Jocelyn Faa
Elev
Kan g?re sig usynlig (medlem af Nightwalkers)
|
Eternal
Jul 20, 2008 13:35:42 GMT 1
Post by Jocelyn Faa on Jul 20, 2008 13:35:42 GMT 1
"Nej selvfølgelig.. " Mumlede hun stille. Selvfølgelig kunne han ikke bruge undervisningen til noget, og slet ikke når han havde levet i mange år... Men det var heller ikke undervisningen hun havde hentydet til, det var bare forkert formuleret.. Hun kiggede stille ned i jorden, vidste ikke helt hvad hun skulle sige... Det var som om at hun sagde noget forkert hver gang.. Det virkede som om han var et langt mere ophøjede væsen end hende selv, og hver gang hun åbnede munden var det som en fornærmelse imod ham... Var det mon hende der var noget galt med, eller var det hans normale personlighed? En ting var sikkert, han havde i hvert fald ikke lyst til at snakke om sig selv og sin fortid med hende, men udover det måtte han vel være venlig nok.. Han havde trods alt lånt hende hans t-shirt. "Øh.. Hvor.. Hvor er du på vej hen?" Spurgte hun så lidt kluntet og forsigtigt. Nej dumt spørgsmål.. Han ville sikkert heller ikek fortælle hende om sine gøremål? Kunne hun ikke prøve at sige noget intelligent? Få styr på sig selv og være lidt rolig.. Der var jo ingen grund til at føle sig lille?
|
|
William Quiles
Elev
Evne: forvandling til phoenix
Jeg er Phoenix - Flammen der aldrig g?r ud.
|
Eternal
Jul 22, 2008 17:32:30 GMT 1
Post by William Quiles on Jul 22, 2008 17:32:30 GMT 1
Han smilede venligt til hende, det havde jo ikke været meningen at gøre hende forlegen over at spørge, han havde bare ikke lyst til at uddybe sin fortid. Måske ville det være bedre at han bare opførte sig normalt i et stykke tid over for hende, måske ville hun så ikke tænke så meget over at han var føniks. "Jeg var faktisk ikke på vej noget specielt sted hen, gik mig bare en tur. Men som skæbnen ville det mødte jeg jo dig, så der var måske en mening med at mine fødder førte mig denne vej." et muntert skær var over hans øjne og det var let at fornemme at han bare jokede, selvom han inderst inde vidste at ordene måske var sande. "Ej.. havde bare brug for at komme lidt væk fra civilisationen." sagde han roligt "Hvad med dig? Hvorfor er du helt herude?"
|
|
Jocelyn Faa
Elev
|
Eternal
Jul 28, 2008 18:29:38 GMT 1
Post by Jocelyn Faa on Jul 28, 2008 18:29:38 GMT 1
Jocelyn vidste ikke helt om hun skulle smile eller om han mente det seriøst, da han begyndte at snakke om 'skæbnen' eller henytdede til den. Da han dog selv smilte muntert, præsterede hun også at smile, med et nogenlunde naturligt og afslappet smil. Da han så fortalte den rigtige grund og spurgte til hendes virkede hun med et mere rolig.. Bare det at han spurgte og virkede interesseret i at føre en samtale var nok til at hun slappede mere af, selvom hun dog stadig var lidt nervøs, han var jo rimelig fremmed for hende, og hun brød sig ikke vildt om fremmede og slet ikke fremmede mænd.. "Jeg var bare ude at løbe.. Og så havde jeg ikke lige fået tjek på vejrudsigten, så jeg søgte i ly her under de tætte kroner" Lød de venligt fra hende, imens hun strøg lidt af sit hår væk fra øjnene, hun brød sig egentlig ikke om at hendes hår var vådt og bare hang sådan, når man tænkte på hvordan det normalt var sat op. En lang hestehale og så ellers pandehåret i en lidt mere vild og fri måde.
|
|
William Quiles
Elev
|
Eternal
Jul 29, 2008 18:20:21 GMT 1
Post by William Quiles on Jul 29, 2008 18:20:21 GMT 1
Han så sig om og fandt en passende træstamme, som han derefter gik hen til, satte sig ned og brugte træstammen som ryglæn. Han lukkede kort øjnene og lyttede til skovens lyde, de knagende træer, de små pelsede dyr der bevægede sig under løvet og fuglene i grenene over dem. "Har du læst avisen for nyligt?" spurgte han hende med rolig stemme "Om det med Nightwalkers". Han åbnede øjnene og kiggede nysgerrigt på hende, var interesseret i at høre hendes mening om dem. Hvis hun nu var i familie med Yo, var der en chance for at hun også selv var involveret i krigen, og siden Faa var et rimeligt anderledes navn, var der god chance for at de var i familie.
|
|
Jocelyn Faa
Elev
|
Eternal
Jul 29, 2008 21:07:21 GMT 1
Post by Jocelyn Faa on Jul 29, 2008 21:07:21 GMT 1
Hun rystede lidt på hovedet da han spurgte om hun havde læst avisen. Hun læste ikke så tit avis, og hun havde ikke fået læst siden hun kom til skolen "Men jeg ved godt hvad du taler om alligevel.. Jeg har hørt lidt om det fra min søster" Lød det stille fra hende. Lidt var vidst en underdrivelse.. Hun havde fået fortalt at hendes yngre søster var leder af.. hvad var det nu hun kaldte det.. X-fighters, og de kæmpede altså imod disse onde Nightwalkers som havde planer om at lave et herredømme over menneskerne, og derefter havde Jocelyn svoret at beskytte sin søster og havde valgt en farlig måde at gøre det på. Hun havde planer.. Ikke færdiggjorte planer, og slet ikke sikkert de blev til noget, men umiddelbart havde hun planer om at slutte sig til nightwalkers for at arbejde som spion for x-fighters
|
|
William Quiles
Elev
|
Eternal
Aug 26, 2008 20:06:53 GMT 1
Post by William Quiles on Aug 26, 2008 20:06:53 GMT 1
Det var faktisk ikke fair at børn skulle bekrige børn, evner eller ej krig var ikke noget man satte børn til. Oftest vidste de jo ikke engang hvad de gik ind til, så ikke alvoren i deres handlinger. Han nikkede stille "Du er Yo's søster, ikke?" spurgte han stille. Det næsten et retorisk spørgsmål, der var jo ikke så specielt mange med navnet Faa i området. "Så ved du vel også hvad hun er involveret i?" Han ville jo ikke komme til at tale over sig, hvis Jocelyn nu ikke vidste noget om hendes søsters rolle i den kommende krig.
|
|