|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Aug 14, 2008 18:56:10 GMT 1
Jack kom svævende hen imod tavlen på en af sine energiskiver, han stoppede op ved tavlen og placerde en orange seddel derpå. Hvorefter han svævede videre ud for at ordne noget.
[glow=red,2,300]Jeg vil gerne give uerfarene elever at kæmpe og forsvare sig selv. Så her har i muligheden for at lære noget nyt og forberede jer på den fremtid der nærmer sig. I skal blot melde jer til her, så stilelr jeg nogle hold op. I bedes tilmelde jer inden D 22.08.08, elelr vil i desværre nok ikke kunne komme emd i denne omgang.
- Jack.[/glow] [/i]
|
|
Yuki Cross ( Nightmare )
Elev
Se minder, ?ndre hukommelse og f? person til at glemme. Kan ikke fjerne
Happiness is not having what you want, is wanting what you have..
|
Post by Yuki Cross ( Nightmare ) on Aug 15, 2008 7:53:20 GMT 1
Yuki så sig rundt. Det her var yderst pinligt, men hun vidste intet om at kæmpe, så hvorfor ikke bare bekymre på det letteste sted? Hun så stille på seddel og skrev sig på med en rolig hånd. Yuki Cross, Rosemind, Hukommelse(Kan blive forklaret nærmere)
|
|
Melissa Thomsen
Elev
Evne: Forvandling til Tiger
"Hvad er 'normal'?"
|
Post by Melissa Thomsen on Aug 16, 2008 16:34:49 GMT 1
Med en forsigtig trippen og et blik som var hun bange for at blive holdt øje med og forfulgt, trippede Melissa hen til tavlen. Hurtigt skimtede hun den orange seddel igennem. Forsigtigt bed hun sig i læben da hun med en hurtig håndbevægelse tog fat i kuglepennen der hang i en snor på tavlen, og skrev sig på med en let forhastet håndskrift.
Melissa Thomsen, forvandling til tiger.
|
|
|
Post by Yo Faa on Aug 16, 2008 19:55:31 GMT 1
Med et kort suk kom Yo hen til tavlen for at se om der stod noget spændende. "Nej en time i forsvar den som jeg ikke fik klaret sidste gang." mumlede hun og skrev sig straks op. Yo Faa. Manipulering med vejret plus forme ting med vejret.
|
|