Cassie Abovo
Elev
Evne: Forandre kropsmassen til "flubber" (Medlem i Nightwalkers)
Better a living coward, than a dead hero.
|
Søgen
Jul 16, 2008 19:04:57 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Jul 16, 2008 19:04:57 GMT 1
Cassie nærmede sig langsomt den store, gamle fabriksbygning "Red Star". Hun syntes den så uhyggelig ud, især eftersom det var ved a blive mørkt. Det var aften da hun endelig havde fundet den forladte bygning Nigle havde fortalt hende om han ville være ved. Hun havde nogle spørgsmål hun gerne ville stille ham. Hun håbede stedet ikke var alt for uhyggeligt når det blev helt mørkt. Hun havde ikke haft tid til at lede efter et ordentligt sted at sove for denne nat, så hun måtte nok nøjes med "Red Star" bygningen. Hun holdt armene om sig selv mens hun forsigtigt nærmede sig bygningen.
|
|
|
Søgen
Jul 20, 2008 22:51:36 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 20, 2008 22:51:36 GMT 1
(( Jeg vil gætte på det mig som du venter på )) Nigle stod derinde og var igang med at rydde lidt op i tingene. Der var så meget skrald, som skulle ud, som han ikke havde brug for. Ejeren var død og ingen tænkte på den bygning længere, så han så det som en god mulighed at bruge den som hovedkvatere. Han skulle ha' dem alle sammen til at møde hinanden en dag. Nogle katte hjalp ham med arbejdet, som de nu kunne. Men der var pause og omkring de 20 vilde katte samlede sig om ham, mens han tog sit billed af sin første kærlighed frem og kiggede lidt på. Det var for hendes skyld at han gjorder dette, selvom han var faldet for Kira. Han sukkede dybt, men holdte ved sin mening at det var det rigtige at gøre.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Jul 22, 2008 18:53:43 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Jul 22, 2008 18:53:43 GMT 1
(( Hva' fik dig dog til at tro det? )) "Hallo...?" mumlede hun mens hun forsigtigt skævede ind af ingangen til den gamle fabriksbygning. Hun kunne godt se det tåbelige i at mumle så lavt hvis man spurgte efter der var nogen. Hvis der var, ville de have meget gode ører hvis de kunne opfange hendes mumlen. Cassie så sig omkring og lagde mærke til en flok katte. Hun huskede den hvide kat Nigle havde med sig da de første gang mødtes. Med hans mutation var det nok ikke så mærkeligt hvis en flok katte holdt til omkring ham. Han kunne jo trods alt kommunikere med dem. Da hun trådte forsigtigt indenfor, så hun ikke til sin helt store forbløffelse at Nigle faktisk befandt sig i midten af flokken af kattene. Hun undrede sig lidt over hvad han mon foretog sig.
|
|
|
Søgen
Aug 3, 2008 19:56:04 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 3, 2008 19:56:04 GMT 1
En enkel kat reagerede på hendes mumlen, da Nigle var dyb begravet i sine egne tanker. Besked blev hurtigt sendt videre. Billedet blev hurtigt gemt, mens han rejste sig op. Der var en derinde, men han vidste ikke hvem. Hver eneste muskel var spændt i hans krop og var klar til at dræbe hvis det var en uvelkommen, men lugten fangede hans næse før synet af Cassie. Han slappede mere af og den stor katte løb ud af huller fra vinduer eller ud af bagdøren, som var bagerst i fabrikken. "Cassiopeia? Hvad laver du her?" han var selv overrasket over at kunne huske hendes fulde navn, men brugte ikke hendes forkortelse Cassie, da han ville gøre sikker på at han huskede deres sidste møde. Hans smil var venligt og han begyndte at gå imod hende, mens halen svingede rundt og hans ører pegede nysgerrigt på hende.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Aug 14, 2008 11:40:23 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 14, 2008 11:40:23 GMT 1
Cassie var tydeligvis overrasket over at nogen kunne huske hendes navns fulde længde. Men følte sig opmuntret at han kunne huske det og hende. Det var altid noget. "Uhm, hej.." mumlede hun sky som altid, men med noget der kunne ligne et forsigtigt smil. Hun så efter alle kattene, stadig spekulerende om hvorfor de mon havde været forsamlet omkring ham for ikke så længe siden.
|
|
|
Søgen
Aug 15, 2008 8:03:05 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 15, 2008 8:03:05 GMT 1
Nigle så bare på hende og smilende en smule og gik lidt rundt i fabrikken. Han håbede at Shiri snart ville ordne lyset, så han ikke behøvede de fyrfadlys eller bloklys, som han havde stående. Det var en smule irriterende, at de havde så nemt ved at gå ud. Nigle så på Cassie, mens han rodede lidt. "Hvad skylder æren?" spurgteh han venligt.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Aug 17, 2008 16:49:35 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 17, 2008 16:49:35 GMT 1
Cassie fulgte efter ham rundt i bygningen, lidt ligesom en hund, dog en sammenligning hun ikke lige tænkte på, på det tidspunkt. "Øhm..." mumlede hun lidt rømmende, nervøs som altid når hun snakkede med andre. "Jeg fandt ikke lige et sted at sove og det er ved at blive mørkt..." Selvom det ikke var hele grunden at hun var dukket op. "Og, øhmm.."
|
|
|
Søgen
Aug 17, 2008 19:57:47 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 17, 2008 19:57:47 GMT 1
Nigle kunne ikke lade vær med at smile over hendes nervøstit og uskyldighed. Han kunne ikke lade vær med at ae hende kort på hovedet med et smil. "Du må godt sove her hvis du vil" da han regnede med at det var der som Cassie var på hen til at spørger om, selvom han endnu ikke vidste den rigtige grund.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Aug 18, 2008 9:54:04 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 18, 2008 9:54:04 GMT 1
"Tak.." svarede Cassie, med en svag rødmen på sine kinder opstået pågrund af hans aen af hendes hoved. Normalt trak hun sig væk når nogen prøvede at komme tæt nok på at røre hende, men hun stolede på Night. Det ville hun hvert fald gerne vise at hun gjorde. "Og, øhm.. jeg mødte den her dreng.." fik hun endelig fremstammet. Hun var ikke så sikker på hvor relevant Night ville mene hendes info var, men hun kunne da altid prøve. Hvis hun virkelig var med i Night's Nightwalkers, kunne hun da i det mindste prøve om hun ikke kunne have noget at tilbyde til det. "Ved domkirken, jeg kiggede omkring der fordi det var så pænt.. Den her dreng vidste jeg var... mutant uden jeg havde sagt noget. Han vidste det bare og sagde det var fordi han osse var det. And sagde noget om at det var noget med hans evne til at for andre mutanters evner til at forsvinde eller sådan noget.. Jeg mærkede godt nok en mærkelig snurren, men prøvede dog ikke at bruge mine evner.. det gør jeg helst ikke foran andre.." Det meste af hendes snakken var en lav mumlen og hun begyndte at synes det lød dumt det hun stod og sagde.
|
|
|
Søgen
Aug 19, 2008 15:05:40 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 19, 2008 15:05:40 GMT 1
(( DET ER SHIRIS LOVER!! XD ))
Nigle så nysgerrigt og overrasket på hende. Inderst var han bange for denne info, men et eller andet mente han at ha' hørt om den evne før. Shiri havde trukket sig som vice-leder pga. denne person, fordi at han stod neutral. Han så lidt roligere på Cassie. "Det var vel ikke en vis Leroy?" spurgte han og rodede lidt videre i den kasse som han havde fået fat i.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Aug 20, 2008 9:13:48 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 20, 2008 9:13:48 GMT 1
"Øhm, det tror jeg nok.. det sagde han vidst det var." svarede Cassie efter at have tænkt sig om lidt. Hun var glad for Night ikke havde sagt det var dum eller irelevant info hun kom med. "H-han snakkede om en skole.. et sted for mutanter.." fortsatte hun, mens hun tænkte på hvad Night mon kiggede efter i de kasser. "Hand spurgte om jeg gik på skolen og fortalte om den.. Jeg vidste ikke der var et sådan sted for mutanter.."
|
|
|
Søgen
Aug 23, 2008 11:29:41 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 23, 2008 11:29:41 GMT 1
Nigle blev overrasket over hun pludselig snakkede om skolen i uvidenhed. Kendte hun ikke skolen? Det var virkelig en stor overraskelse. Det var første gang han havde hørt en mutant, som ikke kendte til skolen. "Ja, den skole er virkelig.. Jeg går også på den, men jeg smutter snart derfra" sagde han roligt, mens han lukkede kassen sammen igen, da der ikke var noget særligt i de kasse. Han satte sig oven på den. "Rektoren er tankelæser" forklaret han som grund til at han ikke ville gå på skolen længere, men han ville så ikke gå op til rektor og sige det. Han ville bare tage sine ting og gå. Hvor skulle han så bo ? Han overvejede at blive boende på Red Star, da det var det eneste rigtige sted han kunne tage hen.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Aug 23, 2008 13:35:27 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 23, 2008 13:35:27 GMT 1
"Åh, så der er virkelig sådan et sted?" Cassie havde virkelig ikke vidst det. Havde aldrig hørt om skolen før hun havde mødt drengen i domkirken som havde snakket om den. Hun havde oprindeligt sluttet sig til Nightwalkers fordi hun bare gerne ville have et sted at føle sig velkommen, selv som mutant. Men nu sagde Night at han regnede med at forlade den skole. Så Cassie var ikke så sikker på hvad hun skulle mene om den. "Ta-tankelæser... så'en.. rigtig i stand til at læse andres tanker??" Hun vidste heller ikke meget om de forskellige mutant evner, eftersom det ikke var mange hun havde mødt før og talt med. Haft alt for travlt med at flygte fra alting.
|
|
|
Søgen
Aug 23, 2008 20:05:02 GMT 1
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Aug 23, 2008 20:05:02 GMT 1
Nigle nikkede, mens han så på hende. "Vi har også en på vores side med samme evner, men det er nok ikke nok imod en voksen, så jeg må hellere holde mig væk for at undgå at alle hemmeligheder om Nightwalker kommer ud" fortalte han lidt og tog et suk. Han var sikker på at Angel ikke ville kunne klare sig imod rektoren. Han havde set hvordan hans halvsøster pludselig falde sammen og få det dårligt efter brug af evner.
|
|
Cassie Abovo
Elev
|
Søgen
Aug 24, 2008 15:16:18 GMT 1
Post by Cassie Abovo on Aug 24, 2008 15:16:18 GMT 1
Cassie bed i indersiden af sin kind mens hun tænlte over hvad Night havde sagt. Så det var ikke godt hvis denne rektor læste deres tanker? Selv syntes hun tankelæsning lød uhyggeligt. "Men... vil det sige ikke alle mutanter er enige..? Du får det til at lyde som om de er delt op i grupper.." Det havde bare slået hende. Hun havde troet mutanter var en mindre gruppe, dem imod resten af verden. Hun havde ikke tænkt på de ikke alle ville stå sammen. Hun tænkte lidt nærmere over hvad det nu præcist var Nightwalkers egentlig stod for.
|
|