Mitch
Elev
Evne: Halv menneske og halv albino tiger
I alone, the great white hunter, i march untill the dawn brings me rest!
|
Post by Mitch on Jul 12, 2008 13:11:23 GMT 1
han grinte let en dyb men utrolig behagelig latter " tja, jeg kan da beskytte dig " sagde han med et let grin lidt genert og smitle og blinkede til hende. " men vi kan jo ogs gå en tur, de har jo nogen store udendørs arealer her på stedet " sagde han stille og smilte sit lidt akaved eog ikek ligefrem charmerende smil med hans spidse tænder
|
|
Candy Sweet
Elev
Evne: ?True sight?.
What do you meen it ain't Scottish? If it ain't Scottish it's crap!
|
Post by Candy Sweet on Jul 12, 2008 13:30:50 GMT 1
Candy lo kort af hans kække kommentar. Hun havde aldrig været i slåskamp sådan for alvor, og hun havde bestemt heller ikke tænkt sig at komme det foreløbig. ”At gå en tur lyder som en rigtigt god ide. Jeg har faktisk ikke set så meget af udendørs området endnu, og jeg kunne godt bruge noget frisk luft” sagde hun og smilte tilbage til ham. Hun virkede slet ikke til at tage sig af hans udseende, eller hans dyriske træk.
|
|
Mitch
Elev
|
Post by Mitch on Jul 12, 2008 13:34:15 GMT 1
Han msilte stille og så let og glad på hende, det var så ubeskrivleigt rart at hun var så venlig imod ham når nu ingen andre lod til at være det og så havde ahn jo næsten gættet at hun nok også vidste hvordan føltes at være jaget. " jamen så kan vi da gå en tur når du er færdig med at spise " sagde han vamrt og smilte til hende
|
|
Candy Sweet
Elev
|
Post by Candy Sweet on Jul 12, 2008 14:13:26 GMT 1
Candy smilte varmt igen og tog to hurtige mundfulde fra sin tallerken. Hun tykkede hurtigt af munden og samlede sit bestik. Hun gjorde mine til at rejse sig "Sådan der. Skal vi?" spurgte hun smilende og rejste sig. Hun ryttede sine ting sammen og så afventede på ham med et smil. Det var nu lidt sødt at han var så genert. Inden i den store tiger, gemte sig vist en lille killing!
|
|
Mitch
Elev
|
Post by Mitch on Jul 12, 2008 15:38:02 GMT 1
Han smilte stille og tømte diskret sin tallerken i en skraldespand og rejste sig let emd sit lettere monstrøse smil og begyndte sammen med hende at gå imdo døren " du fører an " sagde ahn gallant og åbnede døren for hende og anstrengte sig for ikke at gøre det alt for hårdt, en elelr andne dag ville hanence med at rive en dør af hængslerne, tænkte han i sit stille sind og gemte sine poter væk i lommerne før for mange fik øje på dem.
//out
((du må vælge hvor den næste skal være ^^))
|
|
Candy Sweet
Elev
|
Post by Candy Sweet on Jul 13, 2008 14:46:26 GMT 1
Candy smilte og stilde sine ting på afrytter vognen og fuldte efter drengen. Da han holdt døren for hende, kunne hun ikke undgå at rødme en smule "Mange tak" sagde hun roligt. En stor killing, med rigtig gode manere måtte man sige! "Forresten, jeg hedder Candy. Candy Sweet" præsenterede hun sig stille mens de gik mod udgangen. Hun fugtede sine læber en smule. Navnet lød stadig ikke rigtig, som at præsentere sig som en man ikke var.
//OUT END//
((Tarveligt! Jeg startede også den her!))
|
|