|
Post by Josh Loretz on Jul 3, 2008 16:57:05 GMT 1
Okay.. Jeg har tænkt lidt over det, og for at undgå at folks chars ligner hinanden (Medmindre de er tvillinger selvfølgelig) burde man lave noget i stil med at man kan skrive sig på en liste (Ligesom med evnerne) så man kan se hvem der bruger hvilken kendt person. (Hvis det altså er en kendt person.) hvis det er en animeret er der vel ikke så stor chance for at folk tager den samme.? Dette er et forslag jeg syntes at i som admins burde tage op, for det er ikke så fedt hvis folk bruger de samme billeder.? Og hvis den kendte så ikke står på listen må man godt bruge den kendis... Så man kunne lave noget i den her stil, man skriver forbogstaverne til navner, og så skriver man f.eks.: [b](Den kendtes navn)[/b] - (Ens karakters navn) Og så kan man gå ind og tjekke under forbogstavet f.eks. B og se at f.eks. Britney spears er brugt.? Ligesom det her: Link
|
|
|
Post by Lillith le Fay on Jul 4, 2008 13:38:06 GMT 1
Det burde vi faktisk gøre, for det er en ret god metode
|
|
|
Post by Kira Angel on Jul 4, 2008 14:11:48 GMT 1
Vi er ved at diskutere det.. XD Men for min skyld kan vi godt gøre det!
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 4, 2008 17:25:16 GMT 1
Og jeg kan godt sørge for det hvis det er..?
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jul 7, 2008 23:07:57 GMT 1
Jeg syntes det lyder besværligt xD Især fordi der er en lige fordeling mellem celeb- og anime fotos... Eller.. Måske er det ikke så besværligt endda O.o
Men jeg er stadig imod >_>
|
|
|
Post by Roxy Logan on Jul 20, 2008 23:47:36 GMT 1
Syntes det er en dejlig idé.. Og Kyrie, nok er der mange der har tegnede eller animerede billeder, men de behøver jo ikke at skrive sig på så? Det er lidt surt hvis man virkelig har brugt lang tid på at finde den rigtige person til at lægge billede til ens char, og der så dukker en op der har sammene celeb.. Startede selv med et tegnet billede til min char, April, og brugte flere timer på at finde en der bare mindede om Wolfsbane som den marvel figur hvis billede jeg brugte hedder..
- Lige meget hvad, jeg støtter op om det..
|
|
|
Post by Yo Faa on Jul 21, 2008 18:46:33 GMT 1
Vi har diskuteret det og du må gerne Taz
|
|