|
Post by Nigle 'Nightmare' Loveless on Jul 6, 2008 21:55:31 GMT 1
Ligesom der et ondt hold, så er der også et godt, ellers ødelæggelse balancen xP Udfyld dette hvis du er på de godes: Navn: (Navn på karakteren) Mutant navn: (Det er også vigtig) Evne: (Karakterens evne) Link: (Linket til jeres profil) Bare lig indlægget ind her og så vil jeg eller en anden admin komme og kigge på det.. Husk at du sagtens kan være neutral Listen: Lederen:Yo Faa, Weather Girl, Manipulering af vejretViceleder:Kira Angel, Wildfire, Formskifter.Medlemmer:Dominic Johnson, Immortal, Usårlig + symbiotPixie Dillane, Extazy, Tanke kontrolVladimir De Rege, Tapio, Telepatisk forbundet med alle slags dyrArrai Tsumo SilverFox, Forvandling til sølvræv. (-har derudover en arm af metal. En såkalt protese)April Lynette LaRoux Siryn, AudiokinseRoxanne "Roxy" Logan, Poison, Giftig hud[/center] Fra Angel: Jeg har lige i fællesskab med nogle medbrugere, givet dette hold et navn også. X-Fighters er hermed navnet på denne gode gruppe. XD Jeg har også tilføjet et par navne og sat det lidt anderledes, så det er lettere at overskue.
|
|
|
Post by Satoshi Hiwatari on Jul 27, 2008 16:18:07 GMT 1
Navn: Satoshi Hiwatari Mutant navn: Aquasoul Evne: Manipulerer med vand. Link: Satoshi HiwatariHvis I ønsker en prof til at hjælpe jer lidt
|
|
|
Post by Rektor (Angel) on Aug 4, 2008 19:27:54 GMT 1
Vi kan godt bruge nogle voksne også, men vi skal lige sætte et plots jeg har udtænkt, igang først.. Vi skal nok skrive en PM til dig, nå vi finder ud af noget.. XD
|
|
|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Sept 11, 2008 18:27:22 GMT 1
Navn: Mirage Nerrissa Carlson. Mutant navn: Night Shaddow. Evne: Forvandling til kat. Kan også bare give sig kattens forskellige kropsdele og egenskaber. Link: Kommer.
|
|