|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 20:26:19 GMT 1
Anita kom ud på badeværelset selvom det var sent for at tage et bad og klædte sig stille af hvorefter hun gik ind under en af bruserne og tændte for vandet som i starten var iskoldt men hurtigt blev behageligt varmt. hun skyllede håret igennem først og derefter kroppen også
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 12, 2008 20:29:03 GMT 1
Windy kom ind i rummet, rent faktisk gående, hun havde fået et nyt ur, igen var hun skjuldt, hun kunne høre en bruser tændes, *hmm sikkert en der tager et lille bad,* hun smilte lidt og begyndte også at klæde sig af, hun tog ikke uret af, hun var glad for det var vandtæt ned til 2 meter, hun smilte og gik ind til bruserne, om ikke der stod en pige.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 13, 2008 9:31:33 GMT 1
Anita stod stadig under bruseren og nød det varme vand mod sin krop indtil hun hørte nogen komme ind. hun så hen mod lyden og smilede venligt til pigen som nu var der og syntes hun var rimelig pæn. hun lagde dog også mærke til uret som ikke var taget af men det var nok vandtæt så det tog hun sig ikke videre af
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 13, 2008 9:34:38 GMT 1
Windy gik ind under en af bruserne, hun tændte den og nød det kolde vand i starten, men efter det var det simpelhen himmelst, det varme vand der løb ned over hendes krop, det fik hende altid til at slappe af, både i hoved og kroppen, hun så på pigen og smilte venligt, "goddag, jeg hedder Windy, er du ny her."
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 13, 2008 9:40:44 GMT 1
Anita smilede og svarede "ny og ny jeg har været her i noget tid men ikke alt for længe. jeg hedder Anita rart at møde dig" hun stoppede sin bruser og begyndte at sæbe sig ind men først håret så hun kunne få det overstået først. hun håbede på at det kunne blive til hyggelig samtale for dem begge imens de tog sig et bad
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 13, 2008 9:46:52 GMT 1
Windy smilte, hun nikkede og tog selv og sæbede sig ind, hun begyndte dog med kroppen første, "jeg har været her, to månneder, men jeg bor ikke på skolen, jeg har min egen lejlighed," hun smilte og så på anita, "kan du ikke sæbe min ryg ind," hun havde vendt ryggen halvt mod anita, det var jo svært at nå ens egen ryg.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 13, 2008 9:49:25 GMT 1
Anita smilede og sagde "lyder dejligt med egen lejlighed og jo hvis du også vil sæbe min ind" hun begyndte at sæbe Windy's ryg ind lige så stille og roligt. hun syntes virkelig tanken om egen lejlighed var fed især for hende og John der ledte efter et sted de kunne være alene men indtil videre intet held med det og uden penge kunne de ikke få et værelse noget som helst sted
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 13, 2008 9:52:31 GMT 1
Windy smilte og nikkede lidt, "det er også dejligt, sådan at kunne sove så længe man vil, og bare dalle rundt," hun smilte og kunne ikke lade være med at blive lidt piget, "hvad er din drømmefyr," hun smilte og ja, det var bedre end at tale om vejret her i badet.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 13, 2008 9:55:18 GMT 1
Anita smilede og sagde "lyder virkelig dejligt" hun kunne ikke lade være med at grine lidt over spørgsmålet og svarede ærligt "har jeg egentlig ikke rigtig tænkt over før" hun blev færdig med at sæbe Windys ryg ind og vendte selv ryggen mod hende så de kunne skifte. hun spurgte derefter "hvad med dig?"
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 13, 2008 10:00:43 GMT 1
Windy begyndte at sæbe Anita's ryg ind, det var stille og roligt ligesom Anita havde gjordt det, "hmm han skal ikke være for fed eller tynd, og så ikke have langt hår, samt han skal være venlig, og det vigtigste er nok at han er mutant," hun smilte venligt til hende, og sæbede ellers videre.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 13, 2008 10:02:51 GMT 1
Anita smilede og sagde "tror nok jeg er enig med dig i alt ud over det med håret" hun grinede lidt og nød ellers Windy's hænder der sæbede hendes ryg ind da det var behageligt. hun vidste ikke rigtig hvad de videre lige kunne snakke om men Windy virkede som en der var snaksgelig så der skulle nok komme noget før eller siden
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 13, 2008 11:27:08 GMT 1
Hun smilte af Anita, hun var nu meget kær, "har du så en du kan lide," hun smilte og regnede helt klart med et ja, der var jo egentlig rimelig mange mutanter her på stedet, så mon ikke der var en eller anden hun kunne lide, Windy vidste ikke helt selv indu, der var måske en.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 13, 2008 13:04:30 GMT 1
Anita smilede og sagde "det komme an på hvilken måde du mener" hun ville lige drille lidt bare for hyggens skyld da hun ikke mente noget ondt med det jo. hun håbede at Windy ville kunne tage det smådrilleri som hun lige lavede nu og ellers ville hun ikke gøre det mere det lovede hun sig selv
|
|
|
Post by Windy Frances on Jul 14, 2008 9:25:17 GMT 1
Windy smilte og snakkede videre, "sådan rigtig lide, som den enneste ene, man bare gør alt for at få," hun smilte og blev færdig med hendes ryg, hun gik nu igang med sit eget hår, hun nynnede stille mens hun vaskede sig, og der gik nok ikke mere end 5 minutter før hun var færdig.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 14, 2008 10:15:25 GMT 1
Anita smilede og sagde "der har jeg en som er rigtig tæt på for mig" hun begyndte at vaske alt sæben af sig og blev selv færdig efter fem minutter. hun ville dog gerne snakke med Windy noget mere for hun kedede sig her på skolen når John ikke var der sammen med hende eller hun ikke var sammen med en af de få personer hun kendte og Windy virkede jo rigtig rar
|
|