|
Post by Professor Jack Fox (Angel) on Aug 14, 2008 18:45:13 GMT 1
Jack gik hen til opslagstavlen, smilte roligt frem for sig og placerede så en advarende rød farvet seddel derpå. Skriften var kursiv og smuk, han smilte tilfredst frem for sig og gik så hurtigt igen.
[glow=red,2,300]Jeg stiller en udvidet kamptræning i gang, alle interesserede bedes tilmelde sig her og forpligtes derefter at møde op til de nævnte datoer. Det kræves at du kan kamptræning og er indstillet på at yde det bedste. Jeg har høje forhåbninger for de jer, så tilmeld jer kun hvis i mener at i har noget at vise. Holdene bliver lavet D. 22.08.08, derefter vil det være for sent at melde jer til. Så skynd jer at melde jer til!
- Jack. [/glow]
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 14, 2008 19:35:46 GMT 1
Nicole kom hen til opslags tavlen, og kiggede på den. hun smilte meget til den og skrev sig så med overlegen blik og meget elegant skrift A. Nicole Lauritzen - Mind Angel - udvidede Psykiske evner
|
|
|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 15, 2008 7:49:58 GMT 1
Nigle kommer forbi og ser seddel og derefter Angels navn. Han rystede kort på hovedet og skrev sig selv på. Nightmare Loveless, Katte fury Han gad ikke skrive sit fornavn, da det kun var venner som burde kalde ham det.
|
|
|
Post by Kira Angel on Aug 26, 2008 15:05:08 GMT 1
Kira kom hurtigt løbende forbi tavlen, men den ildevarslende røde seddel fangede hendes opmærksomhed og hun stoppede derfor op ude foran den. Hun læste roligt sedlens informationer, smilte eftertænksomt og skrev sig så hurtigt på uden at bemærke hvem der var med på de forskellige hold.
Kira Angel, Formskifter og kopiering af andres evner via berøring.
Derefter løb hun hurtigt videre, uden at vide at hun sandsynligvis ville komme på et hold der langtfra ville blive helt sjovt som forventet..
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Aug 26, 2008 17:20:31 GMT 1
Kyrie kom gående stille forbi med hænderne i lommen, da han fik øje på en seddel. Han læste det hele igennem, smilede lidt da han så navnene og fandt så en kuglepen frem, hvorefter han kradsede ned
Kyrie Eleison - manipulere med sand
Derefter stak han hænderne i sine lommer igen og traskede videre.
|
|
|
Post by Jonathan Reid on Aug 26, 2008 21:06:22 GMT 1
Jonathan kom gående med hænderne solidt plantet i bukselommerne. Han havde et headsæt i ørene og nynnede lidt hen for sig. Da han kom forbi opslagstavlen stillede han sig direkte foran den, lukkede øjnene og satte en finger et sted blandt de mange sedler. "Madlavning for begyndere" stod der med en curvede bogstaver. Han hævede et øjenbryn, og skyndte sig at lade fingeren glide videre over de mange sedler, indtil han igen stoppede. "Tema gruppe i Historiens Mutanter fra 1811-1980" . Han sukkede dybt og prøvede atter engang. Denne gang landte hans finger på en blodrød seddel. "Undervisning... Kamptræning... Garvede..." Han smilede lidt, gravede dybt i sin skuldertaske og fandt en slidt kuglepen, som knap kunne skrive, og med en utydelig blå farve skrev han sit navn på; Jonathan Reid - ... Manipulation med knogler...? Han stoppede kuglepennen tilbage i tasken, og gav til tilfreds blik til sedlen, og gik igen videre med et smil på læben og nynnende.
|
|
|
Post by Kira Angel on Aug 28, 2008 15:32:34 GMT 1
Er i ikke lidt sent på den..? -_-'' Jeg skal nok lave holdene, men vær sød at forsøge at overholde datoerne frem over..
|
|