|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jun 30, 2008 16:04:32 GMT 1
Warren sad inde i fællesstuen og kiggede ned i hans bog, klokken var omkring 19 og Warren manglede lige det sidste af hans fysik rapport. Hans lysegrønne øjne flakkede imellem hans fysikbog og hans kladehæfte hvor han skrev noget engang imellem. Han ville skrive det hele i hans hæfte og derefter skrive det ind på computer for derefter at aflevere det. Der var ret mange i fællesstuen, og folk sad og snakkede og hyggede sig, det generede dog ikke Warren, han ville hellere være her end på bibloteket.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 30, 2008 16:13:47 GMT 1
En af de mange personer var Kyrie som sad og studerede de forskellige mennesker med sine klare grønne øjne. Han kendte faktisk alle der var herinde, pånær en enkelt ny elev... Nu havde Kyrie jo så også været her i godt 2 år, så det var klart at han vidste hvem de fleste var... Han sad afslappet i en sofa og gabte kort, imens han overvejede at tage ned i byen og købe sig en pizza eller noget i den stil... Han vidste også at der var basketball kampe på basket banen på dette tidspunkt, og der var gode penge at hente hvis man var på vinder holdet... Han smilede lidt og overvejde det endnu engang, for han var også rimelig god til basket... Det endte dog med at han fik øje på Warren og han rejste sig derfor, for at gå over til ham. Han løftede hånden som hilsen og da han var tæt nok på til at kunne snakke uden at skulle hæve stemmen sagde han "Hvad er det du laver Warren?"
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jun 30, 2008 16:34:16 GMT 1
Warren så forvirret op da han hørte hans navn blive sagt, han skulle kort fokusere på personen for at finde ud af hvem det var, da navnet dukkede smilte han svagt og sagde så. " Hej Kyrie.. Jeg læser lige noget fysik.. " Han smilte til ham og lukkede hans bog om hans hæfte. Han havde et par sorte cowboybukser på og en hvid tanktop med store huller i ryggen hvor hans vinger stak ud. Han havde hans bog på hans lår og han klappede kort på pladsen ved siden af ham i sofaen. " Sid ned. " Sagde han så med et smil på læberne.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 30, 2008 16:42:55 GMT 1
Kyrie smilede afslappet "Fysik?" Lød det kort fra ham, imens han tog imod Warrens invitation, og satte sig ved siden af ham. "Det lyder da pænt sygt?" Han lænede sig tilbage i ryglænet og betragtede Warren. Selv var fysik for ham, det samme som biokemisk molekylebehandling var for en topmodel.. altså = ingenting... Hans grønne øjne veg ikke fra Warren, og hans tanker begyndte at vandre lidt, og han tænkte lidt på Warrens vinger... Gad vide om han var blevet født med de vinger, for så måtte den baby da havde skræmt livet af alt og alle? Han var egentlig glad for at han ikke havde nogen evne der ændrede hans udseende, især evner man ikke kunne skjule, som f.eks. Warrens vinger... Det måtte være et helved ikke at kunne gå blandt mennesker, uden at de vidste man var en mutant, og deraf blive jagtet?
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jun 30, 2008 16:59:13 GMT 1
Warren trak kort på skulderne med et smil på læberne, ja fysik.. Han kunne ikke lade være med at grine da Kyrie sagde at det, med hans egne ord: Lød pænt sygt.. Det kom an på hvad sygt var i sætningen.. For hvis sygt var sygt som i spændene var det ikke sygt, men hvis det var sygt som i kedeligt, så var det sygt.. Warren valgte dog bare at sige. " Det kommer an på hvordan man ser på det. " På den måde røbede han ikke at han ikke var helt sikker på hvad han mente omkring hans sygt. Warren havde svært ved at skjule hans vinger ja, men det lykkedes ham da når han skulle i byen og sådan. Warren lod hans lysegrønne øjne hvile i Kyries og tog ikke blikket fra ham.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 30, 2008 17:06:04 GMT 1
Kyrie smilede roligt, og så endelig væk fra Warren, for igen at lade blikket køre ud på de mange personer der sad og hyggesnakkede, spillede spil og de enkelte par der små skændtes lidt, dog uden at det gik over gevind. Det eneste der egentlig røbede det var et skænderi var den overdrevne brug af håndbevægelser, for deres stemmeleje skilte sig ikke ud fra andres. "Du har ret.. Det kommer an på hvordan man ser på det" Han så igen på Warren "Jeg ville nu hade fysik, hvis det var mig... Det siger mig ikke en disse, og jeg får alligevel aldrig brug for det" Ud fra den sætning burde Warren kunne regne ud af hans 'sygt' var ment som i møg kedeligt, for Kyrie selv havde ikke meget tilovers for det fag, og det var sjældent han gad lave lektierne og i det hele taget gad at dukke op i fysik timerne...
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jul 2, 2008 9:49:40 GMT 1
Warren slog blikket væk fra Kyrie da han kiggede væk, han følte det var forkert hvis han kiggede på Kyrie og Kyrie selv kiggede væk. Warren slog derfor blikket ned på hans bog og hæfte, fysik var kedeligt ja, og det var ikke noget Warren sådan rigtigt interesserede sig for, men han kom til timerne og lavede for det meste hans lektier. Da Kyrie sagde at han havde ret kunne han ikke lade være med at grine, og han kørte hans blik op af Kyrie og op til hans ansigt. " Det har jeg tit. " Han sendte ham et skævt smil og trak kort på skulderne. Da han sagde at han hadede fysik, og det ikke rigtigt sagde ham noget smilte Warren bare. " Det har jeg ligesom fundet ud af.. Det er i hvert fald sjældent man ser dig til timerne. "
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jul 2, 2008 10:00:48 GMT 1
Kyrie kunne ikke lade være med at trække mundvigen op i et skævt smil da han sagde at han tit havde ret. Kyrie var også en af dem der tit havde ret, men selv den bedste kunne tage fejl en gang imellem.. Det var i hvert fald hvad Kyrie selv havde erfaret, for han havde da lavet et par fejl i tidens løb. Hans blik betragtede nu det fjernsyn nogle af eleverne sad og så på... "Haha... Ja det er ikke lige det sted jeg ønsker at være... Selv læreren har opgivet" Endelig, kunne man fristes til at sige. Igennem alle de 2 år han havde været her havde han pjækket og kun for et havlt år siden havde læreren opgivet at straffe ham for det. Pludselig kom der et indslag i fjernsynet omkring nightwalkers... Nyt kunne man ikke kalde det, for det var bare endnu en repotage omkring det der stod i avisen, og advarsler til menneskerne om at opgive alle mutanter de kendte, for at forhindre denne krig. Kyrie lænede sig forsat tilbage i sofaen.. Gad vide hvem denne mutant var, som havde lavet indslaget til avisen? Gule øjne? Selvom Kyrie kendte næsten alle på skolen kunne han ikke komme i tanke om nogen med gule øjne, så det var jo nok et mutant udenfor skolen? "Har du læst, eller hørt det med Nightwalkers?" Lød det afslappet fra ham
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jul 2, 2008 10:42:18 GMT 1
Warren smilte skævt til Kyrie og rystede lidt på hovedet. Nej det havde Warren ligesom erfaret at det ikke var der Kyrie havde lyst til at tilbringe hans tid. Warren smilte bare skævt og fik endelig taget sig sammen til at sige. " Det var sgu også på tide at læreren gav op.. " Warren fulgte Kyries eksempel og så over imod fjernsynet, han lagde hovedet lidt på skrå og lyttede intenst efter. Warren rystede svagt på hovedet af hvad der blev sagt og så derefter på Kyrie da han spurgte ham om han havde hørt det om Nightwalkers. Warren nikkede en smule på hovedet og sagde. " Lidt.. Jeg har ikke rigtigt fulgt med må jeg indrømme. " Svarede Warren blot med et skuldertræk.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jul 6, 2008 20:51:25 GMT 1
"At de vil underligge sig menneskeracen og herske som konger og guder." Han smilede roligt imens han så lidt på fjernsynet hvor indslaget var færdigt og der nu var nogle andre nyheder "Hvad syntes du om det?" Spurgte han stilfærdigt, stadig imens hans grønne øjne betragtede fjernsynet, hvor i der lige nu var noget om en biavler syd på, hvor alle bierne var døde af en eller anden ukent grund... En helt igennem uinteressant nyhed. Hans tanker var dog stadig på disse nightwalkers.. At herske over mennesker virkede da som en rar ting, men vejen dertil var sikkert alt for hård og alt for besværlig til Kyrie gad slutte sig til nightwalkers.. Han var obsevatøren der hverken var med dem eller imod dem..
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jul 7, 2008 23:33:02 GMT 1
Warren så over imod fjernsynet, et eller andet sted kunne han godt følge nightwalkersne, det at herske over menneskerne lød da utroligt fristende, dog ville det helt sikkert kræve en masse ofringer, og det var dem der var det negative ved hele denne idé. Da Kyrie spurgte hvad han syntes om han drejede han hovedet og hans blå øjne hvilede på Kyries ansigt. " Tja.. Det lyder da fristende... Men altså. " Hans øjne hvilede bare på ham, og han lagde hovedet lidt på skrå. Warren ville forholde sig forholdsvis neutralt i dette, han skulle ikke indblandes i noget.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jul 7, 2008 23:39:26 GMT 1
Han smilede kort. Det lød til at Warren helst ville forholde sig neutralt? Eller også ville han bare ikke sige sin ærlige mening og erklære hvem han holdte med... Det kunne også være farligt at gøre... Tænk hvis han sad her og sagde at han var imod Nightwalkers og Kyrie så var en af dem? Så ville Warren være i problemet, og hvis han nu sagde at han var med dem, og Kyrie var på den anden side, så ville der igen være problemer... Alt i alt ville man ikke bare kunne erklære åbenlyst hvor ens loyalitet lå, uden at tage chancen for at komme i en slem knibe. "Ja det lyder da meget fristende" Lød det bare afslappet fra ham "Så behøvede man jo ikke at frygte menneskerne, man behøvede ikke at være bange for at blive fanget og aflivet, eksperimenteret med og hvad de nu ellers gør ved en"
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jul 9, 2008 15:14:47 GMT 1
Warren sad bare og så på Kyrie med hovedet let på skrå, han nikkede svagt da han havde snakket færdigt og slog blikket ud i rummet endnu engang, han så sig lidt omkring og tænkte lidt over det hele. " Hvis nightwalkers nu overtog det hele og herskede som konger, så ville der ikke være en masse problemer imellem menneske og mutant. Men der ville muligvis heller ikke være så mange selvstændige mennesker.. De ville alle følge den mindste ordre, og det er jo heller ikke en god ting.. " Hans blå øjne søgte igen hen på Kyrie, og endnu engang lagde han hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jul 11, 2008 14:03:54 GMT 1
"Mmm" Lød det bekræftende fra ham imens han tænkte lidt over det "Men hvis vi får en leder blandt mutanter, så tror jeg problemerne med menneskerne er løst, men nye vil bare opstå. Jeg tror at der ville komme undergrundsbevægelser der var imod lederen, og mange mutanter ville bekrige hinanden for at få respekt og måske selv blive leder" Han kløede sig lidt på hagen, næh det idelle ville være hvis man kunne få et demokratisk styre som der var nu, og det så bare bestod af mutanter. Men et demokratisk styre ville ikke kunne lade sig gøre, hvis de ledende mutanter ville undertrykke mennesker... Så ville det uden tvivl blive den stærkeste overlever princippet. "Hvad ville du gøre hvis der udbrød åben krig?"
|
|
|
Post by Warren 'Archangel' Worthington on Jul 17, 2008 20:16:30 GMT 1
Warren sad bare roligt og lyttede til hvad Kyrie fortalte, han kunne kun give ham ret, hans blik søgte tomt ud i rummet og han tænkte lidt over det hele. Han blev dog ret forbavset over Kyries spørgsmål og han drejede hovedet og så ind i hans øjne med munden let åben. " Hvis der udbrød åben krig? " Gentog han så og spærrede øjnene lidt op, det var ikke rigtigt noget han havde tænkt over, han havde egentlig slet ikke set det som en mulighed. " Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis der opstod en krig.. Jeg ville nok pakke mine ting og flyve til et eller andet bjerg og leve der.? " Det sidste med at han ville pakke og flytte var mest sagt som en joke, og det blev sagt i et tonefald hvor man tydeligt kunne høre at det var ment i sjov. Waren havde ingen idé om hvad han ville gøre hvis der opstod en krig, hvilken side han var på og hvem han var imod.
|
|