A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 28, 2008 10:55:24 GMT 1
|
|
Melissa Thomsen
Elev
Evne: Forvandling til Tiger
"Hvad er 'normal'?"
|
Post by Melissa Thomsen on Aug 28, 2008 12:57:38 GMT 1
Jeg skal med.. igen i år.. har tilmeldt mig ( tilmeldingsnummer 6 xD ) Regner også med at gå rundt i cosplay tøj som:
fredag: Mew Zakuro ( tokyo mew mew ) lørdag: kabuto ( naruto..) Regner også med at skulle op og optræde der men det kostume siger jeg ikke før jeg er sikker på om det bliver til noget søndag: Miki ( Shugo Chara ) :3
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 28, 2008 13:58:59 GMT 1
Jeg skal med.. igen i år.. har tilmeldt mig ( tilmeldingsnummer 6 xD ) Regner også med at gå rundt i cosplay tøj som: fredag: Mew Zakuro ( tokyo mew mew ) lørdag: kabuto ( naruto..) Regner også med at skulle op og optræde der men det kostume siger jeg ikke før jeg er sikker på om det bliver til noget søndag: Miki ( Shugo Chara ) :3 Ej hvor Nutzie skal du være Miki ÅRH *elsk på Shugo Chara x3*
|
|
|
Post by Kira Angel on Aug 28, 2008 17:52:17 GMT 1
Kunne os uvidende ikke lige få at vide hvad det er.? o.O Jeg føler mig dum overhovedet at skulle spørge, men ved virkelig ikke hvad det er..
|
|
|
Melissa Thomsen
Elev
"Hvad er 'normal'?"
|
Post by Melissa Thomsen on Aug 28, 2008 20:09:57 GMT 1
www.j-popcon.dkDanmarks ( nok ) største event for fok der er interesseret i Manga/anime/ABJD*'s/idet hele taget Japan. Den japanske ambassade kommer hvert år ( af hvad jeg har fattet ) og det er vildt hyggeligt. Om lørdagen åbner der en masse boder hvor man kan købe musik, bamser, tøj dvd'er manga og meget mere Det er også om lørdagen der blvier afholdt cosplay-konkurrencer hvor de heldige vindere kan vinde i DCS ( DCS: Danish Cosplay Summit. ) Men der skal man så være fyldt 16 år. Dem på 14-15 år kan så imens der bliver regnet point ud fra selve konkurrencen gå op og vise deres cosplays ( tøjet ikke iscenesat ) * ABJD = Asiatiske Kugleleds dukker.. * at selv have tre af dem * ^^, Men i al fald, hvis folk vil vide mere om det er der altid: www.dkneko.org - dansk forumsite med alle mulige nyheder om japan og ting som det, med salgstråde og månedtlige cosplaykonkurrencer. www.animefans.dk - lidt ligesom DKneko bare mindre. abjd.proboards43.com - et forum for folk der interesserer sig for ABJD's. Størstedelen er danske, mens der også er et par nordmænd, svenskere og nogle fra andre lande ^^; danishlolitas.proboards84.com/ - en side som omhandler Lolita-stilen og andre japanske stile. Vildt hyggeligt ^^, Håber noget af det kan bruges..? EDIT: Er det nu man skal føle sig geeket?
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 29, 2008 17:57:05 GMT 1
Hehe det føler jeg mig også XP men føler mig også som viiiildt gammel i forhold til jer andre O.o
|
|
Melissa Thomsen
Elev
"Hvad er 'normal'?"
|
Post by Melissa Thomsen on Aug 29, 2008 20:08:21 GMT 1
Hvor mange år har du da været emd til det? Eller mener du aldersmæssigt? Har du været oppe at cosplaye sidste år ?( Min første tur var sidste år.. Rendte rundt i en meget dårlig udgave af K-san fra Gravitation, heldigivs er den blevet meget bedre nu ^^; )
|
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Sept 1, 2008 13:44:06 GMT 1
Jeg ved ikke rigtig om jeg kommer..
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Sept 1, 2008 17:08:01 GMT 1
Tjah jeg kommer i hvert fald ikke
|