|
Post by Sai Mardek on Aug 12, 2008 17:48:03 GMT 1
Sai sad ved vandfaldet god irriteret lige nu for han var offer for noget helt nyt hvilket var at han manglede den højre arm hvilket var ret irriterende da han var højre hånde og det ville nok plage ham resten af dagen hvis ikke længere. han så på vandet næsten uden at blinke på noget tidspunkt og nød udsigten så meget nogen nu gad når de havde en dårlig dag
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 18:45:58 GMT 1
Nic kom gående uden for. hun havde været igang hele dagen og var træt, sur og irretabel. hun havde været ude og gå nu i et godt stykke tid, bare for at få kontrol over hendes tanker og følelser og det havde bare gjort nu at hun bare var i en evig muggent humør. hun havde en lår kort nederdel på, og et par knæ strømper på. hun havde støvler på som gik til midt på skinnebenet, og så en hættetrøje med lynlås som hun havde lånt af Night. på toppen af hætten var der katteøre. hun var ret så glad for denne trøje da den altid mindede hende om hendes elskede halv storenbror. Nicole opdagede ham fyren, og kunne fornemme at Angel begyndte at stemme i mod. Nic lagde hoved let på skrå og kom med et skummelt smil og gik på tættere på. Angel havde intet forsvar længer så hun kunne ikke stoppe Nic længere
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 12, 2008 18:53:01 GMT 1
Sai blev sidende iført en hvid og alt for stor bluse hvor det ene ærme var tydeligt tomt og ligeså med store grønne baggy panst. han havde ikke lagt mærke til at der var andre til sstede og vidste det ville han nok lyse en hel del op men nok også undre sig over forandringerne
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 18:57:04 GMT 1
Nic smilte frækt, rigtigt ballademager aktigt og gik så over mod ham. hun smilte og mærkede at Angel trådte imod af alle kræfter men det hjalp bare ikke noget overhoved,. - "Hej frække" sagde hun med et smil, og satte sig ned ved siden af ham rigtigt elegant og med bevægelser som bare var forførende, hun smilte og lænte sig lidt frem mod ham "hvad laver sådan en lækkerbisken som dig her" sagde hun med et smil og rykkede sig tættere på ham, og bed ham let men kærligt i øret
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 12, 2008 19:23:16 GMT 1
Sai hørte ikke engang der kom nogen før han hørte en velkendt stemme snakke til ham. han så på Angelina og smilede til hende inden han sagde "sad og surmulede" han havde ikke rigtig nået at se noget ved hende ud over hætte trøjen men der var mere end det ved hende der var anderledes mente han for hun var da ikke så vovet sidst de havde set hinanden men han lagde armen blidt og kærligt om hende og sagde "rart at se dig igen" mens tanken om at noget var anderledes ved hende stadig plagede ham i baggrunden af hans tanker men den ignorerede han lige nu
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 13, 2008 15:40:36 GMT 1
Nicole kiggede på ham, lagde hoved på skrå og kiggede frækt og forørende på ham. hun sad helt tæt op af ham, og begyndte så at nusse ham blidt på låret. - "får jeg ikke engang et kys??" sagde hun spørgende og så undrende på ham. hun havde godt fornemmet at ham og Angel havde haft noget kørende og derfor var hun gået ud fra at hun bare ville få et kys, men det gjorde hun åbenbart ikke, og det undrede hende, deres forhold var vel ikke sådan et vildt kedeligt et var det... det håbede Nic ikke, ellers gad hun ikke bruge mere tid på det.
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 13, 2008 17:29:23 GMT 1
Sai så på hende og sagde "tænkte ikke over at det var sådan du havde det med det og hvis du ikke har bemærket det så mangler jeg altså den ene arm idag" han grinede lidt da han sammen med hende bare ikke kunne være i skidt humør og gav hende så et yderst kærligt kys på munden
((kunne egentligt være sjovt hvis Angelina kom fri midt i det hele for Sai ville helt sikkert blive forvirret XD))
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 13, 2008 18:34:29 GMT 1
Nicole kiggede på ham, og lænte sig lidt mere forover bare for at kigge på ham og være sikker på at han kunne se alt. - "a hvad gør du??" sagde Nicole og gloede bare på hans manglede arm. hun havde slet ikke opdagede det før nu, og mærkede at Angel igen prøvede at vriste sig fri, men Nicole havde en god barriare overfor hende, og da Sai kyssede hende, kyssede hun ham hårdt og lidenskabeligt igen
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 13, 2008 21:22:11 GMT 1
Sai holdte kysset men han fik mere og mere på fornemmelsen at noget var galt med Angelina for hun virkede ikke som sig selv lige nu langtfra og hun gav ham virkelig fuldt udsyn til det hele hvilket han aldrig havde troet hun ville gøre før om et godt stykke tid. han blev dog ved med at skubbe det til side selvom følesen hele tiden blev mere og mere påtrængende for han ville ikke vække opsigt lige nu
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 14, 2008 19:20:32 GMT 1
Nic kiggede på ham, og kyssede videre, hun smilte, hun havde ham i hendes fulde kontrol. det var hun hvert fald ret så sikker på. hun snavede videre. og rykkede sig helt op af ham, og brød så kysset og kiggede på ham. - "hvad frække skal vi gå et andet sted hen??" sagde hun og begyndte at nusse ham på låret
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 14, 2008 21:51:00 GMT 1
Sai så på hende og sagde "hvis du siger det" han smilede kærligt til det selvom han nu var sikker på at der nok var et eller andet galt for hun havde da ikke direkte lagt op til noget på den måde sidst men han ville ikke gøre noget her hvor hun jo nemt kunne give folk et forkert indtryk af hvad der foregik
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 18, 2008 17:32:01 GMT 1
Nic sad bare og kiggede på ham og så, så spørgende på ham. - "vil du da ikke??" Der var noget Nic ikke forstod, ville han ikke have noget som helst af hende, den havde hun godt nok ikke hørt før
|
|
|
Post by Sai Mardek on Aug 19, 2008 14:21:00 GMT 1
Sai så på hende og sagde "vi kender jo ikke hinanden ret godt og sidst ville du gerne vente med det jo" han var ærlig idet mindste men vidste ikke hvad hun ville nu men han ville nu ikke gøre hende sur eller noget for det var intet han ville mere end se hende glad jo
|
|