|
Alene?
Jul 9, 2008 19:26:19 GMT 1
Post by Darcy O'Breen on Jul 9, 2008 19:26:19 GMT 1
Darcy kom gående hen af gangen med langsomme velovervejede skridt. Hun havde lige været oppe på pigernes sovesal og ligge sin taske og sine få ejendele fra sig, og nu ville hun altså ud og udforske skolen hvilket hun ikke havde haft mulighed for før nu. Hun gik forbi en dør der stod lidt på klem, og hun blev straks grebet af en sær eventyrlyst der elleres ikke normalt lå til hende, men hun måtte dog se sig skuffet - det var bare et ganske ordinært klasselokale. Men på den anden side - hun kunne vil ikke have forventet at der ville være noget bestemt derinde, og så alligevel: det her var jo en skole lidt ud over det sædvanlige, så man kunne jo altid have lov til at håbe. Hun kiggede sig kort om i lokalet og var halvvejs væk derfra før hun kom i tanke om at det da i grunden ville være et perfekt sted at afprøve sine evner uden at skulle frygte for konsekvenserne af det .. Med mindre selvfølgelig hun ødelagde noget, men det skulle hun nok passe på med. Hun famlede lidt efter stikkontakten i det halvmørke lokale, og fik den til sidst tændt hvorefter hun gik ind i midten af lokalet og kaldte sine kræfter frem. Da hendes negle var vokset ud til deres fulde seks centimeter stod hun stille lidt, men gjorde så pludselig et udfald mod en fjende der kun var synlig for hende selv, og sådan fortsatte hun, minut efter minut.
|
|
Mitch
Elev
Evne: Halv menneske og halv albino tiger
I alone, the great white hunter, i march untill the dawn brings me rest!
|
Alene?
Jul 9, 2008 19:34:54 GMT 1
Post by Mitch on Jul 9, 2008 19:34:54 GMT 1
Langsomt vandrede Mitch ned af gangen. Han naede ikek hvad han lavede eller hvorfor han var lige der men han var førstlige ankomemt og var kommet af med - ja nogen ville måske kalde de bagage - de småting han nu havde. Han vandrede stille forbi dør efter dør, guderne måtte vide han hader et mærkeligt had til døre, Alting lod til at være øde og forladt i det halvmørke der ikek besværede hans blik. Han havde som altid en hættetrøje på med hætten trukket ned og hans umennekselige nasigt såvel som resten af den pelsede krop skjult. Han fandt pludselig frem til et lokale der ikek var mørkt. Han åbnede forsigtigt døren og så ind med ansigtet skjult under hætten og hans hvide øjne der reflekterede lyset og fik øje på en pige derinde
|
|
|
Alene?
Jul 9, 2008 19:55:53 GMT 1
Post by Darcy O'Breen on Jul 9, 2008 19:55:53 GMT 1
Darcy var så optaget af sin "træning" at hun slet ikke lagde mærke til fyren før hun ved et tilfælde vendte sig om mod døren. "Hey.." sagde hun roligt og fik først nu kigget nærmere på ham hvilket fik hende til at stoppe op, ikke fordi hun var bange for ham, mere af forbløffelse. *Jeg føler mig pludselig meget heldig - jeg kan skjule mine evner, men ham her er straks meget sværer stillet* Hun tog sig selv i at st og stirre på ham, hvilket fik hende til at slå blikket ned i gulvet - det var jo ikke ligefrem hver dag man så folk der så sådan ud. Folk kom jo her på skolen på grund af særlige evner, men hvorfor dog ikke en halv tiger?
|
|
Mitch
Elev
|
Alene?
Jul 9, 2008 20:02:54 GMT 1
Post by Mitch on Jul 9, 2008 20:02:54 GMT 1
Han opdagede hurtigt hendes blik og følte sig igen typisk skidt tilpas og slog blikket ned " erh.. undskyld.. jeg ville ikke forstyrre " sagde han og overvejede kraftigt om det ville være moralsk bare at gå igen med det samme eller om han skulel sige noget elelr præsentere sig, han følte sig allerede ekstremt utilpas
|
|
|
Alene?
Jul 10, 2008 10:18:05 GMT 1
Post by Darcy O'Breen on Jul 10, 2008 10:18:05 GMT 1
"Det gør ikke noget - du kunne jo ikke vide at jeg var herinde.." svarede Darcy venligt, og kiggede igen op på ham. Han måtte da have vildt svært ved at skjule sit særegnede udseende, men så var det jo på den anden side godt at den her skole var til. "Jeg er Darcy.." sagde hun da hun kom i tanke om at hun slet ikke havde præsenteret sig hvilket man jo somregel anså for værende høfligt inden man indledte en samtale, og nu var det så gjort.
|
|
Mitch
Elev
|
Alene?
Jul 10, 2008 10:42:31 GMT 1
Post by Mitch on Jul 10, 2008 10:42:31 GMT 1
Han så still op og trådte så ind i rummet og rettede sig op til sine fulde 2,17 meter " mit navn er Mitch " svarede han så venligt stædig med den lettere nervøse stemme, hun var så den første person han var rendt ind i og han måtte vel lære nogen at kende før eller siden. Han betragtede stille ehdnes hænder emd de halvlange kløer " de er flotte.. altså dine kløer " sagde han stille og nikkede imdo dem, han havde jo goså selv kløer
|
|
|
Alene?
Jul 11, 2008 20:16:46 GMT 1
Post by Darcy O'Breen on Jul 11, 2008 20:16:46 GMT 1
Darcy trådte lettere froskrækket et skridt tilbage da Mitch rettede sig op i sine fulde 2,17 meter - hun havde bestemt ikke regnet med at han var så høj. Da hun havde sundet sig lidt oven på chokket kiggede hun ned på sine egne kløer. "Synes du?" spurgte hun, ikke uden undren i sin stemme. Hun havde jo aldrig lagt noget specielt i sin evne, den havde jo bare været en del af hende lige så langt tilbage hun kunne huske.
|
|
Mitch
Elev
|
Alene?
Jul 11, 2008 20:20:33 GMT 1
Post by Mitch on Jul 11, 2008 20:20:33 GMT 1
Han smilte en smule akavet og løftede sin pote langosmt, han havde set hendes chokkerede ansigt, og trak sine egne kløer up alle på cirka 4-5 cm, de var lidt grovere i det og havde en rå farve og var meget ridsede og brugte, helt klart ikke nært så kønne som hendes men han var jo næsten en kat han lagde mærke til den slags. " øhm.. jeg håber ikke jeg forstyrrede dig i noget vigtigt.. Jeg så nogen af dine slag før " sagde han stille lidt forlegent og håbede at hun ville vende sig til hans monstrøse udseende
|
|
|
Alene?
Jul 13, 2008 10:44:30 GMT 1
Post by Darcy O'Breen on Jul 13, 2008 10:44:30 GMT 1
Hun kastede et lettere nervøst blik på hans kløer, men tog sig så i det. Han var jo ikke mer farlig end så mange andre selv om han så markant anderledes ud. "Dine kløer er nu også meget pæne, og det gør ikke noget at du kom herind - det var alligevel ikke noget vigtigt jeg var igang med.." sagde hun med et smil. *Det kan godt være at mine kløer er pæne på den overfladiske måde, men hans kløer er nu også pæne, bare på en mere .. vild måde* tænkte hun ved sig selv. Udenfor kæmpede solen en sej kamp for at bryde igennem det tykke grå dække af skyer der hang tungt p himlen, og nogle steder var det også lykkedes for den så små pletter af blå himmel kunne skimtes hist og her.
|
|
Mitch
Elev
|
Alene?
Jul 13, 2008 11:30:32 GMT 1
Post by Mitch on Jul 13, 2008 11:30:32 GMT 1
Han smilte stille sit ikke så kønne smil der blottede hans skarpe tænder, han forsøgte på at se venlig ud men han så blot endnu mere dyrisk og umenneskelig ud. " mange tak. Jeg kunne ikek undgå at lægge mærke til dine sving med, de var meget gode, du ved hvordan du skal bruge dine kløer " komplimenterede han igen i et desperat forsøg på ikek at stå stille og bare glo på hinanden
|
|
|
Alene?
Jul 13, 2008 21:09:32 GMT 1
Post by Darcy O'Breen on Jul 13, 2008 21:09:32 GMT 1
"Tak, du er sikkert også god til det selv.." svarede darcy og kløede sig lidt på sin venstre albue med sin højre hånd. Strålerne fra den lavt hængede sol var efterhåånden begyndt at gøre skyggerne i lokalet lange, og den havde også givet himlen udenfor et rødligt skær hvilket fik Darcy til at sukke let. Hun kiggede med et undskyldende blik på Mitch. "Jeg er nød til at gå - har nogle lektier jeg skal lave, men vi ses vel igen?" sagde hun før hun forsvandt ud af døren med kurs mod pigernes sovesal hvor hendes ting lå.
//out
|
|
Mitch
Elev
|
Alene?
Jul 14, 2008 9:47:49 GMT 1
Post by Mitch on Jul 14, 2008 9:47:49 GMT 1
Han så stille efter hende " ja.. det gør vi vel " sagde han stille og kiggede rundt i lokalet før han selv gik.
//out
|
|