A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 11:44:14 GMT 1
En pige i en kort nederdel, som var løs. Et par strømper som gik hende til midt på låret, et løst bælte om livet og en stram top som stupede en smule. Trådte ind på diskoteket. det var ikke alle der stoppede op og kiggede på hende, men der var mange der gjorde det. Pigen så ikke helt ud til at passe til miljøet og nogle ville mene at hun var alt for lille til at gå på diskotek, men der var ingen der stoppede hende. Nicole, eller Angel gik hen til baren og fik noget at drikke, og stod så ellers bare og kiggede rundt for at finde ud af hvem der var hvor, og hvem der ikke var til festen. Nicole kunne genkende nogle få fyre og piger som hun havde set rundt omkring og på opgaver.
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 10, 2008 11:56:21 GMT 1
Dominic stod bag baren, han havde fået job der for et lille stykke tid siden, men lige nu afløste han bare lige en af de andre et par minutter så ham den anden kunne komme ud og ryge. Han går hen imod Nicole Undskyld men må jeg se noget Id? klubbens regler er strenge med jeg ikke må servere for folk under 21 det var for tiden muligt for alle at komme ind på Frezz og han mente de blev yngre og yngre, han gik der da også selv for et par år siden men det var slet ikke i det samme omfang,
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 12:02:37 GMT 1
Nicole kiggede på ham, og lod hendes kræft søge mod fyren, men kunne tydeligt mærke at han ikke bare var en normal fyr. hun sukkede uhørligt og fandt så det id frem som gjorde at hun sagtens kunne få en udskænkning. - "her" sagde hun med et smil, og kiggede på fyren, og sendte ham et rolig smil. der var en del omkring hende som kiggede på hende, og Nicole havde et es i ærmet
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 10, 2008 12:19:34 GMT 1
Han tog imod det og kiggede lidt på det, Må jeg så også se det ægte ? sagde han roligt mens han smed det bag disken, han fnyste lidt det var ikke første gang han havde set de falske Id'er i på Frezz, det var en af hans kamarater der stod for at lave de fleste af og han havde selv været med ude og sælge dem for et par år siden
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 13:16:50 GMT 1
Nicole kiggede på ham, hun lagde hoved på skrå, og skulle lige til at sige noget så hun åbnede munden, så ikke yderst køn ud, men lukkede den så og smilte stor og smigeren. - "kan jeg få en sodavand??" sagde hun spørgende og kiggede sødt og smilende på ham, men hun så pludseligt et par år ældre ud
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 10, 2008 13:24:38 GMT 1
Han nikkede kort, Ja selvfølgelig for du bare med det samme Frøken sagde han roligt og hældte en Cola op i et glas, smækkede lidt is i satte den på bordet, Skulle det være andet smukke? sagde han med et smil mens han tørede et glas af, han var ved at være sikker på ham han afløste bare havde ditchet ham og var taget hjem, men det var der jo intet at gøre ved, det var en sløv aften aligevel
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 13:32:40 GMT 1
Nicole kiggede på ham, og så på glasset igen. - "øh, ja kan jeg få den uden is" sagde hun og skubbet glasset lidt hen over bordet eller baren ikke så det væltede men bare så det stod tættere på ham. hun kiggede på ham og sendte ham et smil.
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 10, 2008 13:54:29 GMT 1
Han tog imod glasset og satte det bag baren, så hældte han en ny op uden is og satte den foran hende, men det var ikek helt uden irritation, man kunne ikke se det men under den Hvide T-shirt han havde på kom der med stor sort skift til at stå "Immortal" det startede ved højre skulder og gik så ned langs ryggen, man kunne lige se det i toppen af udsnittet i T-shirten, det var Symbioten der gav udslag Værsgod
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 10, 2008 14:14:19 GMT 1
Nicole kiggede på ham, og lagde hoved på skrå og tog imod glasset. - "mange tak fr..." hun stoppede da hun opdagede hvad der kom frem. men sendte ham så et stort smil. hun tog en slurk af colaen og smilte, den var lige som hun gerne ville have den
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 11, 2008 18:29:47 GMT 1
han gik lidt rundt, der kom færrer og færrer i baren lige nu, til sidst stilte han sig hen foran hende Nå hvad bringer dig her til ? spurgte han stille, hans hans tatovering var stadig synlig men han var faldet ned så den egentligt bare var der ((Sorry det er så kort mangler lige noget at spille på ))
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 11, 2008 21:10:03 GMT 1
Nicole havde for en kort tid vendt ryggen til baren, der havde været mange mennesker som skulle have noget at drikke og der havde også været en masse frække fyre henne ved hende. hun havde smilt til dem alle sammen, og spillet med på deres lir, men de havde alle sammen fattet budskabet om at hun ikke lavede ngoet med nogen. Da der blev ldit mere roligt i baren vendte hun sig rundt og kiggede smilende på ham - "jeg ville væk fra livet derhjemme" sagde hun med et smil, og tog noget mere af hendes Cola. der var blevet blandet en smule rom op i den. ikke særligt meget, bare en smule. hun smilte og lagde hoved let på skrå og kiggede smilende og forførende på ham,
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 11, 2008 21:22:54 GMT 1
han fnyste bare kort Hvad kan du have der hjemme der var så forfærdeligt du har er nød til at komme væk? spurgte han med et venligt grin, han gjorde ikke rigtigt grin med hende men var rimlig upartisk, han hørte sku så meget på sådan en aften som i aften, nogen havde bare ondt af sig selv andre burde bare væk fra det hele, men man kunne sku ikek altid kende forskel på dem, derfor tog han sjældent parti når han snakkede
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 11, 2008 21:30:03 GMT 1
Nic kiggede på ham, og sendte ham et sødt og kært smil. hun tog noget mere af hendes fra hans side sodavand, men nu egentlige drink. - "hmm, måske det lille faktum at min far prøver på at slå mig ihjel" Nic lagde hoved på skrå og sagde det som om det var det midste i hele verden. hun tog noget mere af hendes drink og kiggede kort rundt for at havne i hans øjne igen
|
|
|
Post by Dominic "Immortal" Johnson on Aug 11, 2008 21:38:06 GMT 1
Nu havde han efterhånden lagt mærke til hun proppede lidt i hendes Cola, fordi symbioten lod ham være mere opmærksom for den slags ting. men han var egentligt ligeglad hvis det blev opdaget var det det møgsvin der lod ham stå i baren hele aftenen selv der fik skylden så for ham gjorde det ingen forskel, Ja ok den har jeg så ikke hørt før, sagde han fuldstændig uberørt mens han pudsede et glad.
|
|
Elev
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Aug 11, 2008 22:02:15 GMT 1
Nic kiggede på ham, og stilte så sit glas. hun havde ikke selv puttet noget i det, men en del af fyrene der var kommet hen til hende havde gjort det. Nic smilte og lænte sig så ind over bardisken - "hvad med sådan en frækkert som dig?? hvad laver du her,??" sagde hun spørgende. hun havde ikke lyst til at snakke om sig selv, eller om hendes far. hun ville helst slippe for det.
|
|