|
Post by Kyrie Eleison on Jun 30, 2008 11:23:23 GMT 1
På fredag og så til søndag aften, skal jeg på lønstrup marked med tre venner, hvor vi skal overnatte der, og drikke osv... Så der kommer jeg ikke på...
Mandag den 14. Tager mig og mine venner på en ferie til KBH hvor vi skal gøre det så billigt som muligt. Derfor går vi det meste af vejen, prøver at få et lift hvis vi kan, snyder os med bag på pick-up'ere osv. Og så skal vi så rundt i nogle byer undervejs (hos nogle venner og overnatte, evt. få et bad osv.) og vi ved ikke hvor lang tid turen kommer til at tage (det er trods alt helt fra nordjylland xD) Men reg nemd cirka 2 uger frem...
og så vil jeg også lige skrive mit fravær i min tennis weekend en gang til, så det hele er samlet et sted...
Fra den 8. august om aften til Søndagen efter om eftermiddagen, er jeg ikke på fordi jeg skal ned og spille Nordjysk mesterskab i Aars..
Munken ^_^
|
|
A. Nicole Mind-Angel Lauritzen
Elev
Evne: udvidedet Psysiske evner/Telepati (medlem i Nightwalkers)
?Don't think that you know? ~Jeg er Ikke s?dere end jeg ser ud~
|
Post by A. Nicole Mind-Angel Lauritzen on Jun 30, 2008 13:52:08 GMT 1
Wow
det lyder da som lidt af en tur ^_^
men i skal nok passe på med over storebælt osv. der skal det jo betales XD
|
|
|
Post by Kyrie Eleison on Jun 30, 2008 15:20:59 GMT 1
Ja det at komme over storebælt er indtil videre også vores største problem. Vi har indtil videre 2 ting i tankerne.. Enten en gummibåd og så ro over (ja det bliver squ hårdt , men vi har jo tid nok) og ellers gå langs tog skinnerne.. Men det er et problem vi ikke har løst helt endnu, men det skal nok lykkes på en eller anden måde xD
|
|