|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 11, 2008 23:00:07 GMT 1
han kiggede bare lidt rundt, Det er sku bare et job, penge skal man jo have et sted fra, jeg arbejder her kun et par nætter om ugen for selv at få råd til at gå i byen sagde han mens han trak lygegildigt på skuldrene, det her sted betød ikke rigtigt noget for ham mere, men det var et godt nok sted score og stadig få penge for det det kunne han jo ikke helt løbe fra, desuden fik han også gode rabatter når han selv kom der
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 15:31:26 GMT 1
Nic kiggede på ham, og smilte. hun lagde hoved let på skå og sendte ham et rigtigt sødt smil. - "et job med gode penge er bedre end et job uden" sagde hun med et smil, og kiggede engang rundt. hun vidste hvad hun talte om, hun havde arbejdet og så var der bare andre der fik pengene fordi der var ingen der mente at hun kunne kontrollere pengene
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 12, 2008 16:01:26 GMT 1
han trak igen lidt på skuldrene af ligegyldighed, Ja det har du jo ret i, og lidt skal man jo leve for sagde han uden rigtigt at kigge på hende, der var i mens opstået noget andet lidt fra Baren der i stedet fangede hans opmærksomhed, 2 grupper stod højlidt og skændes og skubbede lidt til hinanden, det gav et sæt i ham af glæde, endelig lidt at lave, men det var for tidligt i nu at grie ind, så han holdt sig til bare at stå og kigge lidt i nu
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 12, 2008 18:15:07 GMT 1
Nic smilte til ham, og kiggede så lidt rundt. hun så også de to grupper der stod og pirrede hinanden, og kørte hinanden mere og mere op. Nic smilte ondt og koldt. Hun kiggede på ham og kunne se at han også så ud til at nyde at de to grupper ville komme op og skændes. *er det i orden jeg blander mig også??* lød en stemme i hans hoved. hun lagde hoved let på skrå og kiggde bare sukker sødt på ham. hvis han ikke sagde ja ville hun gøre det alligevel. måske ikke med hænderne men så med hendes evne. den var nemlig blevet rimelig praktisk
|
|