af hans pizza og kiggede rundt. der var ingen piger omkring ham som interessede ham. der var ingen som så smukke piger som han følte sig tiltrukket af. Zero kiggede på fyren igen, "du sidder også helt alene Kyrie" sagde han og tog en bid mere af hans pizza. han kendte Kyrie, og vidste godt om NightWalkers. han vidste meget om skolen, han havde tjekket den før han ville være kommet på besøg hos Yuki, men eftersom at hans hale og øre var sprunget frem kort tid før han var ankommet skolen så var han havnet på skolen
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 15:28:50 GMT 1
Kyrie smilede lidt, nåh så der var en som havde gjort sit hjemmearbejde... Gad vide hvorfor han havde fundet Kyrie så interessant at han havde valgt at undersøge hans navn? Ja udover Kyrie var en af de ældste og stærkeste elever var der ikke meget som gjorde ham anderledes. "Ja - men i modsætning til dig, sidder jeg på den bedste plads" Lød det stilfærdigt fra ham med en undertone af smådrilleri. Der lå også en skjult hentydning til at Zero kunne komme over til Kyrie og sidde, hvis ellers Zero fangede den temmelig skjulte besked der lå i ordene. Han tog en bid mere af sin pizza og lod ellers de grønne øjne hvile på Zero, udover de sjældne gange de gled rundt i pizzariaet for at orientere sig om hvad der foregik.
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 15:39:19 GMT 1
Zero kiggede på Kyrie. og lagde let hoved på skrå. han tog en bid mere og så bare rundt i pizzariaet og tog så en bid mere. pizzaen smagte faktisk rigtigt godt, det havde han ikke helt regnet med, men det var dejligt og især eftersom at han ikke havde fået morgenmad. "det har du sikkert, har ikke været her før" Zeros stemme var rolig og en smule kølig han havde godt lagt mærke til den hyggelige, og drillende undertone, men Zero gad ikke rykke sig, og han kendte ikke Kyrie godt nok til at ville sætte sig ved samme bord som ham.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 15:44:42 GMT 1
Kyrie smilede bare. Så Zero var altså ikke ligefrem en hygge-snakker? Der kunne man bare se, men det var jo så hans valg. Kyrie sad bare tavst og spiste sin pizza, ikke fordi han ikke kunne finde på noget at sige, men af den simple grund at han ikke ønskede at tale tværs over borde og stole. Hvis han førte en samtale med folk måtte det gerne være folk der var lige i nærheden, så man ikke behøvede at hæve ens stemme og ej heller følte at alle kunne lytte med på hvad der foregik. Kyrie gabte afslappet med en enkelt hånd for munden inden han gav sig til at spise lidt videre. Zero... Var det ikke noget med at han var en eller anden form for furry, lidt ligesom Nigle.. Hvad slags furry Zero var, kunne Kyrie dog ikke huske. Han smilede lidt for sig selv, imens de klare grønne øjne endnu engang betragtede den unge servitrice, imens hun serverede ved et andet bord.
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 15:48:03 GMT 1
Zero havde spist sin første pizza slice og rejste sig så op og gik over og satte sig ved bordet med Kyrie. det var ikke for at hygge snakke, men Zero havde fornemmelsen af at nogle ting skulle hele pizzariaet ikke have af vide. "hvad laver NightWalkers til dagligt??" Zero arbejdede sig ikke ind på et emne, han spurgte direkte, og var lidt ligeglad omkring det sårede folk, eller andre ville blive støt af det. han kunne kalre sig, og skulle nok klare sig.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 15:56:08 GMT 1
Kyrie betragtede bare rolig Zero da han rejste sig og lidt overraskende bevægede sig over til Kyries bord. Da Zero spurgte efter Nightwalkers gøren og laden trak Kyrie på skulderne "Tjah.. rekrutere medlemmer, dræber uskyldige mennesker - hvad ved jeg?" Lød det afslappet og ligegyldigt fra ham. Hans facade var så dejlig perfekt, og det havde den været i snart et år nu... Kun folk der kunne tankelæse og se auraer vidste hvornår han løj, eller i det hele taget vidste hvilke følelser han gik og rendte rundt med "Men hvorfor skulle jeg interessere mig for det?" Der var absolut ingen udover Nightmare og ham selv der kendte til hans medlemskab i Nightwalkers - måske enkelte af Nightwalkers medlemmer, men absolut alle og slet ingen udefra. Det var en ting Kyrie værnede om og gjorde hemmelig indtil et åbent slag fandt sted, eller han blev nød til at afsløre sig.. og hvorfor? Fordi han kendte folk der ikke behøvede at vide hvad han rendte rundt og lavede "Men hvorfor interessere du dig for det? Du er måske en af dem?" Kom det afslappet fra ham. Han sørgede bevidst for at bruge dem istedet for os, for at ligge afstand imellem ham og gruppen.
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 16:06:20 GMT 1
Zero kiggede på Kyrie, og lagde hoved på skrå. hvor dum troede han lige at Zero var. Zero rystede en kort gang på hoved og tog en bid af hans pizza. han kiggede rundt og lavede så himmelvendte øjne og kiggede derefter direkte på Kyrie. "Nej jeg er ikke en del af dem, men har kontakter der fortæller mig at du er det. jeg vil bare have et møde med lederen så jeg kan komme med" Zeros stemme var rolig og kold. Zero kiggede roligt på Kyrie, og tog en bid mere af hans pizza.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 16:15:22 GMT 1
"Hvis du har så gode kontakter, kunne en af de kontakter vel havde skaffet dig et møde?" Lød det roligt fra ham, hvorefter han tog en ny bid af sin pizza "Men hvorfor vil du så være medlem?" Kyrie ville først vide hvad grunden var, samt hans evne, for han skulle klare sig igennem Kyries nåleøje før de fik lov til at møde Nigle, medmindre de opsøgte ham direkte. Derudover var det altid godt at snakke lidt for at tjekke om de kunne været evt. spioner der ville havde ram på lederen... Hvorfor havde de dog ikke en aura læser eller tankelæser til at bedømme folk om de var der for at lave et form for assasinations forsøg. "Og din evne?" Kyries stemme var tilstrækkelig lav til at ingen kunne høre hvad han sagde takket være den øvrige larm rundt om i pizzariaet. Under disse orduveklslinger havde Kyrie dog stadig hverken be- eller afkræftet om han var medlem i gruppen. Hvis Zero følte sig så sikker på det, skulle han havde lov til det.
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 16:40:15 GMT 1
Zero kiggede på Kyrie lagde hoved let på skrå og kiggede bare på ham. han troede vidst Zero var dum, men Zero sad bare og kiggede på ham, og spiste så noget mere af hans pizza. Zero kiggede på servitricen som stod foroverbøjet og skulle ordne noget på et af bordene. Zero rystede på hoved og kiggede så på Kyrie igen. "jeg har mine grunde" sagde han bare stille og pillede lidt ved hans hår. han kløede sig lidt i håret og tog en bid mere af hans pizza "jeg er halv hund" sagde han så bare rolig,. uden at lade ørene eller halen komme frem. han ville ikke have ballade, og han gad ikke til at forvandle sig.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 29, 2008 16:51:59 GMT 1
*Gad vide hvor glad Nigle vil blive for det.. Halv kat - halv hund* Kyrie smilede lidt over denne tanke, men lod ellers det grønne blik hvilede på Zero med en afslappet mine "Jep vi har alle vores grunde, og hvis du vil være med, bliver du nød til at fortælle dine" Kom det bare fra ham. Der var ingen måde Kyrie kunne undgå at høre hans grunde på, for hvis det endte med han alligevel fik et møde hos Nigle skulle han helt sikkert fortælle sine grunde der, og hvad lederen fik at vide fik vice-lederen også at vide. I øvrigt blev Kyrie nød til at høre disse grunde hvis han skulle overveje at viderstille Zero. Kyrie fik spist det sidste af sin pizza og lod så hænderne begrave sig i lommerne
|
|
Zero Kiryu
Elev
|
Post by Zero Kiryu on Aug 29, 2008 17:00:25 GMT 1
Zero kiggede ned på hans pizza som om den var meget mere spændende lige nu, og det var den jo egnetligt også. han gad ikek kigge på Kyrie. han var ikek det værd lige nu. "jeg har min grund, og du får den ikke af vide før jeg har snakket med jeres leder" Zero var kold og kynisk. han ville ikke snakke med Kyrie omkring det. han sad kort og tænkte på Yuki. hun ville helt sikkert ikke kunne lide at han blev en del af de "onde"
|
|