|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 21:13:52 GMT 1
Shiri gik stille ud i mørket. Hun var i bikini, med et håndklæde snoget rundt om hendes tjale, så man lige kunne se hendes mave, som ikke ligefrem var ret dårlig. Hverken for tynd eller for buttet. Men hvis man så på resten på hende kunne man se at det ikke var Shiris rigtig udseende, eller.. Hendes hud var bare mere lyst og hendes øjne var blå. Hendes hår var ikke længere mørkebrunt, som normalt, men lyst. Det eneste som lignede hende var selv ansigts formen, men det var ikke rigtigt til at se i mørket. Hun satte sig på en stolene og så op på den mørke himmel med de mange små stjerne og månen var fuld i aften. Hun sukkede dybt og kom til at tænke på Leroy, hun savnede ham en smule.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 21:20:11 GMT 1
Leroy havde tilbragt hele dagen udenfor, han havde gået en tur i naturen set på stjernerne som han plejede at gøre når han havde brug for at tænke. Skolen her var ikke et sted Leroy hørte til, han passede bare ikke ind, eller måske var det fordi han for første gang virkelig passede ind et sted det føltes så mærkeligt. Han smilte lidt for sig selv, han havde haft mange ting at tænke over og en mere end andre Shiri, pigen han havde mødt lige da han var kommet. Leroy kom hen til poolen, og så lidt ned i den. Han var iført en t-shirt og et par shorts, han trak t-shirten af og hoppede i poolen, den var ikke kold men bestemt heller ikke varm. Leroy dukkede op igen lige overfor hvor pigen sad, og det var først nu han så hende, han smilte stille til hende, og viste ikke lige hvad han skulle sige.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 21:28:29 GMT 1
Shiri fik et mindre chok da hun hørte nogen kom ned i vandet, da hun havde været i sine egne tanker, da hun så Leroys ansigt komme op, blev hun helt overrasket. Men det burde ikk være så underligt når han også gik på skolen. Hun huskede lige så selv på at hun så anderledes ud og smilte drilisk inderst. Hun måtte bare holde sig 2 meter fra ham, men hun regnede heller ikke med at han ville komme inde på de radius. Hun ændrede stille stemmen, så hun ikke ville lyde som sig selv. "Godaften" hilste hun og holdte øjne med hans afstand, den var omkring de 5 meter fra kanten til hendes stol, så hun var i god afstand.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 21:32:54 GMT 1
Leroy smilte stille til hende godaften han smilte stadig til hende, da han ikke helt viste hvad han lige skulle sige. han svømmede over til kanten hvor han kunne lægge armene op på kanten og slappe af. Undskyld jeg sådan forstyr dig han grinte lidt, han havde fået et chok da han havde fået øje på hende da han havde regnet med han var alene, og det havde hun måske også. Leroy han smilte stille til hende Leroy Sullivan, jeg er ny her på skolen han tørrede noget vand væk som løb ned af hans ansigt, hvorefter han lod de mørke øjne betragte hende lidt.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 21:39:24 GMT 1
"Javel, jeg har været på skolen et stykke tid.. Mit navn er Jessy" løg hun og følte at hun inderst havde lyst til at flække af grin, men nød lidt at se ham være helt våd fra vandet og havde lyst til at drille ham ydreligere.. Hun smilte bare venligt til ham, mens hendes blik blev trist lidt efter. "Har du hørte der skete en ulykke på skolen idag? Der var en som faldt ned af trappen" spurgte hun, selvom det var løg. Det var ikke sket nogen ulykke på skolen, men det kunne være at han hoppede på den.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 21:41:34 GMT 1
Leroy havde slet ikke vært på skolen, og derfor kunne der sagtens være sket noget. han så lidt på hende, et eller andet sted var han fuldstændig ligeglad med hvem der var faldet ned af trapperne, undtaget en person. okay hvem var det, og er der sket noget han så lidt på hende med de mørke øjne, han prøvede at lyde som om det faktisk betød noget for ham. han tog fat i kanten og trak sig selv op af poolen, vandet løb lige så stille ned af ham. Leroy ventede stadig på hendes svar.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 21:47:29 GMT 1
Shiri betragede bare hans krop, mens hun holdte de triste øjne og mine. "Hun ved vist et eller andet med Shi Abelbuy og hun ligger til overvågning, vist stadig i livsfare, der var vist nogen som havde skubbet hende, man ved ikke hvem" hun sagde sit eget navn forkert med vilje, men håbede han ville kunne gemmesgu at der var ment Shiri Appleby, som hun havde præsenteret sig som den gang i indgangshallen.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 21:51:16 GMT 1
Leroy tog et par skridt tætter på hende, da navnet lød bekendt. du er sikker på det var shi og ikke shiri han så på hende med et bekymret blik, måske havde hun hørt hendes navn forkert og det faktisk var shiri som var faldet ned, og nogen som havde skubbet hende ned af trapperne. Leroy var helt ude af den, hans ydre var fuldstændig roligt, det eneste som faktisk viste at han var bekymret var hans stemme og hans mørke øjne som viste at det var en person han holdte af.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 21:58:04 GMT 1
Shiri grinte indvendigt, men hendes ydre holdte stadig trist og hun overrasket op på ham. "Det var navnet, Shiri.. jeg kunne ikke rigtigt huske navnet" hun så derefter lidt på afstanden, den var blevet omkring de 3 meter. Hun rejste sig op, parat til at gå bagud hvis han skulle begynde at gå tættere på hende. "Det virker til at du kender hende.. Betød hun noget for dig?"
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 22:03:01 GMT 1
Leroy så lidt på hende først viste han ikke hvad han skulle gøre, han viste jo ikke engang hvor den stue var. hans blik fløj lidt rundt før det landede på pigen, han trådte hurtigt nogle skridt frem af, så hun ville komme ind i hans radius vis hun ikke flyttede sig vis mig hvor den stue er nu han stemme havde forandret sig meget, det var ikke længer den rolig kolde stemme. Denne gang var den høj og meget direkte, og så var der en klang af urolighed. Leroy viste ikke hvorfor han følte sådan inden i han havde jo kun mødt den pige en gang, hvordan kunne hun have så stor indvirkning på ham.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 16, 2008 22:07:36 GMT 1
Hun flyttede sig hurtigt bagud, som havde hans reaktion forskrætet hende, eller sådan skulle det virke, men hun havde ikke set bag sig, da hun endte med at falde over en stol, hvor ironisk det så end var. Hun rejste sig hurtigt op igen for at vise hun var okay. "Jeg.. Jeg ved ikke hvor det er.. men hvorfor er du sådan? Hun så da ud til at være en af de mange snobber som render rundt og forpester livet på skolen" sagde hun og holdte om sig selv for at leve sig ind i rollen.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 16, 2008 22:12:40 GMT 1
Leroy så lidt på hende, og kunne ikke forstå hvorfor hun gik væk fra ham, men skød det hurtigt ud af hovedet igen. det kan jo være ligegyldig hvad andre synes om hende, det er jeg fuldstændig ligeglad med hans mørke øjne holdte skarpt øje med hende, han viste ikke helt hvad han skulle gøre hvis hun ikke vidste hvor den var, kunne hun jo ikke gøre noget ved det. Leroy gik forsat tætter på hende og dine meninger om hende kan du holde for dig selv, ellers vil du fortryde de nogensinde har forladt din mund man kunne høre alvoren i hans stemme, Leroy var virkelig ikke typen som kastede omkring sig med trusler, og han var selv i chok over at have gjort det nu.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 17, 2008 14:32:53 GMT 1
Shiri blev helt overrasket over hans trusel, men hun gik stadig længere væk fra ham, med et bange udtryk i øjnene. Men hun ignorede hans trusel. "Du ved da jeg har ret ! Hun ligner en som burde været spærget inde !" blev hun ved og så der efter kom med et nogenlunde tilfreds smil og kom ind for hans to meters radius, hvor huden langsomt blev hendes farve, håret blev mørkere, sammen med øjne. Hendes stemme var igen normal. "Eller bare holdes i kort snor" Shiri stod lige nu og regnede med at Leroy ville begynde at skælde hende ud og råbe af hende.
|
|
|
Post by Leroy Sullivan on Jul 17, 2008 14:40:11 GMT 1
Da Leroy kom tæt nok på hende, kunne han igen mærke den velkendte snurrende i sig da hans evne gik i mod hendes, det lange lyse hår begyndte at forsvinde, og istedet blive mørkt og det var først der det gik op for Leroy. han stod helt stille og viste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. synes du det var sjovt han så på hende med et spørgende, og alligevel alvorligt ansigt. Leroy satte sig ned, og viste stadig ikke hvad han helt skulle gøre. hvor efter han rejste sig op og gik helt hen til hende næste gang der er nogen der siger, der er en som har skubbet dig ned af trapperne så er den skyldige mig han kunne ikke lade være med at lade et lille smil komme frem.
|
|
|
Post by Shiri Appleby (Nightmare) on Jul 17, 2008 14:57:43 GMT 1
Shiri blev ret overrasket over hvor rolig han havde taget det. Havde hun lavet det med sin værge, Chris havde hun fået sturerest hele sit liv for at lave den slags joke. Shiri syens ikke det var sjovt, men det var en måde at få nogle sandheder frem i folk om hvordan de virkelig så hende. Men hun kunne ikke lade vær med at små grine over hans nyeste trusel, som hun ikke tog alvorligt. "Du velkomme til at prøve"
|
|