|
Søgen
Aug 25, 2008 18:10:08 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 25, 2008 18:10:08 GMT 1
Nigle så lidt tænkende og ville overveje sine ord før han ville begyndte at tale. "I bliver ikke delt op i grupper.. Men jeg vil vædde med at ingen af jer ved hvem der er i Nightwalkers?.. Derfor bliver der møde om få dage" svarede han på det, med et smil. Han havde haft snakket med Kyrie om det nok var det bedste, så man vidste hvor mange de var og hvem det var. Det ville nok føles lidt rart for disse medlemmer af Nightwalkers..
|
|
Cassie Abovo
Elev
Evne: Forandre kropsmassen til "flubber" (Medlem i Nightwalkers)
Better a living coward, than a dead hero.
|
Søgen
Aug 25, 2008 20:41:31 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 25, 2008 20:41:31 GMT 1
"Åh, okay." Cassie så ned og roede lidt i jorden med sin fod mens hun overvejede det og sine ord. At få mere besked om Nightwalkers og se hvor mange de allerede var ville nok ikke være helt tosset, men tanken om hvis de var mange i Nightwalkers fik hende til at bide sig nervøst i kinden igen. Mange fremmede ansigter var ikke lige hendes kop te... "Øhm... ville det så.. være okay hvis jeg blev her indtil det møde..? spurgte hun forsigtigt mens hun fortsat så sky ned på jorden. Hun havde jo ikke just andre steder at tage hen.
|
|
|
Søgen
Aug 25, 2008 20:46:45 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 25, 2008 20:46:45 GMT 1
Nigle så på klokken. Det var tid for ham at komme tilbage på skolen, inden de slukkede for alt. "Ja, bliv du her, så længe du vil.. Men jeg er nødt til at smutte nu.." sagde han smilende og lod sin hånd køre kort over håret på hende før han vinkede til hende. "Ses" sagde han inden han forsvandt.
//out
|
|
Cassie Abovo
Elev
Evne: Forandre kropsmassen til "flubber" (Medlem i Nightwalkers)
Better a living coward, than a dead hero.
|
Søgen
Aug 25, 2008 20:52:26 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 25, 2008 20:52:26 GMT 1
En svag, forræderisk rødmen opstod på hendes kinder da hans hånd kørte over hendes hår. Hun nåede at kvække et "Tak.. Ses.." før Night forsvandt ud af bygningen. Efter at havde stået og set lidt efter ham en tid, så hun sig endelig om i bygningen for at finde en god krog at tilbringe natten. Et diskret sted hun ikke ville blive lagt mærke til hvis nogen dukkede op mens hun sov...
|
|