|
Post by Anita Smith on Jul 2, 2008 16:37:44 GMT 1
Anita sad i et af de tomme lokale for sig selv for at øve lidt i fred med sin evne hvilen de fleste blev bange for da hun brugte sit eget blod til det. hun rev en flænge langs sin håndflade med sin ene hjørne tand og koncentrerede sig om at holde blodet fra at forlade hendes håndflade. hendes sår lukkede sig efter kort tid igen og hun kunne begynde når hun ville
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 2, 2008 18:06:53 GMT 1
Josh kom roligt gående ned af gangen, han gik og så på de forskellige skilte hvorpå der stod hvad det var for et rum, men da der kom et rum hvorpå der intet stod lagde Josh hans hoved svagt på skrå og besluttede sig for at han måtte finde ud af hvad der var inde i rummet uden navn. Han stod foran døren og prøvede at høre om han kunne høre noget derinde, han kunne dog intet høre igennem døren. Han knyttede hans højre hånd og tog fat om håndtaget med hans venstre, bankede på 3 gange, ventede meget kort tid og gik ind. Han så sig omkring og fik øje på en pige der sad. Han lagde hovedet spørgende på skrå, hvad lavede hun helt alene herinde.?
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 2, 2008 18:32:22 GMT 1
Anita sad midt i at forme sit blod til lidt forskelligt hvilket gjorde hun overhørte at der blev banket på døren. hun blev overrasket da hun hørte døren blive åbnet så hun skjulte hurtigt sin hånd hvilket dog resulterede i at hendes blod røg ud over bordet ved siden af hende. hun håbede inderligt at det ville forsvinde inden personen fik øje på det
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 2, 2008 18:46:52 GMT 1
Josh stilte sig i døren og hans hånd gled langsomt om til hans nakke, lidt akavet situation han var i lige nu, det følte han i hvert fald selv. Hans hånd hvilede mod hans nakke og han slog blikket ned i gulvet og ned af sig selv. Han havde en åbenstående sort skjorte på, og under den en hvid tanktop. Udover det havde han et par sorte cowboybukser og et par hvide snickers. Det var Josh' anden dag her, han var kommet i går eftermiddag, og han havde besluttet sig for at undersøge skolen nærmere. Hans blik søgte op til pigen igen og han sagde så. " Undskyld jeg bare komme brasende på denne måde.. " Han lagde ikke rigtigt mærke til blodet på bordet, og hans blågrønne øjne øjne hvilede igen på gulvet foran ham. " Jeg er lige kommet og tjekker skolen ud... Har du lyst til at følge mig.? " Det var måske et plat spørgsmål, men han kunne godt bruge en der kendte skolen lidt bedre end ham til at følge ham rundt og fortælle ham forskellige ting.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 9, 2008 19:42:09 GMT 1
Anita så lidt nervøst på fyren og svarede "d-det gør ikke noget... jeg fik kun et lille shock af det" hun blev lidt mere rolig da blodet var forsvundet igen og støttede sig til et af bordene da hun havde rygget sig lidt for hurtigt. hun svarede ham venligt "det er der egentlig ikke noget problem i" hvorefter hun stille gik hen mod ham for at følge ham ud af rummet og rundt på skolen
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 9, 2008 22:53:46 GMT 1
Josh nikkede svagt, han så sig lidt omkring i rummet for lige at finde ud af hvor han egentlig var henne, det så ret forladt ud og så ikke ud som om det var blevet anvendt i lang tid. Da hun sagde at hun gerne ville følge ham rundt på skolen smilte han skævt til hende og nikkede så. " Lyder godt. " Hans blågrønne øjne hvilede i hendes og han lod kort blikket glide ned af hende imens hun kom nærmere. Da hun var tæt nok på bakkede han lidt tilbage og holdte døren for hende, ventede på at hun kom helt ud på gangen så han kunne lukke døren efter hende.
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 10, 2008 22:06:25 GMT 1
Anita smilede bare venligt til ham som hun kom nærmere og syntes det var meget venligt af ham at holde døren men før hun nåede derhen begyndte hendes blik at sløres og hun blev usikker på benene hvilket førte til at hun var nød til at stoppe op og støtte sig til et af bordene. hun var blevet blegere end normalt men ikke på en helt tydelig måde endnu men det var tydeligt at hun ikke havde det helt godt lige nu
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 10, 2008 22:34:35 GMT 1
Josh stod tålmodigt og fulgte hende med blikket som hun kom nærmere, men da hun stoppede og støttede sig til bordet rynkede han hurtigt panden og gik over til hende, han lagde hans ene hånd på hendes ryg, og den anden på bordet som hun selv støttede sig til. " Hvad sker der.? " Spurgte han så undrende. Var hun typen der pludselig bare fik et anfald eller besvimede.? Josh stod trofast ved hendes side og var klar til at gribe hende hvis der skulle ske noget, og hendes ben måske pludselig skulle give efter?
|
|
|
Post by Anita Smith on Jul 12, 2008 10:33:35 GMT 1
Anita så på ham og sagde "jeg... er okay bare lidt sløj" hun løj ikke men det så ud som om hun var mere end bare sløj. hun var pænt bleg lige nu og så virkelig syg ud og hun forsøgte at gå lidt videre men måtte stoppe og spurgte ham "gider du følge mig hen til sygesalen? jeg tror jeg skal hvile lidt"
|
|
|
Post by Josh Loretz on Jul 12, 2008 10:43:08 GMT 1
Josh så undrende på hende, han vidste jo ikke rigtigt om hun ikke plejede at se så sløj ud, han havde jo ikke set hende før. " Tror du ikke du skal sidde lidt ned.? " Svarede han da hun sagde at hun var okay, bare sløj.. Da hun forsøgte at gå fulgte han roligt efter hende, dog med meget kort afstand så han ville kunne gribe fat om hende hvis det var, da hun stoppede gik han op på siden af hende og lagde endnu engang hånden på hendes ryg. " Jeg kan godt følge dig derop ja... Hvis du viser vej for jeg ved ikke hvor det er. " Han sendte hende et skævt smil og så sig kort omkring i rummet.
|
|