|
Post by Mirage Nerrissa Carlson on Jun 26, 2008 13:16:30 GMT 1
Dato: 26 Juni. Klokken: Det tidspunkt hvor alle andre spiser.
Mirage kom listende ind i rummet på kattepoter. Hun vidste at dette var tidspunktet hvor andre spiste, men Mirage spiste sjældent, og når hun endelig spiste, jagtede hun sig selv frem til sin føde. Hun var bare generelt ikke så social...generthed, og så var hun også blevet en sky kvinde. Hun var ikke meget for at knytte tætte bånd med andre, for...ja, hvorfor skulle de ikke forlade hende også? Hun havde stolet på 2 personer i sit liv. Den af de 2 hun havde stolet mest på, havde forladt hende. Den anden var hendes veninde, Kira, og hun var der da for hende endnu..Men hun ville ikke blive tætte venner med andre.
Hun listede hen over det tykke gulvtæppe i sin katteskikkelse. Hendes hale slangede sig efter hende. Hun sprang let og elegant op i en vindueskarm og satte sig til at kigge ud. Solen stod højt på himlen, og en masse elever rendte rundt og spillede frisbee, og nogle stod på rulleskøjter og skateboard. Alle andre havde det sjovt sammen. Mirage var alene.
|
|
|
Post by Yo Faa on Jun 28, 2008 13:30:42 GMT 1
Yo kom ind i fællesstuen. Hun satte sig op i en vindueskarm som hun altid gjorde. Hun kiggede ud på vejret og sukkede kort. "For en gangs skyld er vejret dejligt selvom jeg er trist." sagde hun og sukkede kort ige. Hun lagde hovedet ind på vinduet og kiggede bare ud af det. Sådan sad hun i 5 min. inden hun åbnede vinduet og en vind kom hen til hende. Vinden legede kort med hendes hår men da hun ikke rigtig "legede" med så forsvandt vinden hen og der blev helt stille igen. Hun sukkede kort igen og kiggede bare ud på alle de legende mutanter. "Nogen nyder solen mens andre bare er så nede som mig. Hvis bare Kira var her eller Rafeal." mumlede hun og kiggede ned på en kat og smilte kort.
|
|