A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 18, 2008 18:09:24 GMT 1
Nic trådte ind i drømme værelset. hendes ansigt var en smule rødt og hendes øjne ophævet. hun havde grædt. eller rettere Angel havde grædt. helt igennem og inderligt grædt og det var gået ud over Nic. hun forstod ikke hvad Angel sådan havde grædt over, og da det også var gået ud over Nic var det blevet for meget for Nic havde hun stoppet det, men hun havde ikke fået det stoppet tids nok. Nic Kiggede sig omkring og opdagede hvilke lokale hun havde trådt ind i. det varikke lige et lokale hun brød sig om. hun havde ingen gode drømme. men dog var der et spejl. lige havde hun havde behov for. Nic gik over hen foran det og rettede lidt på hendes make-up så man ikke kunne se at hun var rød i hele hoved og hendes øjne var så ophævet. Nic havde en kort nederdel på, som var lag på lag, og strømper der gik hende til over knæet.
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Post by William Quiles on Aug 18, 2008 18:18:40 GMT 1
Han havde lige været tilbage på sit værelse for at hente de sidste af sine ting, førend han flyttede et hundrede procent ind på hotellet. I teorien kunne han bare teleportere sig derhen og tilbage, men han havde nu alligevel besluttet sig for at gå en sidste tur rundt på skolens område før han flyttede. Som det var blevet ham for vane var han helt klædt i hvidt, både hvide jeans og en hvid t-shirt, dog med et abstrakt mønster i tynd gylden tråd på ryggen af hans t-shirt. Han lagde mærke til en dør der stod halvåbent, med lyset fra en lampe strømmende ud derfra. Forsigtigt og nysgerrigt skubbede han til døren.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 18, 2008 18:34:33 GMT 1
Nic fornemmede at der var en på vej. hun fornemmede at vedkommende ville komme hen imod hende, så da drengen trådte ind i lokalet undrede og forskrægget det hende ikke den midste smule. Nic rettede lidt mere på hendes hår, bare for at lade som om hun ikke havde opdaget ham - "hey Frække" sagde hun og vendte sig rundt og kiggede direkte på ham, og sendte ham et smil. hun lagde hoved let på skrå
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Aug 18, 2008 19:25:37 GMT 1
Han stoppede op midt i døråbningen og stirrede på det syn der mødte ham. Jo, det var tydeligvis Angelina, men der var ligesom noget ændret over hende, og det var ikke hendes tøj han mente. Hun virkede bare... anderledes, end sidst han havde mødt hende. "Hej Angelina" hilste han prøvende. "Hvordan går det"
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 18, 2008 19:41:34 GMT 1
Nic kiggede smilende på ham, og trådte et par skridt tættere på ham, da han hilste på hende ved hendes fornavn var det som om der gik en gysen igennem i hende, det kunne heldigvis ikke ses, men hun hadede det navn. mere end noget andet, men der var intet at gøre ved det. hun var kendt som Angelina på denne skole. Nic smilte og kiggede forførende på ham - "jeg har hørt du flytter" sagde hun og stod næsten helt henne ved ham. hun rakte ud efter ham og nussede ham hen over brystkassen og så bare smilende på ham
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Aug 18, 2008 19:55:19 GMT 1
Han blinkede kort uforstående over hendes flirtende holdning. Sidste gang han havde set hende, havde hun ikke været sådan, overhovedet. Han lod som om han ikke lagde mærke til hendes nusseri og blinkede igen før han svarede "Jeg kunne jo ikke blive på skolen til evig tid vel?" sagde han muntert og smilende. Han havde brug for ro og tid, til at planlægge fremtiden, til at finde ud af hvordan han skulle kunne holde flest muligt sikre.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 18, 2008 20:00:00 GMT 1
Nic forsatte med at nusse ham blidt på brystkassen. hun lagde godt mærke til at han ikke rigtigt registerede det, men hun lod som intet, og nussede bare videre. Nic smilte til ham. - "hvorfor ikke?? du kunne vel blige lære" sagde hun med et smil. Nic havde heller ingne planer om at blive på skolen længere end nødvendigt.
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Aug 18, 2008 20:05:47 GMT 1
Et grin undslap ham da hun nævnte det med at blive lærer. Det var ikke fordi at tanken ikke havde strejfet ham, men p.t. ville det være alt andet end sikkert. "Som om nogen kunne finde på at ansætte mig" sagde han muntert og smilede til hende med et glimt i øjet. "Det er nu ikke fordi det betyder så meget hvor jeg bor. jeg kan jo trods alt være hvor som helst, når som helst."
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 18, 2008 20:10:59 GMT 1
Nic kiggede på William, og nussede ham videre på brystkassen, hendes hænder bevægede sig ned af, ikke voldsomt ned af, men bare en smule. Nic kiggede på ham. - "ville du kunne tage nogen med dig hvis du føler at du har behov for at tage til New York??" sagde hun spørgende. hun ville gerne kunne rejse selv på den måde. den eneste måde hun ville kunne rejse på var at lade hendes sind flyve igennem luften eller være i en krop der var ude på en rejse
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Aug 18, 2008 20:26:39 GMT 1
Han trådte et skridt tilbage, væk fra hende og lænede sig op af væggen som om dét havde været hans plan hele tiden og ikke bare en undskyldning for at komme lidt væk fra hende. Han kunne jo ikke lade som om han ikke lagde mærke til nusseriet for evigt. "Jeg ville let kunne tage nogen med, men nu er det ikke fordi jeg nogensinde har haft brug for at komme til New York" svarede han smilede. Han havde slevfølgelig været i NY flere gange tidligere, men det havde bare været på gennemrejse.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 19, 2008 16:38:00 GMT 1
Nicole kiggede på ham og sendte ham så et smil. da han så rykkede sig væk fra hende, trådte hun et halvt skridt tilbage. hun havde lyst til at træde hen til ham, men lod være. hun så bare smilende på ham "ville bare lige høre" sagde hun med et smil.
|
|
William Quiles
Elev
|
Post by William Quiles on Aug 19, 2008 20:02:53 GMT 1
Han lod sit blik vandre ud over rummet, over de mange underlige maskiner der stod rundt omkring, som havde en eller anden bare smidt dem sådan lidt tilfældigt herind. Rummet var jo godt nok relativt rent og pænt, men alligevel virkede det på en eller anden måde rodet. Hans blik faldt igen på Angelina "Så.. hvad lavede du egentlig herinde før jeg kom?" spurgte han i et venligt tonefald "Det virker ikke lige just som det mest spændende sted at være"
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 24, 2008 10:44:36 GMT 1
Nicole kiggede på ham, og sendte ham et smil. hun kiggede endnu engang rundt og lod så sit blik igen havne hos ham. - "hmm havde bare behov for et sted hvor jeg vidste jeg kunne være mig" sagde hun roligt. det var ikke helt sandt men det var heller ikke helt forkert.
|
|