|
Post by Rektor (Angel) on Jun 22, 2008 17:16:52 GMT 1
Fra Washington Times.. Plottet.
De sagnomspundne mord den foregående uge lå os alle nært. Mennesker blev fundet døde og lemlæstede i deres hjem. Et sted vi burde føle os trygge, blev hurtigt en dødsfælde. Folk i alle hjørner og kroge af verdenen frygtede stort hvad der ville ske, mens naboen, venner eller familien allerede lå døde og begravet. Politiet har den sidste uges tid søgt efter gerningsmændene, havde ikke kunne forklare de mystiske opdukken af flere års gamle lig og kendte heller ikke årsagen til hele dette opstyr. De tanker og bange anelser vi alle havde gået med, blev realitet for mig denne tidlig morgen. Mine damer og herrer, her tidligt i dag, havde jeg et uventet besøg. En herre klædt i lang jakke og med uhyggelige nedstirrende gule øjne, besøgte mig og krævede forsidens artikel skrevet om efter hans ønske. Og således blev det. ”En ny æra er begyndt, mutanterne skal have deres retmæssige plads øverst i hierarkiet og reagere over de svage. De vil reagere som konger, som guder og alle andre skal bøje sig i støvet for dem! Nightwalkers vil indtage sin plads i verdensbøgerne, alle der vover at trods dem, vil blive udslettet uden tøven! Find din plads og du kan blive en del af fremtiden!” dette var ordenen fra en af Nightwalkers øverste medlemmer. Jeg sidder endnu med sitrende krop og kan ikke begribe det. Men det er blevet realitet. Det vi alle længe har frygtet, er blevet realitet.!
|
|